Autor |
Wiadomość |
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Czw 14:50, 22 Paź 2009 |
|
Myślałem by plastikową strumienice pompy wymienić na aluminiową i dodać trym. Kowboje czcą za trym 600 USD a to banał w wykonaniu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Stvoreq
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo
|
Wysłany:
Czw 15:11, 22 Paź 2009 |
|
alfmatic zdziwił byś się odnośnie tego pływania płasko do przodu Jak pójdzie nawet te 5-6 stojaków to i tak dobre kartoflisko się robi więc częściej lecisz niż płyniesz, a nie mówie o morzu gdzie latasz wyżej niż dalej i wtedy wygrywają ludzie na seryjnych skuterach, a nie na superstockach które po płaskim wyciągają 100km/h. A o siedzących to już nie wspomnę tam to jest prawdziwy sztorm na wodzie.
600dolców za trym to i tak nie jakaś wygórowana cena. Ludzie za wszystko sobie cenią
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Czw 15:15, 22 Paź 2009 |
|
Dlaczego nik t w polsce z madrych ludzi (co maja mazyny, wiedze i dostep do surowcow) nie zrobia zestawu trimu do Kawsaki i do Yamahy - koszt zrobienia niewielki a mozna by to Kowbojom puszczac za np 400 usd za nowy zestaw...a nie 700....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Czw 15:30, 22 Paź 2009 |
|
Z tym płasko i do przodu to miałem na myśli brak nurkowania i siadania pionowo na ogonie czyli przy braku ruchu do przodu i małych obrotach możliwość wejścia wody pod ciśnieiem do cylindra przez wydech
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Pią 0:42, 23 Paź 2009 |
|
Znalazłem w sieci zdjęcia silnika 750 obrabianego.
Powiedzcie co sądzicie o takiej obróbce karteru?
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyrównano całkowicie tuleje z dolną płaszczyzną cylindra. Co to daje?
[link widoczny dla zalogowanych]
Przyjżyjcie temu portingowi. Czemu okno transferowe na przeciw wydechowego jest otwarte do samego dołu tuleji? Co dają te dwa okienka po jego obu stronach na dole?
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy otwierać kanały wodne od gory w ten sposób? Czy to fakteycznie polepszy chłodzenie?
[link widoczny dla zalogowanych] chłodzenie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 1:26, 23 Paź 2009 |
|
Zaczne od tyłu chłodzenie nie ma znaczenia jak szeroko cylinder (zostaje jeszcze głowica) takie jakie masz wylotyz kadłuba takie chłodzenie,
obcięcie tulei cylindra mozliwe tylko w jednym przypadku bardzo niski tłok , porting 7 kanałowy jest ok ale te zdjęcia to chyba jakieś fake, nigdy nie widziałem takiego portingu, pozatym dół płuczki nie ma większego znaczenia, a co do karteru to nie widze większych zmian
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 1:45, 23 Paź 2009 |
|
Nie zauważyłem nie ma piątej płuczki , to jest bardzo stare rozwiązanie tak jak w naszym "komarku" tylko z zaworami dwdzieścia lat temu zbudowałem podobny silnik koledze do triala na bazie WSK 175.To lipa.
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 8:07, 23 Paź 2009 |
|
To cylinder PJS 700 stawiany na karter kawy 650 ---stare dzieje. dobrze dzialalo ijsba zabronił stosowania cylindrow nie orginalnych w wyscigach.
Witek
cylinder o pieciu kanałach pluczacych i jednym wydechowym . Wspaniala konstrukcja. stosowana chyba we wszystkich skuterach wodnych .Prawie identyczny cylinder posiada bombardier snierzny silnik jak wodny 951 tylko taki cylinder i moc abryczna 160 kucy szkoda ze nie wolno go adoptowac.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez witek dnia Pią 8:18, 23 Paź 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 8:28, 23 Paź 2009 |
|
Niestety witek nie masz racji płuczek jest tylko cztery i trzy kanały ssące ,to jest bardzo stare rozwiązanie , zwóć uwagę na wysokość kanałów ssących.
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 8:48, 23 Paź 2009 |
|
Benek bo zmienie o Tobie zdanie ,przyjzyj sie na wysokosc srodkowego okna ssaco pluczacego ,Jak tlok jest w dole to szeroka gura kanał jest nad tlokiem w tym momencie stanowi to pluk . Jesli te dwa boczne byly by tak wysokie to muwili bysmy o 7 plukach . Jesli masz racje to wytlumacz ni jak bys zbudowal cylinder 12 kanałowy!!!!
Witek
Komar jest 3 kanałowy dwa ssaci i jeden wydech
Zreszta ja tu nie jestem od nauki budowy silnika dwusuwowego.
PISZTA CO CHCETA , bede mial durzo smiechu.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez witek dnia Pią 8:57, 23 Paź 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Pią 9:14, 23 Paź 2009 |
|
Chyba trzeba zakupic cylinder z Xscream i popatrzec jak to jest zrobione
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 19:22, 23 Paź 2009 |
|
Ok Witek masz rację środkowy kanał (okno) jest ssąco płuczący.A co do 12 kanałowego czy oknowego cylindra to nie mam pojęcia ale jak chciałbyś wiedzieć jak zbudować 10 kanałowy cylinder to mogę opisać już 20 lat temu taki zbudowałem na bazie cezet 125 z "szybrem" czyli obrotowym zaworem ssącym takim jak w 951
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Nie 20:27, 25 Paź 2009 |
|
Rozpoczołem dziś prace nad skuterem.
Przerobiłem ramę do robienia ram motocyklowych na stojal do skutera.
Dziś stojak wjechał do garażu.
Wyglądał tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Silnik tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
W trakcie prac:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozebrany i gotowy do czyszczenia:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Będę na bierząco aktualizował postępy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Pon 14:16, 26 Paź 2009 |
|
Brudasek z tej Kawki Graciki juz jutro / po jutrze dla CIebie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Wto 14:33, 03 Lis 2009 |
|
I jak graciki? Wpasowales wstepnie do Kawki?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|