Autor |
Wiadomość |
dymko
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 23:31, 15 Sty 2013 |
|
Witam.
Zamierzam kupić swój pierwszy skuter wodny (siedzący) więc gdzie mam szukać porad jak nie na forum.
Zastanawiam się czy kupić 2 suw czy 4 suw jakie są zalety i wady? wiem jedynie , że 2suwy palą więcej...
Pierwszym moim pomysłem na skuter był xp limited ale wiem, że to stare skutery jednak dużo sie naczytałem dobrego na ich temat. Jednak to dwusuw i będzie palił jak smok... pytanie czy xp jest na gaźniku ?
do wydania mam około 15 tyś zł i rozważam sprowadzenie z USA więc następne pytanie czy ktoś już ściągał stamtąd skuter? jak to wygląda tzn. opłaty itd.
Dzięki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
dymko
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 10:14, 16 Sty 2013 |
|
NIE NARAZ OK )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ANDREW
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Śro 14:08, 16 Sty 2013 |
|
Zaczne od końca: prywatny import skutera o wartości 15tys mija sie z celem
transport to jakieś 1500-2000zł do tego podatek 23% i akcywa i masa papierków generalnie skuter 15tys ściągnięcie go koszt ok 5tys.
Spalanie 2sów a 4 sów, jeżeli patrzysz na spalanie to chyba sporty pomyliłeś,
Oczywiście 4 sów będzie palił mniej ale jeżli ktoś ci będzie wciskał kit że pali 8-10l to bujdy na resorach chyba że pływałbyś na tempomacie 40km/h
Skuter wodny musi wypić.
Jeżeli dwósów to zazwyczaj mają i gaźnik na każdy cylinder i tak jest w wypadku xp a wersja DI ma wtryski ja generalnie jestem wrogiem tego rozwiązania w 2 taktach.
Do 15 tys raczej nie znajdziesz 4 taktu najtańsze yamahy fx140 kosztuja 16tys vx1100 około 20 tys i rxp, rxt >20tyś
"NIE NARAZ OK )" - to nie piekarnia. he he
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dymko
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 16:03, 16 Sty 2013 |
|
[quote="ANDREW"]Zaczne od końca: prywatny import skutera o wartości 15tys mija sie z celem
transport to jakieś 1500-2000zł do tego podatek 23% i akcywa i masa papierków generalnie skuter 15tys ściągnięcie go koszt ok 5tys.
Spalanie 2sów a 4 sów, jeżeli patrzysz na spalanie to chyba sporty pomyliłeś,
Oczywiście 4 sów będzie palił mniej ale jeżli ktoś ci będzie wciskał kit że pali 8-10l to bujdy na resorach chyba że pływałbyś na tempomacie 40km/h
Skuter wodny musi wypić.
Jeżeli dwósów to zazwyczaj mają i gaźnik na każdy cylinder i tak jest w wypadku xp a wersja DI ma wtryski ja generalnie jestem wrogiem tego rozwiązania w 2 taktach.
Do 15 tys raczej nie znajdziesz 4 taktu najtańsze yamahy fx140 kosztuja 16tys vx1100 około 20 tys i rxp, rxt >20tyś
"NIE NARAZ OK )" - to nie piekarnia. he he [/quote]
dzieki. ale powiedz mi czy lepiej warto troche wiecej dolozyc i kupic tego 4 takta czy jest taka duza roznica w spalaniu? czy kupic tego xp-ka i nie bede zawiedziony ?
o co do tej piekarni, to wlasnie jest forum... gdzie sie dzieli swoimi doswiadczeniami ale tu cos widze ze z tym kiepsko...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ANDREW
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Śro 19:04, 16 Sty 2013 |
|
4 SÓW na pewno będzie mniej awaryjny tylko ważne zeby nie trafić na trefny model bo koszty napraw są dużo droższe, wynika to z dużo bardziej skomplikowanej konstukcji sinika. 2 sówa naprawia się śrubokrętem i młotkiem, ale żywotność silników w suwie jest dużo krutsza i trzeba będzie się liczyć z remontami. siniki w 2 sówie pływają ok 200mh wudziałem też skutery z przebiegiem poniżej 100mh po remońcie. A 4 takty yamaha vx1100 jeden z najmniej wyżyłowanych silników i co za tym idzie najmniej awaryjny, te yamaszki na wypożyczalniach mają przebiegi po 700mh i więcej.
Wybór należy do ciebie ale ja preferowałbym 4 suwa
Będe jechał do Angli po jakiś skuter dla siebie jak coś znajdziesz to mogę ci przywieźć.
Co do piekarni teraz nie ma sezonu i dlatego forum troche opustosałe
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krzak
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Marki
|
Wysłany:
Śro 20:57, 16 Sty 2013 |
|
jak by co to mam do sprzedania yamahe vx110 4takt i RXX 160km 2takt w bardzo dobrych cenach
jak by co to wiecej info na priv
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 9:45, 17 Sty 2013 |
|
generalnie to dwie różne zabawki.
2-T tańszy ,lżejszy,miej paliwożerny (40-50 l/g pełnego gazu)
4-T jest przeciwienstwem ( 50- 75 l/g pełnego gazu)
widziałem szybko popsute 2T jaki4T.
sa w kraju 2T z 600 godzinami i więcej.
Kto dba ten ma.
Witek
jak cos wytwarza dużo mocy to i musi dużo zurzywac paliwa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robson30
Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 23:12, 17 Sty 2013 |
|
xp to skuter do zabawy i do niczego wiecej,2osoby zapomnij.co do silnika 2t,minimum 30 l na godz plyawania,gaz do oporu to bak jakies 1,15min.awaryjnosc?tu nie ma tego pojecia!skuter ma plywac,a nie latac ,nurkowac,a z ta zabawka ciezko tak plywac!!!!!!remont 2t tanszy,caly remont sea doo 950 jakies 5-6tys oczywiscie przez warsztat.yamha fx ,vx 4t,to sprzety turystyczne takie wozidla,no mniej awaryjne co do spalania troche mniej,jak tki 4t padnie to naprawa kredyt.zalezy co uztkownik oczekuje od sprzetu,pozdrawiam,a skutery to studnie bez dna,zabawki dla duzych dzieci!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dymko
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 23:19, 17 Sty 2013 |
|
ile ludzi tyle opini... ehh
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|