Autor |
Wiadomość |
ANDREW
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Wto 10:00, 15 Cze 2010 |
|
Ok jeszcze raz sprawdzę ciśnienie tylko jaką wartość powinien mieć silnik 800 w gsx?
i wyreguluje gaźniki wg ustawień fabrycznych, ile obrotów?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 17:48, 17 Cze 2010 |
|
cisnienie 145 psi .
duł 1 1/4
góra 0 do 1/2
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marek
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 20:38, 17 Cze 2010 |
|
Może masz rozszczelniony karter? Uszczelniacze na wale nie trzymają.Zbyt małe podciśnienie w karterze powoduje że za mało paliwa na tłok silnik dostaje.Ciśnienie w komorze spalania w tym przypadku nie ma znaczenia,to dwusuw.
Marek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ANDREW
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Pią 10:33, 18 Cze 2010 |
|
jak na razie cały czas dostaje za dużo paliwa i zalewa świece.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ANDREW
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Pią 14:31, 18 Cze 2010 |
|
Widzę tylko jedną śrubę do regulacji. sorry może głupie pytanie ale nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym góra i dół
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marek
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 20:02, 18 Cze 2010 |
|
Hi to wysokie obroty,Lo to niskie.Na [link widoczny dla zalogowanych] masz wstępne ustawiania.
Marek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
hubson19
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 9:23, 19 Cze 2010 |
|
Witek jest wielki łubudu
Tak naprawde juz uzyskałes odpowiedz na swoje pytanie
a ten GtX to czasem nie jest RFI ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ANDREW
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Nie 21:30, 27 Cze 2010 |
|
I się wyjaśniło.... po zdjęciu głowicy ukazał sie koszmar ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziwi mnie tylko że kontrola kompresji nic podejrzanego nie wykazała
Jeden cylinder ma kilka głębokich rys nie wiem czy nadaje się do szlifu, czy dostanę tłok na taki szlif?
Do wymiany będzie głowica, tłok jeden lub dwa, pierścienie, uszczelki jaki będzie koszt samych części pi razy drzwi??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dadur
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 7:53, 19 Wrz 2010 |
|
Dzień dobry. Mam problem ze swoim Kawasaki 750 model FIB 8 rok 1993 sprowadzony ze stanów. Problem jest taki że nie wkręca się na obroty.Wymieniłem cały zestaw naprawczy gazników, moduł zapłonowy,mierzone ciśnienie.Na sucho też nie wchodzi na obroty.Czy może ktoś mi dać wskazówkę gdzie szukać przyczyny? Pali od pierwszego dotyku.Dziękuję za odpowiedzi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ANDREW
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Nie 18:41, 19 Wrz 2010 |
|
mój też miał 14 na każdym cylindrze po zdjęciu głowicy ukazał się obraz widoczny powyżej, sprawdź jak wyglądają tłoki i cylindry tylko jak zdejmiesz głowice to uszczelka chyba będzie do wymiany no ale niestety...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|