Autor |
Wiadomość |
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 20:55, 09 Lis 2009 |
|
Robiłem wszystko oproucz wytrawiania , rozmawiałem z klientem co robi do niemiec z atestem stateczniki do samolotów, cała technologie mi powiedział ,potwierdzili to też ludzie z Havla (największy i chyba najlepszy producent karbonu i żywic w europie) nasze budy są z polyestru a kleje epoksydem (podobno tak lepiej), wygrzewam ogrzewaczem łazienkowym w pudle z steropianu.
Napisz jak wytrawiać ? Zywice mam z atestem lotniczym stosowaną w lotnictwie.
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Stvoreq
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo
|
Wysłany:
Wto 12:50, 10 Lis 2009 |
|
Benek, najlepiej zrób sobie formę całego skutera i z karbonu sobie zrób , a przy okazji będziesz miał okazje wesprzeć polskich zawodników freestyle pożyczając formę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Wto 12:56, 10 Lis 2009 |
|
Tak poważnie jak by ktoś miał forme to miał bym dostęp do firmy która robi wyroby carbon/kewlar z odsysaniem podciśnieniowym wypalaniem itp.
Robią wiele produktów na najwyższym światowym poziomie. W kilku są poprostu najlepsi, a najważniejsze że są w Polsce
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 17:01, 10 Lis 2009 |
|
Tak całkiem na poważnie zrobić formę to żaden problem ,tylko dużo pracy sztuką jest potem wylaminowanie. dziś zadzwoniłem do Havla pytać o wytrawianie i od słowa do słowa okazało sięże złą żywice mi sprzedali która nie łaczy sie z polyestrami i na dobrą sprawe cała moja praca do kosza, chcą darmo dać nową żywicę i maty bo to ich błąd .jestem załamany, mam wysłać zdjęcia to może coś zaradzą w co wątpie !!!!!!!!!!
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Wto 20:18, 10 Lis 2009 |
|
Nie łam się. Skoro się nie połączyło właściwie to łątwo rozłączysz.
Oczyść tylko potem bardzo dokładnie nawet kosztem głębszego podszlifowania. Im bardziej chropowata będzie powierzchnia do której łączysz tym lepiej. Nie zapomnij odtłuścić.
Laminaty to takie fajne ustrojstwo że trudno coś tak naprawde zwalić.
Możesz modyfikować i udoskonalać bez końca bez szkody dla całości.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Wto 20:26, 10 Lis 2009 |
|
Rozmawiałem dziś na temat budowy budy z carbonu.
Generalnie żaden problem.
Trzeba jedynie dysponować odpowiednim sprzętem.
Jak nie odessiesz w odpowiedni sposób próżniowo nadmiaru żywicy nie wyprasujesz i wypalisz to będziesz miał bude nawet 5 kilo cieższą i kilku krotnie mniej wytrzymałą.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 22:21, 10 Lis 2009 |
|
Masz całkowitą racje tylko ile to pracy kosztuje i czasu (jak ktoś robi to na codzień to zaden problem ale jak się uczysz to wszystko zajmuje ci o wiele !!! więcej czasu) i jeszcze żeby to był twój błąd ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło Lipa by była jak przy bacflipie paszcze otwożył.Trudno zrobie to jeszcze raz.Całe szczęście że mnie podkusiło zerwać redany bo tak bym pływał.
Do munka
ile waży to koło zamachowe z atp i czy masz jakieś demo programu do ustawiania zapłonu zeby zobaczyć co i jak bo w msd jest chyba 12 lub 15 przełączników i czy to atp to nie jest przypadkiem nowsza wersja T3 i czy atp ma cewki jak tak to jakie ?
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 19:36, 11 Lis 2009 |
|
Dziś napisał do mnie klient z Tajlandi ma Power Faktory pipe za 900 usd tylko wydaje mi się że to jest ich wyrób co wy o tym myślicie czy warto kupić czy lepiej oryginał za 1300usd
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Śro 20:45, 11 Lis 2009 |
|
No oryginał to to na pewno nie jest.
Jeśli jednak pokroili pomierzyli i skopiowali jota w jote zachowójąc oryginalne wymiary wszystkich części to chyba to jest to samo lub prawie to samo.
Tylko prawie robi czasem wielką różnicę.
Do wiosny masz czas. Przesyłka idzie góra dwa tygodnie. Trzeba popytać na forach czy ktoś to używał i jakie są o tym opinnie. Skoro to oferują to napewno nie jako jednostowy egzęplarz.
Może być też tak że Power Factor robi wydech na Filipinach i ten akurat jest okazją.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 20:59, 11 Lis 2009 |
|
To popytaj na h2o ten klient też tam sprzedaje to jest Maxxx555.Mój angielski to nieporozumienie
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Śro 23:47, 11 Lis 2009 |
|
Maxxx555 to ogólnie znane podróbki np. pompy magnum skat trak, kierownice, RRP.
Pompy robią akurat świetne i kierownice rówież.
Wydech dla dwusuwato jednak to bardziej skomplikowana sprawa szczegulnie dla skutera wodnego gdzie w rezonatorze masz jeszcze wode.
Zresztą komu ja tłumacze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Czw 0:08, 12 Lis 2009 |
|
Ten Maxxx555 twierdzi że robią żeczy na indywidualne zamówienie zawodników oraz mają podpisany kontrakt z Japończykami z Bun'a i Devil Murao.
To przykładowa karta katalogowa z ich produkatami:
[link widoczny dla zalogowanych]
Już zadałem pytanie o doświadczenia z ich produktami. Czekam na odpowiedzi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Czw 14:58, 12 Lis 2009 |
|
Witajcie:
1. Zaplon ATP bez zadnej marzy do Polski jestem w stanie zalatwic za 3400 pln. Pamietajcie ze dodaja 15% VAT i transport do ceny sklepowej, wiec chyba niezle. Popytam o szczególy techniczne.
2. ADvent T3, jak Slusznie Alfmatic zauwazyl, to tylko pudelko od krzywych zaplonu - jak za 550 usd - drogo!
3. Produkty z Tajlandi: jak ponownie slusznie zauwazyl Alfmatic, robia głównie dla BUN'a (Japonia) i ich produkty są rownej jakosci co pozostałych firm.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Czw 15:10, 12 Lis 2009 |
|
Benek, jutro wysylam płytę do SJ. Wybacz ze trwało ale mialem cały czas cos na głowie. Dodatkowo kilka rodzajow plyt jako rysunki (ktora do czego).
Muniek
P.S. Pytanie do ATP wysłane
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 18:52, 12 Lis 2009 |
|
Spoko muniek nie pali się dziś dostałem odpowiedż z czech z Havla odnośnie mojego laminowania !!!!!kur...... w du....... jeża
Není mozne na polyester laminovat epoxidovou pryskyrici. Vždy „odskocí“!
Doporučujeme odstarnit vsechnu epoxidovou pryskyrici, polyester prebrousit a zesilenei provest polyesterovou pryskyrici!
Czyli co wszystko od nowa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|