Autor |
Wiadomość |
chrypo
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany:
Czw 14:13, 03 Gru 2009 |
|
Witam mam pytaie odnosnie głowicy do mojej kawy sx650 (ponizej linki z fotkami) czy przy ponownym montarzu jej musze ja planować ? i czy moge zaslepic jeden otwór odprowadzajacy wode? i ogólnie jezeli ktos wie cos wiecej na jej temat, czy jest to jakas dobra głowica czy nie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Pią 0:16, 04 Gru 2009 |
|
Po pierwsze to głowica do 750 nie do 650 - inna średnica tłoków.
Po drugie zamiast zaślepiać wylot wody. daj drugie wejście na kolektorze wydechowym oraz wyjście na pompie wodnej i będziesz miał wydajniejsze chłodzenie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Pią 0:19, 04 Gru 2009 |
|
jeśli używałeś tej głowicy to jest to przyczyna twojej awarii.
większa średnica komór spalania powoduje detonacje między cylindrem a głowicą poza tłokiem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
chrypo
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany:
Pią 2:29, 04 Gru 2009 |
|
sorki za nie fachowy pomiar ale nie maiłem nic innego do pomiaru ale głowica jak i sam cylinder maja te same wymiary czyli jak to rozumiec?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Pią 11:40, 04 Gru 2009 |
|
Standardowo 650sx ma tłok średnicy 76mm o skoku 74mm kolejne szlify to 76,25mm, 76,50mm, 76,75mm.
Nie wiem czemu twoja głowica ma oznaczenie 750.
Ze zdjęcia pomiar komory spalania wygląda faktycznie na 650.
Cylinder i głowica 650 zewnętrznie praktycznie niczym się nie różni od 750.
Jednak podmiana jest mocno nie wskazana.
Podwieź graty do Witka to ci wszystko właściwie pomierzy i na pewno dobrze doradzi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Pią 13:28, 04 Gru 2009 |
|
Trzeba policzyc komory - za male = spalanie stukowe (buuum)
Przed zamontowaniem trzba by ja przynajmniej zabielic..
Chrypo: zarejestruj sie tutaj:
www.4aces.fora.pl
Pozdro!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
chrypo
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany:
Pon 22:00, 07 Gru 2009 |
|
co to znaczy zabielic? moge to sam zrobic?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Wto 1:04, 08 Gru 2009 |
|
zabielić znaczy zeszlifować ale minimalnie góra kilka setnych milimetra
mówiąc prościej musnąć szlifierką
to coś jak honowanie cylindra wygłądza ale jeszcze nie szlifuje na tyle by zmieniać pierścienie i tłok na kolejny nadwymiar.
oczywiście sam raczej tego nie zrobisz
to domena warsztatu z dobrą maszyną
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 7:51, 08 Gru 2009 |
|
najpierw pomierz czy jest taka potrzeba , szlifujac zmieniasz pojemnosc.
Nawet pare setek
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
chrypo
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany:
Śro 0:55, 09 Gru 2009 |
|
wziołem zszlifowałem delikatnie na szkle uzywajac drobnego papieru tyle praktycznie zeby wycyscic pozostałosci z uszczelki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|