Autor |
Wiadomość |
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Wto 15:07, 03 Lis 2009 |
|
Bardzo wstępnie.
Bak = 2kg mniej.
Może dziś przypasuje foothold'y i zacznę wywalac piankę.
Mam do wzięcia Total Loss kompletny i działający ale jedno kanałowy zastanawiam się. Chyba jednak go wezme a jak znajdę multichanel to pogonie ten.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Wto 16:25, 03 Lis 2009 |
|
W tej liscie jest MSD enhancer tez..tani... no jak na samym baku 2 kg mniej..niezle...pamietaj ze w totalu to bedzie sporo mniej bo mneijsza pojemnosc... z ta pianka to sie nie spiesz zbytnio...niech wszystko dobrze poschnie najpierw
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Wto 16:33, 03 Lis 2009 |
|
Kupie chyba wage hakową do 200kg.
Jak ty ważyłeś swoją SJ?
Nie wiem jak ale podobno da się zrobić moją 750 na 110-115kg.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 17:00, 03 Lis 2009 |
|
Ja waże na zwykłej elektronicznej wadze łazienkowej
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Wto 17:07, 03 Lis 2009 |
|
No to i ja tak zrobie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Wto 17:14, 03 Lis 2009 |
|
Benek ile ważą twoje kawy i yamaha?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 17:49, 03 Lis 2009 |
|
SJ 36 kg przed laminowaniem a jutro zważe Kawe bez silnika i turbiny
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 21:13, 03 Lis 2009 |
|
Ten total loss jest do yamahy i wydaje mi się że do kawasaki nie będzie pasował (mam nadzieję że o tym samym piszemy)
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Wto 22:09, 03 Lis 2009 |
|
Jeśli masz na myśli ten z ebay, to nie.
Dostałem od kolegi listę gratów rozbiórkowych i jest tam MSD Total Loss 4270. Problem w tym że to stara wersja jedno kanałowa i w dodatku wyprzedzenie zapłonu trzeba ustawiać ręcznie/mechanicznie i to stałe dla całego zakresu obrotów. Nie można ustawić niższego konta wyprzedzenia dla wysokich obrotów.
Natomiast jedno jest pewne koło zamachowe jest trzykrotnie lżejsze od seryjnego a iskra wielokrotna i silniejsza.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 22:27, 03 Lis 2009 |
|
Fakt miałem na myśli tego z ebaya, a co do total lossa to się zastanów nad tym (chyba że cena niska) bo kawasaki ma bardzo dobrą iskrę a zapłon od sxra nie ma prawie różnicy jak msd.Koło jak najbardziej ale można też oema odchudzić i wyjdzie prawie tak samo.Ja tez zastanawiam sięna totall loss ale ten system ma jedną zasadniczą wade nie ma ładowania i musisz mieć min 2 akku do pływania, jeszcze jak masz dwie pompy bez zenzy to już robi się lipa jak często fikasz kozły i musisz często uzywać rozrusznika.............
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Śro 14:25, 04 Lis 2009 |
|
Wszyscy kwicza w USA na temat TL. Ze super ze najwikszy przyrost mocy etc... Wkrecenie na obr dziekli TL to zasluga niskiej wagi kola zamachowego (mozna odchuidzic OEM). Moc iskry zalezy od cewki(?) a zaplon mozna zmodelowac MSD enhancer. Biorac pod uwage ze nowy TL kosztuje 1200 usd i pozbywamy sie ladowania to chyba wolabym odezlyc kolo, kupic cewke MSD oraz enhancer (polowa kosztow TL) LUB kupic juz "cos na wyrost na cale zycie" np. system FLAME z ATP (gdybysmy zebrali grupke to moglbym zalatwic pokazny upust).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 16:14, 04 Lis 2009 |
|
alfmatic, Munio mnie uświadomił ,iż możesz mi pomóc w kwesji roziwercenia przepustnicy tj, nie tylko sam roziwer ale i odrazu dorobienie odpowiedniego talerzyka- dał byś radę cos takiego zrobic?
Seryjna przepustnica ma 51 mm chyba ja chce ja na 61 mm rozwiercić, i oczywiście załaożyć odpowiednio większy talerzyk.
Chyba że kogoś mi polecicie odnośnie tej strawy
wygladac powinno to tak
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Śro 16:27, 04 Lis 2009 |
|
Napewno TL firmy ATP jest ciekawą propozycją. Cena myślę że mniejsza niż MSD z USA bo trzeba doliczyć jeszcze transport, cło i VAT a z GB tylko transport i to tańszy niż z USA.
Dodatkowy plus to możliwość wprowadzenia krzywej przebiegu zapłonu z komputera. W MSD ustawia to się przełącznikami i nie ma możliewości w pelni dowolnego rysowania krzywej. Jeśli ATP pozwala tak jak MSD w nowej generacji na odzielne ustawianie zapłonu dla każdego cylindra i zasilenie każdego cylindra w iskre z odzielnej cewki to wybór faktycznie może być tylko jeden. No oczywiście pozostaje jeszcze waga koła zamachowego ale myśle że są podobne.
Amerykańce, Australijczyki, Japończyki, Filipińczyki i wszyscy którzy mogą pływać cały rok więc robią to bardziej intensywnie niż my pieją na temat Systemów Total Loss bo:
Dzięki mniejszej wadze koła silnik znacznie szybciej wchodzi na obroty.
Również szybciej spada z obrotów co ma znaczenie przy konieczności kolejnego strzału z turbiny. Wiem jedno na seryjnym kole nie walniemy podwójnego backflipa bo silnik nie zdąży zejść z obrotów do ponownego wybicia.
Ponadto elektronika TL robi całą filozofie. Tak ustawia się krzywą wyprzedzenia/opóźnienia zapłonu by uzyskiwać największą moc w każdym zakresie obrotów. Najkożystniej dla danego portingu. A jeśli jeszcze dysponujemy power valve co zaczyna być standardem w freestyle'u to zgrywając zapłon z otwieraniem zaworów mamy to co tygryski lubią najbardziej.
Ja zastanawiałem się nad TL bo mogłem go kupić za 270 USD ale okazało się że to jedno kanałowa wersja i bez możliwości ustawienia wyprzedzenia zapłonu tylko w dolnych i średnich obrotach. Można wyprzedzić zapłon w całym zakresie obrotowym a to może powodować detonacje. Odelżę więc tylko koło albo kupię aluminiowe ładujące i dam płytkę R&D 7 stopni wyprzedzenia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Śro 16:32, 04 Lis 2009 |
|
clo 0%, VAT 15%, transport free. Waga kola ATP podobno najnizsza na rynku. CO do specyfikacji samego mózgu to moge ja otrzymac.
CO do Twojej Kawy do mysle ze nei szalej z tym TL. Chodzi o to by przeplywac dobrze sezon, slyszalem ze TL potrafi namieszac...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 16:35, 04 Lis 2009 |
|
W przyszłym tygodniu jestem w UK i moge dla was wstapic po jakies graty to moze nawet uda sie ten vat utargować.
I tak będą podróżował przez całą UK i zbierał części dla siebie podrodze.
Co z moją przepustnica - sorry za HI-Jack
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|