Autor |
Wiadomość |
kilm62
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 19:19, 25 Lip 2007 |
|
Przymierzam sie do kupna nBombardiera RXP 215KM.CZekam na kilka porad co do tego sprzetu.Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
green machine
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 0:43, 26 Lip 2007 |
|
no to zapoznaj sie dobrze z dealerem Bombardiera w Polsce
bo najprawdopodobniej czesto bedziesz korzystal z jego uslug.
A na powaznie to zaraz po zakupie musisz dokonac pare
oboziazkowych modow by skuter poplywal wiecej niz 10 godzin.
Powodzienia
ps.
bombardier to nie jedyna firma produkujaca skutery wodny
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 7:23, 27 Lip 2007 |
|
terz racja
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 13:49, 27 Lip 2007 |
|
Oj chłopaki chłopaki, Po 10 pierwszych godzinach wyplywanych do 5160 rpm robisz podstawowy serwis czyli wymiana oleju w bloku, filtra, ogólny CHECK, podłączyć trzeba pod kompa w celu sprawdzenia czy nie ma żadnych błędów. Pierwszy taki serwis kosztuje 800zł w zaprzyjaznionej mi firmie, jednym z przedstawicieli SeaDoo na Polskę. Proponował bym wymienić odrazu po zakupie wsprzegliki na wałku od pędnika turbiny z ceramicznych na tytanowe koszt około 800zł- gdyz jest to naczestrza awaria w tych maszych. Poprostu ceramiczne pękają i robią bigos w silniku. A pozatym Naprawe Fajna Maszyna sam taką posiadam, oczywiście już po mału modyfikuje. Więc jak masz jakies pytania to wal śmiało. Jak umiesz pogrzebac troszkę w sieci to o części się nie martw, a jak nie umieesz to nie kupuj tej maszyny. A jak będziesz bardzo chciał to wsadzisz sobie 360 konny silnik rodem z Luxemburga za jedyne 10 tyś euro:) .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
green machine
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 6:34, 28 Lip 2007 |
|
dziruek, nie chce rujnowac Tobie parady ale w tam
gdzie plywam, wileu jest takich co to maja
amerikan maselkraft
i co to nie oni.....
mala rundka na gladkim i chlopcy sa w niebo wzieci...
loja mi tylek jak ta lala.
Po takiej pierwszej rundzie wyplywamy na otwarte i ja ze swoim 160
konnym 15F jestem daleko z przodu, oczywiscie
zaczynaja sie wymowki co to nie Stage 2 albo 3 albo
za wysokie obroty....nie to jednak jest najgorsze.
Problem polga na tym ze musze ich zazwyczaj holowac do brzegu
bo albo, wtyczki sie poluzowaly albo korozja wpierdala polowe silnika
albo supercharger, linka kierownicy zlamana, poduszki silnika puscily....
co jeszcze.
Kanapa plywam tylko wtedy kiedy sa nierownomierne fale i nie ma co sie bawic w stojaka.
Nigdy ale to nigdy nie plywam na gladkim i nie bawie sie w przejzdzki tempem spacerowym po okolicy. Przy moim sposobie plywania 5 godzin i umfall silnika murowany.
Znajomy propoowal bym przeplynal sie jego zabawka pod warunkiem:
ze bede pilnowal manetki gazu(wylot z wody, odpuscic gazu)
nie bede skrecal szybko na falach(???? )
i VTS zostawie w spokoju.
TO by bylo na tyle.
Pewnie na tym swiecie sa i dobre modele SEa Doo ....ja na taki nie natrafilem.
podstawowe klopoty:
wear ring sruby dalej plastykowy
supercharger washers(ostatnio ktos nawet tytanowe zajechal)
delaminowanie kadlubu
slaba skretnosc.
Zapata przelozyl silnik do kadlubu 15F bo orzeszek Sea Poo to pomylka
A ten silnik to tez nie rewelacja....factory rotax go sponsoruje wiec ma
na polce 5 nastepnych w razie akcji W.
Chcialbym kiedys zobaczyc konfrontacje Mcc(Kawasaki) z Zapata
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
green machine
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 6:41, 28 Lip 2007 |
|
dziruek nie zrozum mnie zle....
RXP to ciekawy skuter i bardzo szybki.
Na pewno przemyslales ten zakup i podjales wlasciwa decyzje.
Nie mam nic przeciwko zadnej marce jednak osobiscie
trzymam sie z daleka od BOOMbardiera
Jesszcze raz gratuluje zakupu.
Teraz tylko napisz jakie plany na predkosc(mam nadzieje
ze 80)
pozdro
ps.jesli interesuja CIe jakies czesci zza wielkiej wody do RXP
to daj znac moze bede w stanie pomoc z tania bezclowa przesylka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 18:08, 28 Lip 2007 |
|
Jesli RXP taki dobry to dlaczego unas w SS wygrywaja Xp po woim tuningu. RXP ostatnio dostaly dubla. Zapraszam na zawody.
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 12:05, 31 Lip 2007 |
|
Witek przecież wiesz ,że nie chodzi w tym momencie o moc, siłe, ilośc koni czy prędkośc max a o technikę jazdy którą zdobywa się po latami pratyki. Ale na prostej nie ma szans Jeżeli chodzi o stock, natomiast jak mamy zacząc debatowac na temat funduszy zaiwestowanych to wiadomo,że tune-up xpka jest znacznie tańszy ale za razem znacznie bardziej ograniczony w V maxie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|