Panowie DASA wypuściła w tym roku Billet Cylinder Power Valve 84-85mm do Kawasaki. Rozmawiałem wczoraj z gościem który płaywa na tym już od 2 miesięcy (u niego jest ciepło ) i mówi że rewelacja. On pływa co prawda na fali i ma lekką budę 30kg ale twierdzi że nigdy jeszcze tak łatwo nie fikał kozłów na Kawie. Od stycznia będzie dostępny ten cylinder z tłokami 91mm a to już ponad 960 cm pojemności. W marcu będę miał okazję popływać jednym i drugim to zdam relację.
Coś mi się wydaje że sezon 2011 zaowocuje Kawą 960 lub 1000 (4 mm stroker) z llekką budą.
Cool! Ja tez na sezon 2011 1000cc Oby kryzys sie konczyl )
Post został pochwalony 0 razy
Stvoreq
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo
Wysłany:
Pon 19:44, 09 Lis 2009
[quote="Muniek"]Cool! Ja tez na sezon 2011 1000cc Oby kryzys sie konczyl )[/quote]
W 2011 to już pójdę na całość i zrobię półtora litra w w carbonowej budzie Rictera FS-3 w końcu w 2012 koniec świata więc trzeba wydać całą kasę i się wyszaleć
Dziś dostałem Australijskie koszta budowy Kawasaki SXR Freestyle Edition Yamacha kiler.
Lekka buda SXR troszke krótsza 28kg 4500 dolców australijskich
Cylinder DASA 90mm Power Valwe 3000 AUD
Niedługo Power Factor do Kawasaki 1300 AUD
Gaźniki Riva 49mm z kolektorem i zaworami V-Force3 1500 AUD
Używany MSD TL 500 AUD
Pompa magnum z 1200 AUD
Całość 11000 AUD = 32000 zł
Reszta gratów to pikuś.
Cena niezbyt wygórowana jak na sprzęt ważący 98kg i mający 960 cm pojemności i 180 koni na paliwie 98 oktan.
Wysyłamy do Angli zwolnike z opłat celnych i podatków bo to w ramach korony brytyjskiej. Wsadzamy na przyczepke i przywozimy do też bez characzu.
Ja tam w przyszłym roku na zimą sam po to polece bo to Wspaniały kraj.
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach