Autor |
Wiadomość |
maklerboss
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 20:07, 26 Mar 2009 |
|
Mam mały problem ze skuterem Yamaha-y
Nie wiem jaki to konkretni model i nie mogę znaleźć nic na forum ???
Czy ktoś dałby radę poznać po zdjęciach jaki to model
ale jak mogę to poznać bo nie mam do niego papierów
skuter wujasa i nie mam z nim kontaktu i nie mogę od nie tego wyciągnąć
A może gdzieś na skuterze coś jest na ten temat napisane po czym to poznać ??
Bardzo proszę o pomoc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Krzak
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Marki
|
Wysłany:
Czw 20:45, 26 Mar 2009 |
|
Hmm wstaw linki do zdjec, i nie kupuj jak by co wedki bo mozesz posiedziec, jest tez druga opcja ze bo buchneles, Sorki ale historia z wujkiem jakos mnie nie wziela. Pewnie sie myle ale jakos tak mnie tknelo. Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MAD-JANUSZ
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa
|
Wysłany:
Pią 1:11, 27 Mar 2009 |
|
jeśli z tylu wisi podwieszony wiher to wiem co to jest ale nie powiem hehe
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krzak
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Marki
|
Wysłany:
Pią 8:17, 27 Mar 2009 |
|
30 konny wicher miał już rozrusznik ale to ciągneło, stare dzieje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maklerboss
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 15:36, 27 Mar 2009 |
|
chodzi mi o schemat modułu zapłonowego
a żeby to znaleźć muszę mieć model skutera
wiem że jest to Yamaha o pojemności 700cm
zdjęcia dodam jutro bo jest blokada na forum
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maklerboss
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 13:59, 29 Mar 2009 |
|
w kolejnym poście zamieszczam link do zdjęć zamieszczam link
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maklerboss
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 14:00, 29 Mar 2009 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 17:55, 29 Mar 2009 |
|
YAMAHA WR 700 . Bardzo szybki kadłub chyba najszybszy . Uwaga przy duzej szybkosci nie skreca . Byl tam silnik 1100 to byla po tunie prawdziwa rakieta . Jak dobrze pamietam uzyskalismy cos okolo 74-75 mil i zarzucilismy prace , Własciciel zderzyl sie z motorowka długo chorował. Mówił ze nigdy nie plywal niczym szybszym , kadlub nie jest zbyt duzy przytej szybkosci . Pamietam pierwsze plywanie po budowie tego monstrum.
Witek
700 nie do zameczenia , najlepszy silnik do tuningu durzy efeky malo pracy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Robert
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 21:41, 29 Mar 2009 |
|
Witam
Jeśli chodzi o model jest to WR 700 występował również ten sam kadłub z silnikiem 1100 ale Witek o tym już pisał. Napisz dokładnie, o co ci chodzi, podejrzewam, że masz problem z podłączeniem modułu do instalacji a nie jak napisałeś potrzebujesz schemat modułu.
Pozdrawiam Robert
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marek
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 22:34, 29 Mar 2009 |
|
Witam
Yamaha 700 to taki sam silnik jak Yamaha 1100 oraz 800 GPR i 1200 GPR,tylko jeden cylinder więcej.Zamiast dwóch trzy. Świetna konstrukcja,tylko że starsza było dużo lepsza. Głównie chodzi o wał korbowy.Nowsze mają większy moment obrotowy,za sprawą wału korbowego,który ma większą masę. Ale te starsze są genialne do tuningu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maklerboss
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 22:51, 30 Mar 2009 |
|
Chodzi o to że na świecach nie ma iskry
Tata mój jest elektrykiem samochodowym i podejrzewa ten moduł bądź coś z niego wychodzącego na stałe do niego zamocowane (zalane gumą)
Po rozkręceniu go okazało się że niektóre kable są luźne
a objaw jest taki
silnik kręci ale nie odpala i nie ma iskry
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 7:54, 31 Mar 2009 |
|
Dobry serwis ,elektryka w skuterze niema nic wspulnego z samochodem chybw ze kable. Przyczyn morze byc wiele .Oddaj do fachowca bo jeszcze bardziej popsujesz .Znamy takie przypadki trzeba bylo zasniedzialy kabel przykrecic a rozdlubano i popsuto modul.
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ANDREW
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Wto 20:03, 31 Mar 2009 |
|
Mam głupie pytanie...
Założyłeś zrywkę? he he głupie ale zieloni rożne rzeczy robią ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maklerboss
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 20:14, 31 Mar 2009 |
|
Zrywka jest założona bo bez zrywki nie chciał w ogóle kręcić
A co może być przyczyną bo kable iskry nie gubią sprawdzaliśmy po ciemku świece są dobre
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Robert
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 1:59, 01 Kwi 2009 |
|
Witam
Mój początek adresu Emil to numer tel./kom zadzwoń to ci pomogę szkoda pisać o prostych rzeczach.
Pozdrawiam Robert.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|