Autor |
Wiadomość |
Stvoreq
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo
|
Wysłany:
Sob 0:45, 10 Paź 2009 |
|
Kurde powiem Ci, że tyle serca ile Ty wkładasz w ten skuter to chyba jeszcze żaden inny człowiek nie włożył.
Podziwiam Twój zapał, że nie jest on słomiany, bo znając życie, każdemu innemu człowiekowi po prostu by się nie chciało latać po japońskich stronach w poszukiwaniu części. Naprawdę podziwiam Ciebie, zresztą Twoja wiedza też jak widzę jest dość duża na temat mechaniki.
Płytę od skutera już masz? Bo w niedziele będę widział się ze znajomymi i mogę zapytać czy nie ma któryś na pożyczenie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 22:50, 10 Paź 2009 |
|
Dzięki płytę obiecał pożyczyć mi Muniek. Na Japońskich stronach znalazłem to
[link widoczny dla zalogowanych]
ale kosmos co? tylko cena też kosmiczna za cylinder wychodzi prawie 9 000 pln a za gażniki ok 6 500 pln. Te gażniki wydaje mi śię że są o klase lepsze od tych ze stanów nie mają wykraplaczy tylko uwaga 30 szt dysz!!!!!! w/g mnie rozwiązanie kosmiczne nie wiem jak w praktyce.
Pytanie do Witka
Oglądałem wiele skuterów do freestyla z Japoni i wszyscy mają po 4 szt odprowadzenia chłodzenia z głowicy ,co to daje i czy przy big bore jest konieczne i już raz pytałem czy w SJ wymienić chociaż jeden "port" chłodzenia w kadłubie z 7,6mm na min 9mm (ten co będzie na silnik)Silnik będzie miał 845ccm.
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 23:35, 10 Paź 2009 |
|
Zobaczcie jeszcze to
[link widoczny dla zalogowanych]
wydaje mi sięże to jest na bazie oryginalnych gażników.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Pon 12:29, 12 Paź 2009 |
|
Cena 9 tys za taki cylinder nie jest zla!! Moze wydawac sie drogo, ale pamietajcie ze to bardzo wyspecjalizowane czesci, ktore trzeba bylo opracowac, wykonac, testowac, etc.
Co do gaznikow to gazniki zbudowane w technice "tzw. annular discharge" sa dostepne ona rynku od ponad 10 lat. Ich prekursorem byl tzw. Blackjack produkowany przez Jetworks (posiadam taki 48mm w moim 550sx). Mieszanka jest swietenie rozporowadzona, reakcja na gaz jest bardzo szybka i przy plywaniu np. 5km/h nigdy sie nie przelewa...
Co do chlodzenia: sugestia by zrobic dual cooling - 2 wyjscia z pompy: jedno idzie na silnik, drugie osobno na uklad wydechowy. 2 wylewki z glowicy + 1 z wydechu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 16:40, 12 Paź 2009 |
|
Dokładnie takj chce zrobić tylko te oryginalne rurki są jakieś talie cienkie w środku 7,6mm (w porównaniu z 800SXR) i myślałem czy by nie dać grubszych i dołożyś jeszcze dwa wyjścia chłodzenia z głowicy dla równomierniejszego odprowadzenia ciepła tak jak mają to Japończycy
[link widoczny dla zalogowanych]
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Stvoreq
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo
|
Wysłany:
Pon 22:48, 12 Paź 2009 |
|
Nasi zawodnicy superstocka też mają dość dużo tych wylewek, więc pewnie coś to daje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 23:13, 12 Paź 2009 |
|
Jeszcze jedna fota z wylewkami
[link widoczny dla zalogowanych]
Ci to mają naprawdę niezły chaj
[link widoczny dla zalogowanych]
Następna sprawa czy wybranie materiału ma sens
[link widoczny dla zalogowanych]
i wydaje mi się że ten patent jest niezły nawet wykonanie niezbyt trudne (można wytoczyć przykrycie śruby i zalać śrubę polimerami takimi jak klapki na basen , po zmieszaniu składnika a i b reakcja jest identyczna jak przy piankach tylko materiał inny)
[link widoczny dla zalogowanych]
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 7:49, 13 Paź 2009 |
|
Pamietaj ze oni plywaja dosc mocno sprezonymi silnikami , i unich woda jest dosc ciepla . Generalnie stroi sie w USA skuter na wodzie nie zimniejszej niz 12 stopni . Teraz mamy wode 6 stopni. Zalerzy jaka konstrukcja glowicy , ksztalt komur spalania .
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez witek dnia Wto 7:52, 13 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Marek
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 9:09, 13 Paź 2009 |
|
Witam
Może by tak zastosować,w układzie chłodzenie zwykły elektrozawór wodny? Na zasilaniu zawór,w głowicy lub na wylocie wody czujnik temperatury.Może zaletą tego rozwiązania byłaby zawsze stała temperatura w układzie chłodzenia?
Marek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 11:42, 13 Paź 2009 |
|
Wolałbym nie stosować wynalazków żeby jak najmniej żeczy mogło zawieść lub się popsuć, zostawiam w takim razie oryginalne porty w podwójnym układzie chłodzenia.
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Wto 15:11, 13 Paź 2009 |
|
Duza kompresja np. 210 -220 psi wymaga wiecej chlodzenia. Trzeba pamietac ze silnik tez musi miec swoja odpowiednia temperature. Co do patentu ze sruba, faktycznie niezly, ale nie jestem pewien w jaki sposob wplywa na calosc?
Email do BUN'a dostaniesz jutro, dzis mam non stop prace w biurze...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 22:53, 15 Paź 2009 |
|
Czy może ktoś przetłumaczyć [link widoczny dla zalogowanych] bo nie rozumiem czy na tłoki 88,5mm można stosować wkładki głowicy sea doo951 czy nie?
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Czw 23:34, 15 Paź 2009 |
|
ADA obok oringowych głowic z wymiennymi komormi spalania produkuje do SuperJet'a cylindry pod tłoki od SeaDoo 951. Ma dwie wersje pod stroker 5mm i 8mm. Obie wersje używają tłoków w rozmiarze od 89mm do 91mm
W wersi stroker +5mm używasz wału yamahy ze skokiem powiększonym o 5mm, korbowodów yamachy i tłoków SeaDoo. Pojemność którą uzyskujesz to od 908cc przy tłoku 89mm do 950cc przy tłoku 91mm.
W wersi stroker +8mm używasz wału yamahy ze skokiem powiększonym o 8mm, korbowodów Kawasaki i tłoków SeaDoo. Pojemność którą uzyskujesz to od 946cc przy tłoku 89mm do 989cc przy tłoku 91mm.
poniżej link do stronki ADA Racing
[link widoczny dla zalogowanych]
W standardowym cylindrze yamachy (rozumiem 760) przy tłoku 85mm kupujesz głowice ADA pod cylinder 760 żadnych denek od SeaDoo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 23:42, 15 Paź 2009 |
|
Tak tylko ja mam kupione tłoki od group-k 88,5mm i tuleje bun"a, ada ma takie głowice tylko pod tłoki 951 a moje tłoki mają denka chyba inne , w tym linku co podałem group-k się wypowiada na temat tych głowic tylko niestety mój angielski ogranicza siędo translatora i nie wszystko rozumiem co tłumaczy
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Pią 10:42, 16 Paź 2009 |
|
Wysłałem zapytaie do ADA w twoim temcie zobaczymy co odpowiedzą.
Zapytałęm ich czy mają głowicę do superjeta która będzie współpracować z tłokami od Group-K 88,5mm , napisałem też że tuleje są Buna ale to chyba nie ma znacznia.
Jeśli źle zadałem pytanie to mnie popraw i zapytam jeszcze raz.
Mnie się wydje że ta głowica co współpracuje z tłokami SeaDoo 951 od 89mm będzie też pracowała z twoimi w końcu to tylko 0,5 mm różnicy.
Może być jednak to aż 0,5mm różnicy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|