Autor |
Wiadomość |
Tomijet
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 19:08, 09 Lut 2007 |
|
W internecie (aukcja) pojawiły się chińskie skutery wodne,wzór zerżnięty z któregos z Bombardierów,moc silnika nie za wielka prawie 100 koni,cena jak się domyślacie adekwatna do jakości. Ciekawy jestem ile czasu takie ustrojstwo wytrzyma normalną eksploatację? Apel do Witka-daj znać jak takie "cudo" pojawi się u Ciebie na serwisie. Chyba że Witek wywiesi komunikat na drzwiach: Skuterów z Chin nie obsługujemy!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 12:10, 10 Lut 2007 |
|
Tomek to jest YAMAHA Chinska kadlub yamy GPR .Silniki to albo oginal albo podruba pojemnosc 760 cc 800 cc i trzy cylindry podobno 1100 . Byl umnie handlowiec i podobno mam to zobaczyc i ocenic -chodzi o żywotnosc tego cuda.
YAMAHA z Chin stala sie faktem
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 23:07, 11 Lut 2007 |
|
Ale lipa! Jeżeli Yamaha przyłożyła do tego projektu łape to powiem szczerze że rozpoczął się proces schodzenia na psy przez tego producenta...(coś jak współpraca VW/SKODA).VW strasznie napluł sobie w miche wchodząc w Skodę-chodzi mi o jakość produktu.Czyżby to samo miało być z Yamahą??? Mam nadzieje że jest to typowa chińska podróba...swoją drogą jak masz Witek ocenić sprzęt bez przetestowania w "terenie"? Po samym wyglądzie trudno coś stwierdzić...
|
|
|
|
|
Tomijet
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 23:25, 11 Lut 2007 |
|
Post powyżej napisał Tomijet-cos mnie nie zalogowało...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 9:53, 13 Lut 2007 |
|
Tomek to tak jak ze skuterami lub motocyklami Chinczycy produkuja do nich czesci dokat obowiazuje ich umowa a potem zmieniaja nazwe i sprzedaja jako swoje .Ta Chnszczyzna nazywa sie jesli dobrze pamietam water jet. To wyglada żywcem zerżnieta yama silniki zreszta terz .Otym swiatcza dane techniczne.
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tomek
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: wrocław
|
Wysłany:
Śro 11:54, 18 Lip 2007 |
|
Witam prosze o opinie sakutera sea-doo GTI (przynajmniej tak sie nazywa)nie znam sie na sprzęcie a mam mozliwosc kupna nowego w cenie 15.000zł Z CHIN prosze napisac swoje opinie na temat tej sztuki na temat parametrów i czy warto poprostu wszystko na co tylko zwrócicie uwage czy cos jest nie tak itp poprostu nie chce wyrzucic 15 tys w błoto ponizej stronka z fotką
---------://s182.photobucket.com/albums/x84/tomek_019/?action=view¤t=sea-doo.jpg
Maximum people on board: 2 persons
Engine: 800CC, two cylinders, water-cooling, 2 stroke
Displacement: 754 cc / 46. 0 ci
Compress ratio: 6. 6: 1
Lubrication system: Variable oil injection
Oil capacity: 5. 5L
Starting system: Electric start
Spark plug: 0. 6 mm - 0. 7 mm / 0. 023 in - 0. 027 in
Batteries: 12V, 19Ah
Propulsion system: Jet pump
Transmission: Direction drive from engine
Jet thrust nozzle angle: 23 +23 degree
Recommended fuel: Regular unleaded gasoline
Oil tank capacity: 5. 5L (1. 45 US gal, 1. 21 Imp gal)
Dimension(L*W*H): 2930*1150*1020mm
Maximum load capacity: 160KGS
Bore & Stroke: 64. 0 mm X 68. 0 mm / 2. 520 in X 2. 677 in
Maximum output: 66 kw @ 6, 350 rpm / 88 hp @ 6, 350 rpm
Maximum fuel consuption: 38 LPH / 10 GPH
Cruising range at full throttle: 1. 2hr.
Trolling speed: 1500-1800 r/min.
Ignition system: Ignition CDI
Spark plug gap: 0. 7-0. 8mm (0. 028-0. 031 in)
Charging system: Flywheel / Magneto
Jet pump type: Axial flow, single stage
Impeller: Anticlockwise (from back)
Trim nozzle angle: -5, 0, 5, 10, 15 degree
Fuel tank capacity: 60L (15. 9 US gal, 13. 2 Imp gal),
reserve 10L (2. 6 US gal, 2. 2 Imp gal)
Max speed: 90Km/h
N. W. /G. W.: 268Kgs (591lb)/ 300Kgs
Jet pump type: Extended big mouth, single stage axial flow
Transmission: Direct drive
Minimum water level for jet pump: 2 feet(60cm)
Impeller diameter: 5.83 in...80cm)
Prosze o jakiekolwiek opinie
Ps.sorki bo dałem juz ten sam post gdzie indziej ale nikt ni e odpisał moze tutaj ktos pomoze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 7:54, 19 Lip 2007 |
|
gdzie to morzna zobaczyc.
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tomek
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: wrocław
|
Wysłany:
Czw 11:49, 19 Lip 2007 |
|
Na zywo niestety sam nie moge tego zobaczyc jedyne fotki jakie mam to ten link u góry mojego postu i ponizej link z oto moto znalazłem identyczny jak 2 krople wody ten sam
[link widoczny dla zalogowanych]
prosze napisac cos o tych parametrach czy sa one wporządku czy jakies ubogie ,poprostu mam przyjaciela z chin i zaczynam sprowadzac quady ATV i przy okazji dostałem oferte takiego skutera prosze o jakiekolwiek opinie na ten temat
(wracając do quadów atv mam duzą oferte i dobre ceny )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|