Autor |
Wiadomość |
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Pią 11:46, 13 Lis 2009 |
|
Ja pierdziu.... jak to mowia w USA : shit happens! (gowno moze sie wydarzyc). No coz dobrze ze to poczatek zimy - moze cos jescze wymyslisz, moze uzyjesz innej techniki, etc.. czasami cos sie dzieje nie bez powodu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 14:39, 15 Lis 2009 |
|
Wczoraj przyszła maska i nosek i jak zwykle pech w w-wa jak przepakowywali paczke podobno była uszkodzona zarypali zapinke zamka i zamek napisałem reklamacje ale nie wiem czy coś z tego wyjdzie pewnie nie szkoda zamek był zrobiony na CNC
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Wto 11:45, 17 Lis 2009 |
|
B.Ladne!! Az sie dziwie ze WDK tak szybko ja przesłął - maja opinie dobrych ale bardzo wolnych
Benek zadziałajmy z płytami: mysle ze moglibysmy "skopiowac" pare pomysłow z zagranicy (BUN, Blowsion, Worx)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 0:47, 18 Lis 2009 |
|
Dzięki muniek za płytę ,dziś cały dzień doprowadzałem ją do pożądku,jutro robie forme i wkleje foty
do alfmatik czy mógłbyś jeszcze raz napisać do ady odnośnie wkładek (domes) do głowicy bo pomieżyłem tłok ten co mam 88,5 i wydaje mi sięże niezabardzo pasuje do tych wkładek sea doo 951 bo tłok sea doo jest wypukły i wkładka ma tzw. wypychacz podtoczony pod katem 12,5st. a ja mam tłok prawie płaski i potrzebuje wkładke 4 st.(Squish relief is .015" @ 89mm with a 4° angle ok 32ccm)Zapytaj ile chcą za zrobienie takich wkładek na zamówienie pod głowice Head Shell - Yamaha Super Bore
chyba że ma ktoś dojście do skanera bo mam wkładki tylko trzeba by zeskanować ,nanieśc nowe wymiary ,a cnc ma mój kolega i można robic do woli
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 21:48, 19 Lis 2009 |
|
Forma gotowa
[link widoczny dla zalogowanych]
muniek z twojej płyty zerwać szpachel czy zostawić i pomalować?
Daj jakieś foty płyt z otworem "D" w którym miejscu ma byc? i czy robić otwór i wycięcie D z tyłu czy na prosto?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Pią 11:19, 20 Lis 2009 |
|
Benek, tak ladnie ja wyszpachlowales ze szkoda by bylo zrywac
Plyty z "d" po srodku moga miec rozne ksztalty. "D" posrodku plyty (moze 40% od konca), porawia przeplyw wody w kazdej plycie. Mozesz smialo stosowac, ale nie jest to podstawa.
Podstawa jest tylna czesc plyty i tam mozna ja przedluzyc i wyciac w "D", mozna ja skrocic i wyciac w "D", mozna inaczej zakponczyc tyl by robila jak najwieksza fale (i to jest moja sugestia). Zrob sobie z 2 glowne formy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Pią 16:12, 20 Lis 2009 |
|
Benek tu link do aukcji gdzie jest plyta worx'a z wycieciem po srodku:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 1:54, 29 Lis 2009 |
|
Forma wydłużona o 90mm i pierwsza płyta wylana....
[link widoczny dla zalogowanych]
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Wto 9:57, 01 Gru 2009 |
|
o 90mmm fiu fiu... chyba troche dluga, ale przynajmniej jest miesko do zcinania...
Benek, sugestia by przenosic tematy zwiazane z budowa do nowego forum
Wkleisz co najwazniejsze bylo w tych 16 stronach, linki do fotek i bedzie mistrz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 23:40, 02 Gru 2009 |
|
Czy ktoś pytał może na h2o jakie są te rury power faktory z tajlandii
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Czw 11:26, 03 Gru 2009 |
|
Na H2o nikt mi nie odpowiedział.
Wiem że wygląda identycznie i podobno działa identycznie.
Mój koleżka widział sprzęt z tą rurą na zawodach ale nie miał okazji pływać.
Natomiast wizualnie skuter zachowywał się jak z oryginalem.
Była to yamacha SJ kadłub Freestyle factory, Cylindr DASA +6mm, Tłoki 90mm, pojemność 941, karter oryginał dłubany, 2 x Novi 49, pompa azjatycka rozmiaru nie znam.
Generalnie produkty tego gościa z azji zaczynają mieć dobrą opinię.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 0:23, 10 Maj 2010 |
|
Trochę mnie nie było ale to nie znaczy że skuter nie był budowany wręcz odwrotnie przez ostatni miesiąc prawie codziennie do 3 nad ranem,no i wyszło całkiem nieżle tylko że na krutko bo mój synek (1,5 roku) pomagał przy składaniu silnika i wrzucił mi ostrze nożyka do tapet które przykleiło się do wału tak że nie było go widać reszte sami sobie wyobrażcie!!!!!!!! Pływałem 5min
No ale już po wszystkim temat ogarnięty tłok płynie i myślę w tym tygodniu pływanko:)
Pytanie do Witka i nie tylko czy zmienić coś na początek w tych parametrach i jak daleko mogę się posunąć żeby nie zrobić race
1) silnik tłoki 88,5mm ,głowica 26ccm, ciśnienie 200psi, squish 1,7mm, wał oem, kartery na max wybrane i wypełnione żywicą (przy zaworach), cylinder podniesiony 3,75mm,rura Power Factor
Exhaust port open 87*
Main & Auxiliary Transfer port open 118*
Boost Port Open 124,5*
Exhaust Duration 185*
Main & Auxiliary Transfer duration 123,5*
Boost port duration 109,5*
Blowdown Time 31*
2) gażniki robione na CNC przez Waterkraft Factory z wykraplaczami stożkowymi
Hi 150 Lo 135 Gł 2,5 sprężynka 115gr Pop Off 20psi, dysza dławiąca na powrocie paliwa 175
3) zapłon MSD Total Loss
26* statyczny
5000 obr start retard begin
8500 obr rev. limit
12* final timing ,czyli total retard 14*
sorry za poplątanie angielskiego z polskim ale niektóre nazwy dziwnie brzmią po polsku
niedługo wkleje zdjęcia
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 7:27, 10 Maj 2010 |
|
Paliwo tylko 109 , kat możesz przyspieszyc nawet do 34 , na szczycie bym podniusł o pare stopni np;17
Jestem zwolennikiem pisania tylko po Polsku ,przecierz to nasz jezyk ojczysty, chyba ze cos jest trudne do tlumaczenia . Tak ze nie masz za co przepraszac , ja terz nie znam angielskiego i zyje
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez witek dnia Pon 7:48, 10 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 7:58, 10 Maj 2010 |
|
Dzięki
czyli żeby było jasne kąt statyczny do 34* a kąt końcowy np. 17* czy cofnięty o 17*?
gażniko dwa 48mm i czy to ciśnienie nie jest za małe 20psi?
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 8:09, 10 Maj 2010 |
|
A i czy jeszcze może cylindra nie podnieść troche do góry tak żeby np. czas wydechu wydłużyć do 190* ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|