|
|
Autor |
Wiadomość |
ANDREW
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Wto 22:37, 27 Kwi 2010 |
|
Ważne by był żelowy!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
pww3
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 11:27, 28 Kwi 2010 |
|
jest problem ze sciagnieciem glowicy, tzn. z boku tam gdzie sie wlewa olej jest taka listwa, ktora utrudnia dostep do srub od glowicy
co nalezy zdemontowac aby sie dostac do glowicy ???
pozd
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MAD-JANUSZ
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa
|
Wysłany:
Śro 18:07, 28 Kwi 2010 |
|
Miałem ten problem i akumulator za 370 wytrzyma kilka sezonów a ten tańszy tylko 1.
W zimie radze do ciepłego pomieszczenia z chować .
Co do głowicy to nie wyciągałem , proponuje [ jesli to robisz sam ] zorientować się podczas kompleksowego rozkręcania czy da się bez wyciągania całego silnika. Myśle że tak, kwestia miejsca dojść do śrub.
Gdyby to był SEA-DOO 4 takt to " każdą śrubkę ci opisze " od A do Z
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pww3
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 23:40, 05 Maj 2010 |
|
glowica sciagnieta, jednak okazalo sie ze sa to zawory, teraz pytanie
jaki powinien byc luz zaworowy
a) na zaworach ssacych
b) na zaworach wydechowych
???
pozd
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |