Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 RXP 2007 TURBO GT 28 R Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Sevenmotorsport




Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 19:00, 11 Paź 2008 Powrót do góry

Witam wszystkich zbudowaliśmy w mojej firmie jako pierwsi w Polsce rxp TURBO KOMPRESOR
Ciśnienie doładowani 0.7 bara pływa jak rxp x,skuter posiada seryjna śrubę, kratę zdjęty został opas i zamontowano wydech przelotowy 2,5 cala,pompę paliwa 255,regulator ciśnienia paliwa, listwę paliwową, zawór upustowy.
Pływa bez żadnych spodków mocy ciągnie od samego dołu już od 2000 ma 0,5 bara do 8280 na GPS pokazuje 128 km h


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 8:09, 16 Paź 2008 Powrót do góry

jesli dobrze zrozumialem to wszystko zrobiliscie na RXP , urzywajac czesci od RXP-X plus turbo. Jesli to prawda to co napisaliscie to RXP i RXP-X fabrycznie posiadaja okolo 11 PSI doladowania ,a wy uzyskaliscie okolo 10 PSI czyli gorzej od fabryki . Jesli sie myle to poprawcie . 0,7 bara = 10,065 psi . Najlepsze kompresory do seadoo uzyskuja 15,6 PSI okolo. Obroty to kwestja kondycji napedu. Mysle rze poprawicie wynik i poinformujecie forumowiczow . nara gratulacje i czewamy .

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sevenmotorsport




Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 9:05, 16 Paź 2008 Powrót do góry

Witam sprostowanie cała modyfikacja jest na rxp nie korzystając z gratów rxp x z pływa jak rxp x, bo się z nim ścigałem oczywiście niedługo dojdzie nowa śruba , krata. kolektor dolotowy, komputer do 8800,sprężynki, kute tłoki, i nowy blok mocniejszy i większe doładowanie, koło 1,2 bara. Dzisiaj robimy testy z nowymi gratami zobaczymy ile popłynie i zwiększamy doładowanie do 1,0 bara


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 16:57, 16 Paź 2008 Powrót do góry

Dobra chłopaki seryjny RXPX daje max przy 8100- 9,5 PSI , 11 to pakuje przy 8300 przy wymianie wirnika na RR- Rotax Racing. Sprawdzone niepodwazalne wyniki( producent podaje co innego wiem wiem).
Seryjny RXP pakuje jakies no do 6 no może 7 psi przy 8100 to max maxymalny. Jak ktoś w to nie wierzy prosze wziąść zegar podłączyć prześlizgnąć sie nawet no 5 razy i odczytać wyniki - ja już to robiłem w róznych skuterach RXP- RXPX
Michał z sevena dołożył do seryjnego silnika 215 turbo + małe inne modyfikacje. Problem z tym ,że kompresor łapie mu taki uślizg na washersach z podcisnienia że zaraz ich nie będzie( a ma je seryjne). Nie jest wstanie przepompowac więcej ciśnienia niz na to mu kompresor pozwala.
Ogólnie zapowiada się ciekawy projekt acz kolwiek naśladując - prekursorów i nie boje się tego powiedzieć społeczeństwa które ma największe doświadczenie w tej dziedzienie to Turbo w tych silnikach to jednak wielka pomyłka ( mowa tu o close course- do dragu może ale zanim sie napedzi turbina to kompresor dawno będzie na mecie RazzP - a Vmax to vmax nie przeskoczy sie tu tarcia wody ).
A tak dla sprostowania to Wyniki pokazały z tego co wiem ,żę rxp turbo nadal jest objeżdzany przez seryjnego rxpx-a.
No ale cóż Liczymy na dalsze postępy.Głowa do góry, ręce do pracy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sevenmotorsport




Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 21:58, 16 Paź 2008 Powrót do góry

Witam wszystkich, jeżeli chodzi o porównanie x a rxp to duża przepaść ich dzieli x ma przerobione dno, czyli dokładnie zasysanie wody jest o wiele większe, dlatego tak szybko wychodzi z wody. Cytujac (Problem z tym ,że kompresor łapie mu taki uślizg na washersach z podcisnienia że zaraz ich nie będzie( a ma je seryjne). Nie jest wstanie przepompowac więcej ciśnienia niz na to mu kompresor pozwala. )

Wracajac do wypowiedzi Piotrka to nie o to chodzi niema z tym problemu.
Dzisiaj testowaliśmy rxp zamontowaliśmy śrubę od rxp x i seryjna kratę wyjście z wody o wiele lepsze średni zakres obrotów tez lepiej, ale prędkość max słabsza o 5 km h i obroty spadły do 8100 zwiększyliśmy doładowanie do 0.9 bara i zwiększyły się obroty do 8180 i wzrosła prędkość o 3 km h plan na jutro śruba x i krata naszej konstrukcji zobaczymy, co ona zmieni wszystko mierzone tym samym gps garmin gps 60


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sevenmotorsport




Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 20:41, 17 Paź 2008 Powrót do góry

Witam dzisiejszy dzień troszkę zimny, ale udało się wszystko przetestować, jeżeli chodzi o śrubę i kratę to niewiele zwiększyło to prędkości max, ale bardzo poprawiło się wychodzenie z wody startuje jak torpeda. W porównaniu RXP z X mój szybszy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)