|
|
Autor |
Wiadomość |
cezary
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 15:34, 01 Sty 2009 |
|
witam mam pytanie chce kupic skuter ale nie wiem jaki miedzy:YAMAHA VX SPORT 110Km z 2007 3 osobowy roku a YAMAHA GP1300R 170 KM z 2003R 2 osobowy ( cena nie gra roli) czy duza bedzie roznica w spalaniu, czy oba modele wyciagną narciaza; jest zima wiec nie sparawdze skuterów na wodzie na co ma zwrocic uwage przy kupnie od razu oddac do serwisu czy zaufac sprzedajacemu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Jeffrey
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 19:25, 01 Sty 2009 |
|
Trochę dziwne pytanie...oczywiście ze GP1300..skuter ma pływać szybko a nie długo.Różnica w spalaniu będzie ale kupując taką zabawkę zwracasz na to uwagę?Poza tym to oba modele uciągną narciarza-uprzedzając dalsze pytania-każdy skuter uciągnie narciarza.
Następna sprawa..nie rozumiem po co chcesz sprawdzać skuter na wodzie jeżeli i tak nie wiesz co należy sprawdzać?Boisz się że utonie?
Na serwis można jechać,ale czy jest sens?Zapłacisz kupe siana za coś co możesz sprawdzić organoleptycznie.
Pozdrawiam i życze trafnego wyboru!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marek
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 13:48, 04 Sty 2009 |
|
Czarek
Zmierzenie ciśnienia w cylindrach jest podstawowym sposobem sprawdzenia silnika.Powinno być zbliżone do fabrycznego i w miarę równe na wszystkich cylindrach.Silnik powinien pracować w miarę równo i cicho,choć w GP1300 to różnie bywa.Wał korbowy w Yamahach GP wygląda jakby był przez kowala zrobiony,dlatego nie jest dynamicznie dobrze wyważony.W sumie stan śruby też można sprawdzić,ale to trochę więcej zabawy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krzak
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Marki
|
Wysłany:
Nie 18:04, 04 Sty 2009 |
|
VX vs. GP1300R
VX- male spalanie, przy normalnym plywaniu na poziomie 15 litrow
odejscie z miejsca srednie na jeza i zalezy na czym plywales wczesniej, predkosc max okolo 85 km/h, skuter generalnie turystyczny.
Gp1300R, kadlub bardzo fajny do warjacji spalanie na poziomie 30 litrow, przyspieszenie podobne do rxp 215, vmax okolo 100km/h, skuter wywrotny nadajacy sie do plywania generalnie w jedna osobe.
Ja osobiscie bym bral GPR bo jak padnie motor to koszty miejsze niz przy vx.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Power Sports
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 14:03, 02 Lut 2009 |
|
Zdecydowanie mocniejszym szybszym i zwrotniejszym skuterem bedzie YAMAHA GPR ale ma rowniez wieksze spalanie. Jeśli chodzi o ciagnięcie narciarza: dobry narciarz potrafi zatrzymać skuter wodny do 100KM, tak więc lepiej mieć wiecej KM w zapasie.
A przed kupnem zawsze lepiej oddać sprzęt do serwisu na przegląd bo i tak po kupnie będziesz musiał go zrobić. Sprzedający nie powinien mieć tajemnic przed nabywcą. Co do kosztów serwisu umowa jest prosta: jeśli sprzęt jest ok to płacisz Ty za serwis a jeśli coś jest nie tak to płaci właściciel.
Udanego zakupu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |