Autor |
Wiadomość |
pww3
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 2:08, 18 Kwi 2010 |
|
witam,
jestem od 1 sezonu wlascicielem yamaha ho fx cruser 2006r. i nie mam za bardzo doswiadczenia w temacie wiec bardzo prosze o porade
chcem przed sezonem wymienic standardowo plyny, filtry, itp i moje pytanie brzmi czy jest szansa na zakup czesci gdzies poza serwisem, tzn. taniej ??? jakies sklepy internetowe, sklepy z zamiennikami czy tylko serwis ?
rowniez skuter jest troche zamulony/wolny jak na 160 koni (scigalem sie z identycznym modelem, ktory mial pelny bak i byl szybszy)
co mozna wymienic w takim skuterze aby wyeliminowac w nim ten minimalny efekt zamulenia, tj. filtr paliwa, filtr powietrza, czy swiece rowniez ?
pozdr.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
MAD-JANUSZ
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa
|
Wysłany:
Nie 15:05, 18 Kwi 2010 |
|
Cześć : świece musisz dać o identycznych oznaczeniach [ 1szt-30 zł.]
filter dostaniesz za jakieś 25 zl w każdym motocyklowym sklepie
podaj im tylko oznaczenia z starego lub zamiennik mozesz zastosowac.
olej najlepiej seadoo -XPS 4storke fullsyntetyk. integruje sie świetnie z wodą
w kazdym servisie za bańke 4 litry jakies 130 zł ale wchodzi o wiele mniej.
stary wysysasz wysysarka z głównego wlewu oleju [ pamietaj jak wsadzisz wysysarke to na dnie jest otwór i do niego musisz trafic by wszystko wssać , filter masz po lewej stronie silnika troche niżej . Jeśli pierwszy raz rozbierany będzie filter powietrza to będziesz miał problem z wykręceniem 2 śrub na obudowie filtra , najczęściej ukręcają się , zastosuj dobry śrubokręt. Filter pow. już tylko w servisie orginał.
Zamula bo pewnie śruba i metalowy wering wypracowane i brak ssania a to już większa mechanika , z kontroluj to i znów pytaj .
Aha najlepiej dla pewności spr. ciśnienie na wszystkich cylindrach , ma być 13 na kazdym !!!! świece są pod filtrem pow. w obudowie .
Radze do serwisu jak delikatne rączki. pozdr.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pww3
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 0:33, 19 Kwi 2010 |
|
dzieki za odp
czy jezeli moj skuter nie wchodzi na pelne obroty to raczej filtry a nie sruba ?
pozd
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MAD-JANUSZ
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa
|
Wysłany:
Pon 8:58, 19 Kwi 2010 |
|
masz prawdopodobnie zużytą świece i nie pracuje ci na jeden cylinder ! a że tam są 4 cylindry to nie słyszysz tego ale skuter odczuwa brak mocy . wymień wszystkie i na wodę test .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pww3
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 18:25, 19 Kwi 2010 |
|
dzieki za odp MAD-JANUSZ
a gdzie sie znajduje filtr paliwa ? co ile sie go powinno w skuterach wymieniac ?
pozdro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MAD-JANUSZ
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa
|
Wysłany:
Pon 20:50, 19 Kwi 2010 |
|
filtr jest w zbiorniku ale to rzadkość żeby był zatkany , za nowa maszyna .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pww3
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 13:13, 20 Kwi 2010 |
|
otrzymalem informacje od serwisu ze w moim skuterze nie ma filtra paliwa, pisza ze pompa paliwa jest odrazu w zbiorniku
czy to mozliwe ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MAD-JANUSZ
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa
|
Wysłany:
Wto 23:28, 20 Kwi 2010 |
|
tak napewno w zbiorniku i jest tam filtr ale przewidziany na stałe.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pww3
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 18:30, 24 Kwi 2010 |
|
sprawdzilem cisnienie na cylindrach i niestety nie ma 13
1 - 5
2 - 15
3 - 16
4 - 14
co dalej ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Stvoreq
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo
|
Wysłany:
Nie 2:19, 25 Kwi 2010 |
|
Uszczelka pod głowicą?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SeBa_PL
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa
|
Wysłany:
Nie 10:16, 25 Kwi 2010 |
|
pewnie przytarty - pierścienie lub zawory nie trzymają
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MAD-JANUSZ
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa
|
Wysłany:
Nie 11:30, 25 Kwi 2010 |
|
Witam sprawdzałeś 2 lub 3 razy to ciśnienie ? bo jeśli na 1-szym masz 5 to nie wesoło masz .
Ciśnieniomierz masz ok oczywiście?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pww3
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 9:40, 26 Kwi 2010 |
|
tak sprawdzane bylo 2 razy w serwisie wiec przyrzad raczej ok ...
czy warto sie zajac tylko tym pierwszym co ma 5 czy te pozostale co maja wiecej tez sa godne uwagi...
co dalej ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MAD-JANUSZ
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa
|
Wysłany:
Wto 15:10, 27 Kwi 2010 |
|
Witam pww3. kompresja 5 to troche mało jak na ten 20 zaworowy silnik ! Albo poszła uszczelka albo przetarty cylinder lub pęknięty pierścień , w każdym razie czeka cie ściąganie głowicy .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pww3
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 22:19, 27 Kwi 2010 |
|
ok dzieki, mam jeszcze pytanie
czy aby sciagnac glowice, trzeba wyciagac silnik ???
rowniez padl mi akumulator i mam do wyboru oryginal za 370zl lub zamiennik za 150zl, czy jest sens kupowac zamiennik bo roznica w cenie spora ale nie chce miec pozniej przygod przy odpalaniu zwlaszcza na wodzie ...
pozd
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|