Autor |
Wiadomość |
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Nie 23:55, 08 Lis 2009 |
|
MSD TOTAL LOSS w najnowszym wydaniu multi channel. Cena rewelacyjna. Ciekawe gdzie jest jakieś ale.
Nitro drogo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Pon 11:03, 09 Lis 2009 |
|
[quote="benek_b"]Tak wyszedł nosek (pomalowany sprayem )
---------://images41.fotosik.pl/220/b4207d3e59a7889amed.jpg
dziś trochę zaszalałem i kupiłem magnum pump 148mm(nie wiem tylko co na to żona jak się dowie ) ,tylko nie mam pojęcia gdzie kupić tylną zwęzkę , z tego co znalazłem to tylko skat trak ma taką ale może pasuje od jakiegoś skutera?
Gdzie najlepiej zamówić śrubę i jaką (moja waga 70kg do 72kg)
Specyfikacja silnika
-cylinder 88,5mm 845ccm porting????
-power faktory pipe
-głowica ??? ada 195psi-200psi
-msd exhanger
-cewka,kable,fajki msd
-kolektor ssący r&d
-dystans pod kolektor ssący Blowsion
-gażniki 2 x waterkraft magic 46 lub 48
-osobna pompa paliwa
-zawory V-vorce3 lub boysen ? (mam obydwa)
-kartery klejone epoxydem i max powybierane
wszelkie poprawki mile widziane
motam się jeszcze z frontowym wydechem czy do tej rury można zakładać
no i pozostaje temat nieszczęsnych redanów ,byłem wczoraj na targach wodnych w poznaniu i spotkałem się piotrem ,odradzał wzmacnianie karbonem od środka, i redany(cyt. koniecznie odciąć), on pływa nawet bez pomp zenzowych żeby waga była mniejsza no i pewnie żeby prądu nie żarły bo ma TL
benek[/quote]
Benek:
Czyli zakupiles nie factory B-pipe tylko Power Factor, tak? W tym wypadku chyba nie mozna dawac frontowego wydechu - to juz rura na typowo "powietrzne tricki", do nich nie potrzebny jest frontowy wydech..
Sruba: tylko hooker pewnie 10 lub 11 na 15/16 - moge CI z UK zalatwic.
Pompa - zwezka prawdopodobnie (nie jestem pewien)bedzie pasowac od kazej yamahy z pompa 144mm (np. waveraider - ma fabryczny trym dodatkowo)
Zawory: te zawory boyesena i Vforca to do Yamahy 62T?? Moze bym cos odkupil...
Co do karbonu i uwagi kolegi: wyladujesz kilka barrel roll'i na boku to bedziesz szczesliwy ze masz karbon
Kim jest ten Piotr??
POzdro!
Muniek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Pon 11:43, 09 Lis 2009 |
|
[quote="benek_b"]Z pianką była jazda jak pokaleczyłem ręce wkręciłem w to pracownika, dłubał kilka dni bo nie miałem tak mocno wycięte jak ty.Przyspawałem do pręta fi 10 długiego na metr pasek blachy gr 2mm ok 2cm x 10cm i dłubałem jak wieloryba na filmach
Co do TL to nie wiem czy to przeżyje finansowo ale do wiosny jeszcze trochę czasu
benek[/quote]
Przy systemie FLame ATP, msd TL to przestarzala technologia. Jak mowilem, moge uzyskac niezla cene na nie. Zainteresowanie?
Alfmatic i jego kumpel z Austalii ma racje, total loss przy takim silniku to podobno standard....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Pon 12:01, 09 Lis 2009 |
|
Faktem jest że 1000 usd za MSD TL + transport + cło + vat to będzie w sumie jakieś 1300 usd czyli 3800zł.
Total Loss z ATP kosztuje 723 funty to przy dzisiejszym kursie jest 3400zł. No i nie bez znacenia jest możliwość programowania go z komputera a nie przełącznikami po zdjęciu obudowy.
Podpinasz wode do chodzenia i stroisz.
Sam popatrz
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Pon 12:28, 09 Lis 2009 |
|
w systemie ATPO wszystko upchniete jest w seryjne pudelko elektryczne - to jest duzy plus oraz to ze maozna je programowac i miec dostep do ulepszen z ATP. Jak zarobie to napewno sobie kupie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Pon 12:31, 09 Lis 2009 |
|
Alfamtic jak tam nasze atomizerki? Leca? A dysza? zadzialaes cos moze?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Pon 12:54, 09 Lis 2009 |
|
Atomizery jeszcze nie przyleciały - długo coś?
Dyszy jeszcze nie dotknołem. Na razie wywalam pianke z mijego. W środe wolne więc pewnie skończe czyszczenie sprzętu i będzie gotowy do roboty.
Rozmawiałem z moim ślusarzem i mówi że ostrożnie trzeba z tym zdejmowaniem materiału z dyszy bo jak podczas pływania kamień walnie to będzie dziura a jak pompa zassa żwiru to będzie masakra. Co innego piaskek plażowy. On sugerował by odciąć tą 82mm część i dospawać nową wytoczoną dowolnego rozmiaru. Oczywiście wyoczoną w lekki stożek np 85 na wejściu 84 na wyjściu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Pon 13:21, 09 Lis 2009 |
|
Wiem o co chodzi, ale te dysze sa tanie. JAk cos za ok 100 pln mozna je dostac... przeplywalem caly sezon i nawet nie mam jednej ryski na srubie - dbam zeby cbylo oK Co do mikuni poczekamy powinny byc w tym tyg pewnie..?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 17:32, 09 Lis 2009 |
|
Temat redanów zamknięty dzis je wywaliłem, co do atp to zapytaj ile rabatu dadzą , atp rozumiem tez nie ładuje akumulatora.Dziś odkryłem że nie zabardzo łączy się żywica z dołem skutera i troche bojęsięo doklejony tył ,będę chyba wzmacniał też od środka i mocno zastanawiam się nad tym wydechem co pisałeś z boku bo jednak jak będzie z tyłu to będzie wzmacniał doklejone podcięcia.
Rury jeszcze nie kupiłem ale pisze z kilkoma kto sprzeda taniej (power faktory pipe)
Widziałem że wydechy boczne laminują tylko chyba mniejszą średnicą niz oem.Jak by ktoś miał zdjęcia.....
Co do zwęzki pompy w takim razie poczekam bo ze stanów płynie cała kompletna prawie nowa pompa 144mm.
Piotr to Piotrowski ten co pływał.... w Pradze
Z zaworami jest tak Vforce (jeden sezon)kawa, Boysen(sezon ? jeszcze płyną) yama któreś mogę odstąpić
Co do TL to tylko max 100 usd za transport bez cła i vat ja tak ściągam czyli to samo co atp tylko które lepsze?
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 17:36, 09 Lis 2009 |
|
A co myślicie o tym bo to chyba to samo co atp
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 17:50, 09 Lis 2009 |
|
MUniek :
NIE PIOTR tylko PLOTER takie urzadzenie do Plotowania, wycinania- etc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Stvoreq
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo
|
Wysłany:
Pon 19:41, 09 Lis 2009 |
|
Benek, ale nie wiem czy wiesz ten Piotrek oprócz tego że ma skuter to nic więcej, według mnie ten skuter marnuje w jego rękach, bo z tego co widziałem to jedyne co potrafi to podskoczyć do góry przy użyciu trymu, a skuter lata naprawdę wysoko.
Także nie ma co się sugerować jego sugestiami (moje zdanie), bo co on może wiedzieć, to co on wykonywał to na pudełkowym ciężkim sx-r można zrobić Nawet chyba nie nurkował...
A jak go w Pradze wywoływali na start to się nie zjawił Stwierdził, że za duże koty pływają tam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 20:01, 09 Lis 2009 |
|
Tak masz racje wiem o tym.
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 20:04, 09 Lis 2009 |
|
Od jutra zaczynam wyklejać środek karbonem tylko się zastanawiam czy ścianę grodziową też ?
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Pon 20:30, 09 Lis 2009 |
|
Benek.
Ten produkt z blowision to zapłon t3.
Brak koła zamachoweg, cewek, czujników.
jeden stały program. Musisz w zamówieniu zdefiniować styl pływania.
Brak możliwości strojenia.
Pracuje tylko z Factory B Pipe - czemu nie wiem ale tak piszą.
według mnie w porównaniu z MSD lub ATP lipa troche jak enhancer.
Co do łaczenia się żywic.
Po pierwsze czy szlifowałeć bude na hropowato?
Czy podtrawiałeś żywice by zmiękła?
Dobże by żywica której używasz była tego zamego rodzaju co ta z której jest buda. Pogadaj z gośćmi od żaglówek, albo tymi co robią owiewki do ciągników siodłowych, oni ci dużo powiedzą.
Ważny jest też stosunek utwardzacza do bazy. Jak za dużo to będzie kruche jak za malo też dupa.
Bardzo ważna jest temperatura w której to się robi i w której to schnie minimum 20 stopni a najlepiej 25. Profesionaliści to wypiekają to jakoś.
Ja będę wstawiał do pomieszczenia 3x3 i dam nagrzewnice warsztatową. Już testowałęm 53 stopnie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|