Autor |
Wiadomość |
ferry87
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 21:35, 22 Cze 2009 |
|
witam
kupilem ostatnio BOMBARDIER 800 GTI
mam problem gdyz nie chodzi na jednym garze
sprawdzilismy przewody , cewki , swiece - czy mozliwe jest , ze z powodu syfu w paliwie zapchal sie gaznik i nie doprowadza paliwa?
filterek , ktory odkrecilismy byl bardzo zabrudzony
prosze o rade , pomoc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
green machine
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 3:21, 23 Cze 2009 |
|
a cisnienie na garze jest?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ferry87
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 9:56, 23 Cze 2009 |
|
[quote="green machine"]a cisnienie na garze jest?[/quote]
jeszcze tego nie sprawdzalem
czy samemu mozna zabrac sie za dobranie do gaznika i przeczyszczenie go czy lepiej oddac do serwisu?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ferry87
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 10:52, 23 Cze 2009 |
|
sprawdzilem i kompresja jest
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
green machine
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 13:50, 23 Cze 2009 |
|
jesli cisnienie jest to juz polowa sukcesu.
jak sprawdziliscie elektryke ??? przemierzyliscie wszystko?
iskra jest na nie dzialajacym cylindrze? jesli tak
to tylko paliwo jest problemem.
tak na wariata to ja bym sciagnal fajke z dobrego cylindra, wlal
zupy do niedzialajacego i probowal odpalic na jednym garze, jesli ruszy
to znak ze masz problem z dostawa zupy do silnika.
Jest pewnie jeszcze milion innych metod.
Witek moze pomoglbys:) bo chlopak przynajmniej probuje
i glupich pytan nie zadaje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marek
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 17:20, 24 Cze 2009 |
|
Masz ciśnienie na cylindrach, czyste gaźniki. Kup nowe świece,zdarza się czasami że nowa jest niesprawna. Jeśli dalej nie będzie palił to mógł się wał rozszczelni na uszczelniaczu.
Marek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
green machine
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 2:04, 25 Cze 2009 |
|
jesli wal jest nieszczelny to wtedy silnik dostaje lewego powietrza
i zaczyna krecic jak wariat bez opamietania.
Takie sa moje osobiste wrazenia z nieszczelnego silnika.
Nie polecam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Stvoreq
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo
|
Wysłany:
Czw 2:55, 25 Cze 2009 |
|
[quote="green machine"]jesli wal jest nieszczelny to wtedy silnik dostaje lewego powietrza
i zaczyna krecic jak wariat bez opamietania.
Takie sa moje osobiste wrazenia z nieszczelnego silnika.
Nie polecam. [/quote]
Wszystko zależy jak bardzo rozszczelniony jest silnik, jeżeli minimalnie wtedy się dzieje tak jak Ty mówisz, ale jeżeli przelot jest dość duży wtedy silnik nie odpali. Przynajmniej tak jest w motocyklach i skuterach (szosowych), a mam nadzieję że nigdy nie dowiem się na własnym skuterze jak to jest w wodnej maszynie
PS. Green PW
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|