Autor |
Wiadomość |
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 12:16, 03 Paź 2009 |
|
Nie posówał bym się tak daleko do wymianek, to na bank jest jakaś pierdoła, w zbiorniku paliwa jest filterek, może masz pełno piachu w zbiorniku, pompke paliwa to ty masz chyba w gażniku.komplet naprawczy do twojego gażnika niewiele kosztuje , a najlepiej wykręć gażnik i wyślij do Witkaru.
Jeśli masz filtry paliwa usuń je.Sprawdż przewód podciśnieniowy pompki.Przewody paliwa takie które nie twardnieją kupisz w bydgoszy w firmie sas-kart, tam też kupisz specjalny filtererk paliwa z siateczką 90mikro. W gażniku też jest filterek paliwa.
Właśnie co do tego filterka pytanie do Witka
Doczytałem że podobno można go usunąc i jest wtedy lepsza reakcja nie zabardzo wiem na co przęcież on jest przed dyszą główną więc o jaką reakcję chodzi.Nie zawsze to co piszą na zagranicznych forach jest prawdą, a wiele żeczy nieudanymi experymentami.
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 14:24, 03 Paź 2009 |
|
Dobrze pisza ,wtedy musisz uwarzac co lejesz. Ma byc STERYLNIE.
Zalerzy jak silnik jest zbudowany -przebudowany wtedy zmienia sie sygnal w kolektorze ssacym, on dziala na mebrane , mebrana na dzwigienke , dzwigienka na sprerzyne ta sie ugina i luzuje zaworek iiiiiiiiiiii spod zaworku wydobywa sie paliwo kture musi przeplynac przez f ilterek I jak go niema to mu latwiej . Prawda ze proste . Potem to jusz proscizna jakies 29 lat i jeszcze sie zastanawiam jaka dysza jaki zaworek i jaka sprerzynka, amorze cos zrobic wymyslec samamu.
Witek
Kto pyta nie bladzi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 0:16, 04 Paź 2009 |
|
Wszystko jasne czyli w skrócie większa dynamika otwarcia zaworka.
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 9:03, 04 Paź 2009 |
|
wieksza dynamika i ilosc paliwa z za zaworka. Jesli jest filtr morzesz poczuc jakby lekkie przydlawienie silnika ale to jurz tylko sa szczeguly regulacji. Dla normalnego urzytkownika niewyczuwalne.
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
chrypo
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany:
Nie 11:28, 04 Paź 2009 |
|
jeszcze jedna sprawa na silniku mam załozona inna głowice koloru czerwonego i jest na niej wykute 750 czy to oznacza ze od 750-tki? kupiłem go juz z taka i widze ze to nie orginał........
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
chrypo
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany:
Nie 11:55, 04 Paź 2009 |
|
dodaje link fotki mojego silnika i głowicy o ktorej mówie
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 11:58, 04 Paź 2009 |
|
Nie ma znaczenia jaką głowicę masz założoną tylko ile ma cm3, musiałbyś zmieżyć sobie średnicę tłoka bo może masz zrobionego na 750 i pojemność głowcy i wszystko będzie jasne.
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 12:03, 04 Paź 2009 |
|
To jest bardzo dobra głowica prawdopodobnie z wymiennymi wkładkami na oringach , tylko uważaj bo można ją bardzo łatwo spierdzielić, bo oringi które się tam znajdują mają calowy wymiar 1,74... a nie 2mm.Na wkładce pisze jaka pojenmość komory, i widze że masz ostojnik paliwa ,rożkręć go i wyczyść, a najlepiej wywal i załóż ten filterek co pisałem.
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
chrypo
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany:
Nie 12:41, 04 Paź 2009 |
|
o rany benek_b weś mnie nie strasz jakie oringi w głowicy ja ją zwaliłem dwa razy i wymieniałem uszczelkę.... kurde na motorach to się znam perfekt ale widzę ze skutery wodne niby to samo ale jakieś "delikatniejsze" są ... ile powinna mies średnica 650 tłoka a ile 750 zmierzę se to ściągnę jeszcze raz chcę zrobić sobie wszystko na perfekt żeby z sezonie pływać a nie robić
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 13:10, 04 Paź 2009 |
|
Bez paniki może cię mylę może ta głowica jest na uszczelkę jeśli to monolit to pewnie będzie uszczelka , ale jesli na wkładki to na 100% na oringi.Sciągnij głowice i zrób zdjęcie 650 std 76,00mm a 750 std 80,00mm
A tak apropo skąd wziołeś uszczelki ?
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
chrypo
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany:
Nie 16:36, 04 Paź 2009 |
|
wiec tak kupiłem go z brakiem mocy poprzedni własciciel zmieniał uszczelke (tak twierdził) ja oddałem go do serwisu w sopocie (i tu pozdrowienia... :-@ ) wynienił uszczelke i po 5 min pływania dalej to samo ale jak zobaczyłem teraz co tam pod głowica jest to sie załamałem przesyłam linki i powiedzcie czy mozna cos z tym zrobic i wogóle co o tym sadzicie..... ps. nie smiejcie sie nie miałem sówimarki... :-p
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 18:51, 04 Paź 2009 |
|
Cylinder i głowica to 650, Cylinder tylko na złom lub wymiana tulei i niezła reklama dla serwisu.......................
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 19:11, 04 Paź 2009 |
|
W sumie jest jeszcze jedna alternatywa do której nie namawiam ,taka na 5 minut
poksipol i do ludzi.
Jak chcesz to mam do sprzedania Kawasaki 750 sxi pro kuupioną po zawodniku z Hamburga bardzo mocno ztuningowaną z nowym silnikiem na zapłonie MSD
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 19:11, 04 Paź 2009 |
|
Z tego co widze i sie znam to to ma problem termiczny . Cylinder jest do uratowania bez potrzeby wymiany tulei . Widze seryjny silnik kawy 650 z nieudanym tuningiem . Krutko chcesz pluwac zapraszam do mnie lub innego serwisu ktury bedzie wiedzial co dalej z tym zrobic
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
chrypo
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany:
Nie 19:22, 04 Paź 2009 |
|
dałem za ten skuterek 2 tys [link widoczny dla zalogowanych] tak wiec chcem cos z niego zrobic ten cylinder słyszałem ze mozna splanowac tylko musze zaniesc i musza ocenic jak głemboka jest "rysa' witek podaj no mi nr do siebie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|