Autor |
Wiadomość |
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 18:00, 28 Lis 2009 |
|
Akumulatory SSB to bezobsługowe kwasowo-ołowiowe akumulatory ze specjalnym włóknem szklanym nasączonym elektrolitem stosowane głównie a alarmach domowych i do podtrzymania awaryjnego zasilania bez prądu rozruchowego (max. 5sec możesz kręcić rozrusznikiem potem powyginają się płyty i żywotność aku drastycznie spadnie )
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Sob 23:13, 28 Lis 2009 |
|
Mac na twoim miejscu wziął bym ten akumulator i wsadził temu sprzedawcy w gardło przez dupsko.
Palant troszke cię naciągnął.
Następnym razem posłuchaj tych co coś na ten temat wiedzą a nie co chcą sprzedać za wszelką cene.
Notka producenta:
Akumulatory bezobsługowe firmy SSB - żywotność 5 lat. Ognioodporność, hermetyczna konstrukcja, absorbcja elektrolitu, bezobsługowość, praca w dowolnym położeniu, żywotność, szeroki zakres zastosowań oraz wysoka jakość. Są to bezobsługowe kwasowo-ołowiowe akumulatory wykonane w nowoczesnej technologii AGM (specjalne włókna szklane nasączone elektrolitem). Jakość gwarantowana przez firmę SSB. są skonstruowane do szybkiego łądowania i głebokiego rozładowania. Rozłądowanie z maksymalnym natężeniem 5% mocy nominalnej akumulatora na minutę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mac
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: "znad morza"
|
Wysłany:
Sob 23:23, 28 Lis 2009 |
|
Ja tam się nie znam . Widziałem u gościa taki w vw passacie , podobno chodzi któryś sezon z kolei i jest ok. U mnie w skuterze też na razie kręci aż miło. Myślę że będzie dobrze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 23:42, 28 Lis 2009 |
|
Wszystko ok tylko założe się z tobą że jak bedziesz miał jakiś problem z odpaleniem skutera i będziesz musiał trochę dłużej pokręcić to będzie to właśnie OSTATNIE kręcenie tego akumulatora ,w tamtym roku kupiłem w usa do mojego napędu paralotni ogniwa (czyt.akumulator) skonstruowane w NASA używane w satelitach (chodziło mi o wage) tylko bez prądu rozruchowego i co? od 11 miesięcy mam aku za 30zł i to aku dopiero śmiga bez problemu.
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 23:47, 28 Lis 2009 |
|
Jeszcze zapomniałem
Passata można zawsze popchnąć skutera niestety nie........................
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mac
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: "znad morza"
|
Wysłany:
Nie 13:51, 29 Lis 2009 |
|
No wic sprawdzimy , na razie ponieważ trochę grzebię przy skuterze to właśnie trochę dłużej kręci raz po raz i jest ok. Nawet bardzo ok. Dalej zobaczymy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 14:18, 29 Lis 2009 |
|
Ma byc taki jak zaleca fabryka chodzi o pojemnosc , inie stwarzac sobie niepotrzebnych problemuw. bez naczenia czy 100 zł czy 500 zł czy zel czy kwas. Jedynie do stojaka zalecany żel
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez witek dnia Nie 14:20, 29 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 19:33, 30 Lis 2009 |
|
Budowa akumulatora ma bardzo istotne znaczenie i co za tym idzie przeznaczenie jak również pojemność .Akumulatory budowane w technologii AGM NIE NADAJĄ SIĘ do silników z rozrusznikami.
cyt.
Akumulatory AGM
Mają natomiast poważną wadę: można je rozładować tylko do napięcia 9,6V (dla akumulatora 12V). Rozładowanie do niższego napięcia powoduje nieodwracalne jego uszkodzenie lub zniszczenie.
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|