Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Budowa YAMAHA SUPERJET do freestyle'u Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pon 15:10, 05 Paź 2009 Powrót do góry

Benek - kolejny pomysl na obciecie tylu:

[link widoczny dla zalogowanych]

1.75 cala mniej na prosto - jak widzisz sposobow jest kilka, ale i tutaj "odslaniamy" turbine bardziej...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo

PostWysłany: Pon 16:45, 05 Paź 2009 Powrót do góry

[quote="Muniek"][quote="benek_b"]Dzięki za foty, ale to co zobaczyłem całkowicie buży moją kancepcje. Tyły oni mają podcięte pod kątem prostym a "D" wycięte po całej szerokości skutera.W poniedziałek zobacze jak to będzie wyglądało od strony technicznej.Tak na chłopski rozum to podcięcie po kątem jest kożystniejsze od kąta prostego , podcięcie pod kątem da mniejsze opory jak kąt prosty chyba że zle rozumuje
---------://images49.fotosik.pl/209/4f775d24be3b30b2med.jpg
---------://images38.fotosik.pl/205/5f7063e15e0f7da1med.jpg
Z cięciem jest mały problem NIE MA ODWROTU.Jak ciąć o to jest pytanie?
Najlepiej zerżnąc od mistrzów tylko że ja ich nie widziałem.

benek[/quote]

Wyciecie takie jak na fotoach z Pragi nie jest nowoscia - zauwaz jak daleko "poza" (de facto poza dno)skuter wychodzi turbina. Takie konstrukcje preferuje np. A. Lenzi. To daje efekt calosci jak wycieta plyta "D" tylko w znacznie wiekszym wymiarze. Skuter jest krótszy, turbina jest bardziej z tylu - nie jestem jednak pewien czy wtedy skuter nieplywa tylko w jeden sposob - do gory Smile, co niekoniecznie jest wskazane...[/quote]

Tak one pływały do góry, ale przecież Benek chce skuter do freestyle'u a nie do freeride'u Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 19:30, 05 Paź 2009 Powrót do góry

Za puzno przeczytałem wasze posty dziś poprawiłem koncepcje , w sumie jest tak 3 cale od samego dołu i na zewnątrz i 2.5 cala od wewnątrz przy turbinie, tył 0,5 cm za otwór od cholowania co wy na to ? Chyba za bardzo się pospieszyłem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy z tym noskiem to o coś takiego chodzi

[link widoczny dla zalogowanych]

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo

PostWysłany: Wto 0:00, 06 Paź 2009 Powrót do góry

kadłub kadłubem, zobaczymy co z tego wyjdzie Very Happy

Powiedz jak z silnikiem. Co wkońcu zamierzasz tam wsadzić, żeby skuter był w stanie z płaskiej wody backflipa wykręcić Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 0:12, 06 Paź 2009 Powrót do góry

Kupione w drodze z stanów
Kadłub 62T, wał OEM nowy, gażniki robione przez Waterkraft 46 lub 48 , kolektor r&d, zawory jakieś robione ale mam też V-vorce 3 , cylinder 760
Do kupienia
głowica ADA, rura faktory b pipe mod, a dalej to nie wiem. Cylinder będe robił na 85,5 mm .Cylinder chciałbym zrobić na 845 ccm czyli 88,5mm (89mm) tylko nie mogę znaleść tulei i tłoków i to jeszcze w jakiejś rozsądnej cenie.

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo

PostWysłany: Wto 0:24, 06 Paź 2009 Powrót do góry

jednym słowem maszyna do zabijania, ale jedna rzecz mnie zastanawia Wał OEM wytrzyma? Very Happy Tylko mam nadzieje że skuter karty będzie wykładał odrazu po dotknięciu manetki gazu Very Happy żeby nie wyszedł silnik 4race Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 0:34, 06 Paź 2009 Powrót do góry

Wały OEM podobno najlepsze i czytałem że dodatkowo się je jeszcze spawa ale o to trzeba by zapytać Witka.

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 7:26, 06 Paź 2009 Powrót do góry

Żle napisałem spawa się wały regenerowane, OEM nie potrzeba spawać bo przeciwwaga i swożenń jest w całości.

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 8:09, 06 Paź 2009 Powrót do góry

Spawa sie i OM waly zeby sie ne skrecaly . Srodek i druga strone

Witek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez witek dnia Wto 8:11, 06 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Wto 15:37, 06 Paź 2009 Powrót do góry

Benek, jak cos chcesz dawaj znac mam dobra znizke w UK na graty. Co do silnika i walu tez daj znac, mam pewne kontakty i propozycje....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 21:49, 06 Paź 2009 Powrót do góry

Muniek jak podciąć dziubek czy tak wystarczy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
1. czy zcinać całą górę i robić na równo z dołem
2. czy wzmacniać (wyklejać) z boków od góry do dołu z tyłu skutera tam gdzie była pianka ?

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Śro 9:37, 07 Paź 2009 Powrót do góry

Benek, zrob jak na fotach z USA. Pamietaj tylko ze musi to byc super mocne, bo przy skokach dziobem w wode z duzych wysokosci to wsdzystko bedzie mocno dostawalo "po dupsku".

Silnik: wał oem - bardzo dobrze - przy stojakach ktore nie kreca 9000 obr/min nie trzeba nic spawac. Tutaj chodzi o moc (dokladnie moment) z dolu nie o max RPM.

Cylinder: kup cylinder 62T lub 64X - mozemy zrobic zestaw podobny do Group K - tanio i dobrze!! 845cc - tylko tuleje trzeba bedzie zalatwic i duze tloki.

Albo team Sream - gotowy zestaw na Twoj dół silnika - od 827 do 868 chyba - wszyscy mowuia ze mega motor. Ale juz znacznie dorzej niz zrobienie tulei w cylindrze, wlasnego portingu, etc... Do jakiegoklowiek backflipa musisz miec 800 lub wiecej, to pewne...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Śro 9:49, 07 Paź 2009 Powrót do góry

Info dla freestyle'owcow: dostalem wczoraj paczke z czesciami z UK - wszystko jest poprostu FULL PRO! jakosc wykonania przewyższa wiele produktów z USA a nawet z Japonii. Jak cos mamy zniżke 5% od ceny sklepowej, gdyby było wieksze zamówienie to mozę i 10%. Jeżeli ktos chce to posiadam DARMOWE KATALOGI!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo

PostWysłany: Śro 14:33, 07 Paź 2009 Powrót do góry

ej fristajlowowcy może pozbierajcie paru fristajlerów i na kolejne mistrzostwa polski w przyszłym roku zgłoście klasę amateur fristaj, czy tam pro-am fristajl, a serio opłaca się bo przecież taki mistrz polski ma refundacje od PZMINW Smile

Chyba 5 chłopa musicie mieć do tego, a ja jak znajde sponsora na taki skuter to mogę z wami się powygłupiać Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 0:00, 10 Paź 2009 Powrót do góry

Dziubek skończony, wydaje mi się że wyszedł całkiem nieżle
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziś zamówiłem tuleje cylindra big Bore z Japoni Burn'a i mam problem z namieżeniem tłoków Wiseco 7886M08800 88mm lub 7886M08900 89mm .Są w Japoni tylko przelicznik Yenów jakiś taki nie zabardzo bo wychodzą po 245 usd za szt. Harry Klemm z Group K odpisał mi dziś na maila że tłoki sprzeda po 175 Usd 88,5mm lub 89mm tylko nie jestem pewien jak to będzie pasiło z tymi tulejami z Japoni bo niestety group k samych tulei nie sprzedaje tylko gotowe cylindry .Z góry dzięki za pomoc.

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)