Autor |
Wiadomość |
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 18:29, 04 Wrz 2009 |
|
Mam dylemat czy w kawasaki 800 sxr wstawić silnik od sea doo 951 czy ztulejować na 85mm (big bore). Mam więcej pytań niż odpowiedzi. W sumie tuleje już płyną , ale pewnie nie będzie problemu ze sprzedażą takiegio cylindra jakby co .W którą stronę lepiej pójśc ? Nie chodzi mi o.ściganie się tylko bardziej o freestyl.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 8:07, 05 Wrz 2009 |
|
YAMAHA z cylindrem 760 wystarcza dla 85% miłosnikow freestylu. Silnik 951 jest za ciezki. Dysponuje zbut ruwna moca . DO zabawy potrzeba naglego przyrostu mocy , to zapewnia silnik o krutkim skoku i durzym tloku. Podstawa kadłub yamy. Kilka lub kilanascie zbudowalismy i wszyscy sa bardzo zadowoleni.
Slyszalem opinnie ze niekture sa zbyt mocne , ale w koncu chca zrobic salto czy nie.
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 15:03, 06 Wrz 2009 |
|
Masz rację sprawdziłem silnik 951 jest prawie o 13kg cięższy od kawasaki.Na następny sezon zbuduje yamahe, chce ściągnąć ze stanów chyba że tu trafi się lepsza okazja (w stanach 5300usd nówka w kartonie).
a puki co zrobie big bore w kawie i mam pytania:
1) jak ciasno pasujemy tuleje cylindra (tuleja 91,5mm)
2) jak powinny wyglądać kanały pod frestyl (płuki i wydech)
3) gdzie kupić tłoki 85mm lud 85,4mm albo nawet 86mm na swożeń 22mm (znalazłem wiseco ale 84,5mm max i 85 i 85,5 tylko z swożniem 20mm, Group-K ma tłoki 85mm i 85,5mm ale nie piszą na jaki swożeń i nie jestem pewny czy można u nich kupić)
4) do jakiego ciśnienia można bespiecznie sprężać na V-power 99 czy 180psi wystarczy czy można więcej pod 200psi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Stvoreq
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo
|
Wysłany:
Nie 21:43, 06 Wrz 2009 |
|
Przecież nie musisz kupować nówki bo do freestyle będziesz i tak kupował kadłub z karbonu, więc nic opróćz obudowy silnika nie będzie Ci potrzebne bo wszystko inne będziesz zakładał niefabryczne więc najlepiej kup sobie Yamahe 701ccm z 1996 roku (ta już z kadłubem 96-07) i załóż 760ccm orginalne Yamahy i będziesz rolował backflipa . Znam gościa który kupił sobie Yamahe Super jeta z 96roku i właśnie ją tworzy, ale do freeride'u więc dokłada do kadłubu redany i rick roy'a a resztę to przy silniku
PS.
Na tej Twojej kawie rolujesz BARREL ROLL'a?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 9:04, 07 Wrz 2009 |
|
tuleja -cylinder 0,06--0,08
*** ! oto jest pytanie na kture chyba nikt nie zna odpowiedzi.Za duzo zalerznosci .Chcialbym wiedziec ile w zyciu popsulem cylindrow zeby ogarnac temat. NIE ISTNIEJE ZADEN PROGRAM. Podpowiedz --szeroko.
Z tego co wiem to nie bedziesz zadowolony ze swojego pomyslu.
Caly kit Grup K jest dobrym wyborem
Cisnienie sprezania jest wypadkowa pojemnosci cylindra do glowicy, odleglosci tloka od glowicy , sredicy tloka, szerokosci (squish band),i bardzo warzne samego squish. Mysle ze okolo 175 psi do 185 psi przy srednicy tloka 86 mm bylo by bezpiecznie , squish 0,75 incza.
Kadlub z kewlaru naprawde nikomu nie jest potrzebny--narazie!!!!
Zbudowalem durzo yamah nikt nie umie narazie nic konkretnego, a wszycy twierdza ze moc z silnika 760 ich zabija.
Witek
wiecie jak sie dostac do baletu ---- trzega cwiczyc i cwiczyc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 16:50, 07 Wrz 2009 |
|
Barell rolla jeszcze nie kręce
Wczoraj kupiłem pustą bude od yamahy super jet i temet kawy zostawiam (cylinder zrobie bo i tak tuleje już płyną), cały sxr z cylindrem big bore lub bez jest teraz do sprzedania a ja otwieram nowy temat i buduje fryestylową yamahe
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Stvoreq
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo
|
Wysłany:
Wto 18:31, 08 Wrz 2009 |
|
Życzę Ci powodzenia i takiego samego zapału w budowie Super Jet'a jak przy budowie SX-R
Nie sprzedawaj tej kawy tylko dostosuj do wymogów Super Stocka i zacznij się z nami ścigać, a przy okazji jak już zrobisz Yamahe to będziesz miał okazje pokazać co umiesz szerszej publiczności
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 18:44, 08 Wrz 2009 |
|
Powiem szczeże że podoba mi się ten pomysł, sxr był pierwszym skuterem jaki w życiu zbudowałem ,na nim można powiedzieć że się uczyłem, wiele żeczy dziś bym w nim zrobił całkiem inaczej (to nie znaczy ż e żle zrobione tylko że mam nowe pomysłły i zrobiłbym to dziś o wiele lepiej i taniej).Nie jest sztuką kupić kit i go zamontować ale zrobić go samemu ,choć wielu zakupów się i tak nie uniknie.yamahe chcę zbudować z pomocą całego forum.
Ps.
Jakie są wymogi super stock?
Benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Stvoreq
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo
|
Wysłany:
Wto 18:51, 08 Wrz 2009 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
8.0
Klasa Open Tam jest wszystko napisane
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Stvoreq
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo
|
Wysłany:
Pon 20:49, 14 Wrz 2009 |
|
I jak zobaczymy Cię w przyszłym sezonie na zawodach?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 21:49, 14 Wrz 2009 |
|
Sxr jest już robiony pod klase open, choć słyszałem że tam jest największa konkurencja, ale zobaczymy się na bank .Miałem zamiar w tym roku wystartować ale urodził mi się syn i lipa z wyjazdami ale w przyszłym sezonie jak najbardziej. Nie wiem jak tylko co z licencją.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Stvoreq
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo
|
Wysłany:
Wto 18:26, 15 Wrz 2009 |
|
Kiedyś w jakimś temacie Wichura pisał kontakt do siebie. Myślę że dogadasz się z nim
Tak jest największa konkurencja, ale według mnie to dobrze bo ma się większe szanse płynąć obok kogoś i z kimś walczyć
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 23:40, 15 Wrz 2009 |
|
Mam meila i skontaktuje się
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|