Autor |
Wiadomość |
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 14:02, 13 Gru 2008 |
 |
Pytanie, czy warto wypolerować pompe w rxp-ku ( nie stać mnie na pompe zapatty czy rotaxa około 3500 $) ale tak sobie pomyślałem czy nie podrównac troszkę powierzchni i zaostrzyć krawedzie na poborze wody??
Jakieś skugestjie mile widziane zanim zabiore sie do wydzierania.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 14:36, 13 Gru 2008 |
 |
Morzesz to zrobic dla lepszego samopoczucia.
1 . dobrac dobra srube ( do potrzeb )
2 . dobrac srednice sruby w zaleznosci od mocy i momentu silnika.
Czyli pruby pruby pruby.............................
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Power Sports
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 15:55, 15 Gru 2008 |
 |
Zawsze wypolerowanie nierówności materiałowych środka turbiny i łopat prostujących coś da i poprawi przepływ wody. Z ostrzeniem łopat bardzo uwazaj żeby nie zmienić charakterystyki pompy bo bedziesz miał problem z kawitacją która i tak już występuje w rxp. Ale dużych efektów sie nie spodziewaj.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 16:04, 15 Gru 2008 |
 |
Dzięki za opinie- pompa w trakcie przepolerowania- z kawitacją walcze dzielnie.
Teraz oby tylko dolar taniał - PROSZE tych u góry
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|