Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Budowa Yamaha Superjet Freestyle II by Muniek Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Śro 13:24, 21 Paź 2009 Powrót do góry

Skuter ma być prosty w obsłudze i niezawodny. Ma plywac na benzynie 98- 100+ oktan. Ma byc znacznie lzejszy niz OEM. Szacowana moc ok 110 koni. Szacowana waga ok 120 kg.

Mr. Green Specyfikacja na 2010:

[b]Kadłub:[/b]
- oem SJ, wzmocniony karbonem
- brak pianki
- zawór jednokierunkowy
- niski nosek, maska z handholdami
- mata hydroturf
- podciete tylne laczenie kadluba
- plyta oem i D-cut
- chinpad ATP
- akumulator na srodek

[b]Turbina:[/b]
- stozek freestyle
- sruba hooker 9/15 lub 10/15
- wypolerowana turbina
- rozwiercone Venturi do 84mm
- dysza skrętna freestyle ATP
- krata typu TopLoader (np. worx 201)

[b]Sterowanie:[/b]
- układ srętny ATP (- 2.5cm)
- kierownica ATP regulowana
- Hot products kierownica z poduszka
- Manetki ODI Xtreme
- Gaz PJS

[b]Paliwo/powietrze:[/b]
- 2 x oem mikuni 38mm - rozwiercone gardziele, brak ssania
- oem airbox
- membrany carbon tech (LT)
- wypelniony łącznik w kolektorze dolotowym
- płytka odsadzająca membrany R&D (pod kątem)
- 9ltr bak
- bezposrednie polaczenie gazników z bakiem (brak kranu, primer'a)

[b]Silnik:[/b]
- 701cc lub 735cc
- porting racelogic'a
- glowica ATP

[b]Wydech:[/b]
- Factory B pipe Ltd. - rozwiercony kolektor wydechowy
- ATP waterbox
- Jetworks flow control valve (zawór)

[b]Chlodzenie:[/b]
- podwojne (1 silnik i 1 wydech)
- 3 wylewki (2 glowica, 1 wydech)

[b]Elektryka:[/b]
- zdjęty limiter obrotów (dziękuje WITCAR)
- brak czujnika temperatury
- MSD Enhancer LUB Digital Total Loss ATP
- odnowiony włącznik ON/OFF (dziękuje WITCAR)[/b]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Śro 13:28, 21 Paź 2009 Powrót do góry

Skuter został obecnie rozebrany do gołego kadłuba. Turbina wyciagnieta i rozmontowana - Venturi do rozwiecenia i przystosowania do dyszy ATP.

Silnik z elektryka wyjęty. Niedlugo demontaż i porting - relacja wkrótce.

Do sekcji kadłub dodano:
- ATP stop its (blokady do poduszek silnika)
- linkę ograniczjącą do kierownicy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:36, 21 Paź 2009 Powrót do góry

NONONO Hardy BOY
Jakieś fotki będą mam nadzieje- warto pokazać to innym Very Happy

Przydala by sie sekcja - Show OFF albo MY BUILD-UP
W weekend sie zbierzemy i cos pocykamy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo

PostWysłany: Śro 14:51, 21 Paź 2009 Powrót do góry

Pamiętaj

Nie moc, a moment obrotowy się liczy. We freestylu ważne żeby ten największy moment był przy jak najmniejszych obrotach (oczywiście bez przesady), bo co z tego że będziesz miał 200HP jak moment będzie tak wysoko, że zanim silnik się rozkręci to już dawno po fali przepłyniesz, i nie będzie miał tego pierdnięcia z dołu.

Takie jest moje zdanie oczywiście mogę się mylić, bo moje doświadczenie opiera się tylko na samochodach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Śro 15:59, 21 Paź 2009 Powrót do góry

Aluminiowe lekkie koło zdecydowanie przyspiesza otrzymanie właściwego pierdnięcia. Poprostu silnik znacząco szybciej się wkręca. Minusem (albo i plusem) jest szybki spadek prędkości obrotowej po odpuszczeniu manetki.
Krzywe momentu regulujesz zapłonem. Jak porting jest dobrze zaprojektowany to te 110 koni w Yamaszce będzie wymiatać.

Muniek robisz drugi wydech? Jeśli tak to przed czy po waterboxie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 16:14, 21 Paź 2009 Powrót do góry

Gratulacje w końcu zaczyna coś się dziać. Co do water boxa to właśnie tego z allegro kupiłem.

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Czw 11:26, 22 Paź 2009 Powrót do góry

Myslalem o frontowym wydechu, po waterboxie. Jednak zastnawiam sie jak ja to fuinanosow wytrzymam, wiec na razie silnik. Tak, zaplon i porting (rozrzad) dobrze zestrojone, powinny duzo dac. Mysle nad Total Loss z ATP - podpinasz laptopa i sie bawisz jak w autach...ale tanio nie jest... tansza wersja to MSD enhancer...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Czw 12:22, 22 Paź 2009 Powrót do góry

Frontowy wydech sami zrobimy. U pruszyńskiego jest wszystko rurki kwasowe aluminiowe a łączniki silikonowe kupi się za grosze. Spawarka argonowa do kwasu i alu też jest Smile
Ja będę robił to dla siebie to i tobie mogę dłubnąć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Czw 14:04, 22 Paź 2009 Powrót do góry

O idealnie, ja chyba mam gdzies gumki SAMCO SPORT, musze poszukac... tego Twojego waterbox'a trzeba bedzie dlubnac, podobno sa dosyc restrykcyjne Wink

Tak sobie myslalem jeszzce o Twojej podlodze (tray) trzeba bedzie ja maksymalnie poszerzyc dla zwiekszenia stabilnosci. Czytaj wytniemy boki bardziej i dopiero footholdy... troche jak w Rickter Fs-1 : wężej z przodu, szerzej z tylu. I mozna by wage zalatwic: zwazyc przed i po....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 15:56, 22 Paź 2009 Powrót do góry

Frontowy wydech nic prostszego jutro wam wkleje zdjęcia jak ja to zrobiłem w kilka godzin na gotowo ,kupno tego to głupota znaczy szkoda kasy wydawać jak prosto samemu można zrobić .
Potrzebne kawałek blachy kwasówki, rura fi 40 w środku z kwasówki, złącze al. fi 40 ,dwa kolanka silikonowe 90 st. fi 40 i trochę pracy
Rure mogę dać i blachę też resztę trzeba kupić

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 16:19, 22 Paź 2009 Powrót do góry

Z fothodami jest tak ja już kupiłem i płyną za kilka dni będą i zrobię z nich formę ale nie wiem czy będę je montował bo na ebay widziałem takie bardzo mocno wcięte na boki i nie wiem czy one nie były by lepsze.te kupiłem
[link widoczny dla zalogowanych]
a nad tymi się zastanawiam
[link widoczny dla zalogowanych]

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Czw 16:39, 22 Paź 2009 Powrót do góry

Te pierwsze uważam że są lepsze. Będą lepiej trzymać stopę. Ponadto wystają troszke do kokpitu więc szybciej i łatwiej zacepiasz o nie. Te drugie można kupić pod warunkiem że to co w te jest w cenie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 0:09, 23 Paź 2009 Powrót do góry

tu jest strona z opisem tych drugich foothodów
[link widoczny dla zalogowanych]

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pią 13:15, 23 Paź 2009 Powrót do góry

Mam jedne i drugie. Te drukie (WDK) chyba sa bardziej kontuzyjne -noga jest znacznie bardziej obsadzona w footholdzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 21:13, 29 Paź 2009 Powrót do góry

Ja tak zrobiłem frontowy wydech
[link widoczny dla zalogowanych]

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)