Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kawasaki 750sx Freestyle Edition by Alfmatic Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Śro 16:53, 04 Lis 2009 Powrót do góry

Myślę że sprawa jest do załatwienia. Tależyk przepustnicy dorobić to żaden problem. Pytanie jest tylko czy w gaźniku starczy materiału na zebranie 10mm. To dość dużo. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Śro 16:59, 04 Lis 2009 Powrót do góry

TL daruje sobie w tym roku.
Po przyszłym sezonie zaczne budować poważniejszą maszynke lekka buda dół 61t lub 61x góra DASA power valve 90mm średnica tłoka, turbina skat trak lub filipiny. Wtedy na pewno Będzie Total Loss. Przy dobrym żelowym aku i dwóch elektrycznych pompach 800g/h trzy dni pływania. Więc dwa/trzy aku i stanowisko do ładowania zintegrowane z przyczepką i brak ładowania mam w d....pie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 18:56, 04 Lis 2009 Powrót do góry

Panowie nie szalejcie na początek 3 godz to będzie sukces na jednym aku a jak 1 dzień to sukces, co do gażnika sprawa nie jest taka prosta, po pierwsze przepustnice są owalne i pod kątem (konieczny specjalny prztżąd do toczenia) po drugie wydaje mi się że 10mm na średnicy nie możliwe raz z braku materiału dwa może być zbyt małe podciśnienie w dolnej (wolnej LO) dyszy do zassania paliwa no i klops gażnik do kosza!!!

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 10:01, 05 Lis 2009 Powrót do góry

Benek- Ja mam gażnik a nie przespustnice, i w 4tecach przeróbka przepustnicy z 52mm na 60,61 mm to podstawa, o czym raczej u nas w PL nikt niewie.
Bez probelmu moge wysłać przepsutnice do Szwecji , niemiec, luxemburga czy Australli ale poco Skoro moge zrobić to na miejscu.
Tu macie zdjęcie jak to robi Malte- Niemiec mający w Szwecji działalnośc.
[link widoczny dla zalogowanych]
On wraz z Dettorim buduje skutery dla całego teamu Seadoo , Zapaty, Bushella, Lemoine-a itd - rozmawialem z nim i powiedzial ,że to nic trudnego.
Albo poleccie mi kogos , wkońcu w cartach chyba ktos te gazniki robi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 10:08, 05 Lis 2009 Powrót do góry

[quote="Dziurek"]Benek- Ja mam gażnik a nie przespustnice, i w 4tecach przeróbka przepustnicy z 52mm na 60,61 mm to podstawa, o czym raczej u nas w PL nikt niewie.
Bez probelmu moge wysłać przepsutnice do Szwecji , niemiec, luxemburga czy Australli ale poco Skoro moge zrobić to na miejscu.
Tu macie zdjęcie jak to robi Malte- Niemiec mający w Szwecji działalnośc.
---------://re-performance.de/sea-doo.html
On wraz z Dettorim buduje skutery dla całego teamu Seadoo , Zapaty, Bushella, Lemoine-a itd - rozmawialem z nim i powiedzial ,że to nic trudnego.
Albo poleccie mi kogos , wkońcu w cartach chyba ktos te gazniki robi Smile[/quote]

Co za głupek ze mnie - Ja MAM Przepustnice a nie Gażnik, BOszzzzzzz tak to jest jak się szybciej mysli niz pisze heheheheh


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 10:35, 05 Lis 2009 Powrót do góry

Nie zajażyłem że to 4sów myślałem że to gaznik 2 sówa
Moge dać ci namiar na klienta z działu obróbki skrawaniem z uniwersytetu w zielonej górze u którego ja wszystko robie (równierz żużlowcy z Falubazu obecny Mistrz Polski!!!) myślę że klient spoko poradzi sobie z tym tematem.

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 10:39, 05 Lis 2009 Powrót do góry

poprosze / ale moze na priva jak byś mógł albo mi sms-em na 0503017077
z góry dziękuje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Czw 14:57, 05 Lis 2009 Powrót do góry

No i widzisz Dziuru - no stress a co do Twojego pisania o gazniku w RXP to przestan juz palic Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Czw 15:13, 05 Lis 2009 Powrót do góry

Otworzyłem boki i podłoge w mojej kawie.
Pianka jest jak gąbka dopiero zo namoczona do namydlenia.
Wyjołem jakieś 15% pianki zważyłem - 9kg
Nic dziwnego że to pudło nie chciało się oderwać od wody wyżej niż na 20-30 cm.
Jeszcze dziś wstawie fotki.
Mam opis jak zrobić by 750 sx ważył 115-120kg Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Czw 16:30, 05 Lis 2009 Powrót do góry

Widzisz Smile Mowilem ze trzeba ja otworzyc: czyli kalkulacja 15% = 9 kg, 100% = 60 kg Smile)) no to faktycznie, bedzie mial ze 120 wtedy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Czw 17:20, 05 Lis 2009 Powrót do góry

Żeby ważyła 120 lub mniej musi być jeszcze:
Pokrywa silnika zmodyfikowana,
Płyta z carbonu
aluminiowa kiera - już wiem że zrobię taką jak ma Lenzi - 3kg
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Sob 20:17, 07 Lis 2009 Powrót do góry

Prace rozbiórkowe:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pasowanie foothold'ów:
[link widoczny dla zalogowanych]

Wybrane część mokrej do granic możliwości pianki:
[link widoczny dla zalogowanych]

Mokra pianka którą wywaliłem do tej pory + stare maty i plastiki fioletowe + 21 kg


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 22:13, 07 Lis 2009 Powrót do góry

Nie mów że tak daleko chcesz go obciąć z tyłu Shocked

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 22:16, 07 Lis 2009 Powrót do góry

Do dziurka
rozmawiałem wczoraj w twojej sprawie na uniwersytecie i jak będziesz dzwinił to powołaj się na mnie (benka) jak chcesz zadzwoń do mnie 507043601

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Nie 0:20, 08 Lis 2009 Powrót do góry

Wcale nie będę go skracał.
Od góry wytnę tylko D żeby trym mógł pracować i to raczej płytko bo daje dystans 2,5cm między pompe a zwężke więc z tymem i tak będzie wystawać.
Od dołu lekko podcinam po skosie 10 do 15 stopni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)