Autor |
Wiadomość |
chrypo
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany:
Pią 10:23, 16 Paź 2009 |
|
kupie cylinder lub sama tyleje do kawy sx 650
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 22:43, 16 Paź 2009 |
|
Jednej tulei nie wymieniaj, kup lepiej jak chcesz cały cylinder na ebay
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
chrypo
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany:
Sob 0:54, 17 Paź 2009 |
|
czemu jednej nie wymieniac ??? w sumie mam w bdb stanie dwie tylko jedna musze wynienic dla tego ze mam dziabnieta z góry pisałem o tym w temacie "brak mocy kawasaki 650 stojak"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 9:31, 17 Paź 2009 |
|
Zplanuj głowicę z góry tyle ile potrzeba i kup albo dorób uszczelkę metalową pod cylinder grubszą o tyle ile zplanowałeś cylinder i po temacie.
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
chrypo
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany:
Sob 21:17, 17 Paź 2009 |
|
benek ale to dziabniecie jest grubości włosa od "szczotki" smiało by mozna by go w ta szczelinke włozyc to tyle mozna zplanowac ???
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 21:46, 17 Paź 2009 |
|
Na zdjęciu nie widać ile to jest wykręć szpilki i daj do splanowania potem napisz ile zebrali
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 21:49, 17 Paź 2009 |
|
w stanach robią uszczelki metalowe pod cylinder sam na takich pływam do grubości chyba 1mm jak będe robił zamówienie a będe to ci zamówie koszt ok 24usd
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 21:51, 17 Paź 2009 |
|
miało być chyba do 1mm
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jasiek31
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: kraków
|
Wysłany:
Nie 1:03, 18 Paź 2009 |
|
w krakowie gośc dorabia uszczelki i nie ma żadnych problemów zakładamy do subarek wytrzymują dłużej od orginałów ja będe brał do swojego silnika jak chcesz to możesz mi przysłać swoją starą na wzór to dorobimy 2 koszt około 120 zeta grubość dowolna
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 1:28, 18 Paź 2009 |
|
nie s adze aby w polsce robili uszczelki metalowe do pwc (blacha) pokryte warstwą uwszczelniacza ( gumy albo jakiegoś silikonu) do produkcji jest potrzebny wykrojnik a to ogromne koszta a nie chłupnicza robota
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marek
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 8:36, 18 Paź 2009 |
|
Uszczelkę pod głowicę najlepiej jest zrobić z blachy miedzianej.Żaden wykrojnik nie jest potrzebny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 9:30, 18 Paź 2009 |
|
Miałem na myśli uszczelkę pod cylinder
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
chrypo
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany:
Pon 0:27, 19 Paź 2009 |
|
kurde benek taka modernizacje to wolałbym juz komus zlecic..... przeciez jak włoze grubsza uszczelke pod cylinder to przeciez okna w cylindrze pujda tez do góry a przeciez skok tłoka pozostaje bez zmian (znaczy połozeie na dole jak jest tłok) to raczej tak chyba byc nie moze co?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Pon 14:21, 19 Paź 2009 |
|
Zawsze mozesz kupic seryjna za jakies 10-15 euro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Pon 14:23, 19 Paź 2009 |
|
Tak wogole to znacznie taniej zakupic uzywany cylinder niz tulejowac blok! Benek ma racje i to jest najtansze rozwiazanie. Pamietaj jedank ze sam cylinder sprawy nie zalatwi. Tloki, lozyska, sprawdzic wal, uszczelniacze walu - koniecznie, etc itp. Jak zrobisz na raty, to znowu sie zepsuje!
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Muniek dnia Pon 14:24, 19 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|