Autor |
Wiadomość |
TUPI
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: MAZURY
|
Wysłany:
Sob 21:59, 09 Maj 2009 |
|
Witam wszystkich serdecznie.
Panowie mam duży problem.
Sea Doo GTX 4 tec 185 km z 2003 . 56 h
Przy szybszym starcie tak jakby sie ślizgało sprzęgło tz. na obroty sie wkreca idealnie a nie ciagnie . przy delikatnym dodawaniu gazu mozna sie rozpedzić a przy gwaltownym jak by mielił na pusto . Przy wyjetym skuterze cos wydaje bardzo metaliczne dżwieki przy wkrecaniu sie na obroty i na wolnych tez, w okolicach dołu skutera na wysokości tylnej turbiny . tak jakby sie cos tam rozsypało ? Szukałem na forumi nic nie moge znajeść. Mam port na mazurach w miejscowości Wygryny koło rucianego Nidy więc tez słuzę pomoca . Bardzo będę wdzięczny za pomoc nawet prosze o tel jak ktos cos wie na ten temat o każdej porze dnia i nocy . 504 171 666 Bartek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Marek
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 7:20, 10 Maj 2009 |
|
Wering albo już śruba do wymiany.Sprzęgło nie może się ślizgać.
Marek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
TUPI
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: MAZURY
|
Wysłany:
Nie 9:18, 10 Maj 2009 |
|
witaj Marku . A co to ten Wering . Gdyie kupi ile moze kosztowac . Czy wymiana skomplikowana. dziki za pomoc .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marek
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 9:42, 10 Maj 2009 |
|
Pierścień w którym obraca się śruba.
Marek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
TUPI
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: MAZURY
|
Wysłany:
Nie 21:18, 10 Maj 2009 |
|
DZIĘKI . JUTRO SIE DO TEGO DOBIORĘ . szacunek pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
TUPI
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: MAZURY
|
Wysłany:
Pon 18:23, 11 Maj 2009 |
|
dziś rozebrałem wering byl on przykrecony na 4 śrubkach.
kupiłem nowy wering i okazał sie 1 mm za mały i jest lużno . pewnie tak być nie może . stary wering miałem aluminiowy nowy plastik . nie wiem juz sam o co chodzi. pewnie za mały mi sprzedali . czy w nowym weringu mam wiercic otwory i gwintowac zeby przykręcić go do korpusu . w starym przerwy pomiedzy śrubą a nim wynośiły od 1mm do 3 mm . czy to prawda ze powinno byc na zero.
czekam na pomoc . czy sa rózne wymiary weringów . alu miałem 8mm a plastik nowy 7 mm ,
pomocy !!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
TUPI
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: MAZURY
|
Wysłany:
Wto 16:18, 12 Maj 2009 |
|
Okazało się że ktoś wcześniej chyba podtoczył obudowę żeby włożyć metalowy worning. toczę wear ring z rury *** pod wymiar śruby . dam znać jak wyszło. Może ktoś już toczył z czegoś.???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|