Autor |
Wiadomość |
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Śro 16:53, 04 Lis 2009 |
|
Myślę że sprawa jest do załatwienia. Tależyk przepustnicy dorobić to żaden problem. Pytanie jest tylko czy w gaźniku starczy materiału na zebranie 10mm. To dość dużo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Śro 16:59, 04 Lis 2009 |
|
TL daruje sobie w tym roku.
Po przyszłym sezonie zaczne budować poważniejszą maszynke lekka buda dół 61t lub 61x góra DASA power valve 90mm średnica tłoka, turbina skat trak lub filipiny. Wtedy na pewno Będzie Total Loss. Przy dobrym żelowym aku i dwóch elektrycznych pompach 800g/h trzy dni pływania. Więc dwa/trzy aku i stanowisko do ładowania zintegrowane z przyczepką i brak ładowania mam w d....pie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 18:56, 04 Lis 2009 |
|
Panowie nie szalejcie na początek 3 godz to będzie sukces na jednym aku a jak 1 dzień to sukces, co do gażnika sprawa nie jest taka prosta, po pierwsze przepustnice są owalne i pod kątem (konieczny specjalny prztżąd do toczenia) po drugie wydaje mi się że 10mm na średnicy nie możliwe raz z braku materiału dwa może być zbyt małe podciśnienie w dolnej (wolnej LO) dyszy do zassania paliwa no i klops gażnik do kosza!!!
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 10:01, 05 Lis 2009 |
|
Benek- Ja mam gażnik a nie przespustnice, i w 4tecach przeróbka przepustnicy z 52mm na 60,61 mm to podstawa, o czym raczej u nas w PL nikt niewie.
Bez probelmu moge wysłać przepsutnice do Szwecji , niemiec, luxemburga czy Australli ale poco Skoro moge zrobić to na miejscu.
Tu macie zdjęcie jak to robi Malte- Niemiec mający w Szwecji działalnośc.
[link widoczny dla zalogowanych]
On wraz z Dettorim buduje skutery dla całego teamu Seadoo , Zapaty, Bushella, Lemoine-a itd - rozmawialem z nim i powiedzial ,że to nic trudnego.
Albo poleccie mi kogos , wkońcu w cartach chyba ktos te gazniki robi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 10:08, 05 Lis 2009 |
|
[quote="Dziurek"]Benek- Ja mam gażnik a nie przespustnice, i w 4tecach przeróbka przepustnicy z 52mm na 60,61 mm to podstawa, o czym raczej u nas w PL nikt niewie.
Bez probelmu moge wysłać przepsutnice do Szwecji , niemiec, luxemburga czy Australli ale poco Skoro moge zrobić to na miejscu.
Tu macie zdjęcie jak to robi Malte- Niemiec mający w Szwecji działalnośc.
---------://re-performance.de/sea-doo.html
On wraz z Dettorim buduje skutery dla całego teamu Seadoo , Zapaty, Bushella, Lemoine-a itd - rozmawialem z nim i powiedzial ,że to nic trudnego.
Albo poleccie mi kogos , wkońcu w cartach chyba ktos te gazniki robi [/quote]
Co za głupek ze mnie - Ja MAM Przepustnice a nie Gażnik, BOszzzzzzz tak to jest jak się szybciej mysli niz pisze heheheheh
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 10:35, 05 Lis 2009 |
|
Nie zajażyłem że to 4sów myślałem że to gaznik 2 sówa
Moge dać ci namiar na klienta z działu obróbki skrawaniem z uniwersytetu w zielonej górze u którego ja wszystko robie (równierz żużlowcy z Falubazu obecny Mistrz Polski!!!) myślę że klient spoko poradzi sobie z tym tematem.
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 10:39, 05 Lis 2009 |
|
poprosze / ale moze na priva jak byś mógł albo mi sms-em na 0503017077
z góry dziękuje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Czw 14:57, 05 Lis 2009 |
|
No i widzisz Dziuru - no stress a co do Twojego pisania o gazniku w RXP to przestan juz palic
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Czw 15:13, 05 Lis 2009 |
|
Otworzyłem boki i podłoge w mojej kawie.
Pianka jest jak gąbka dopiero zo namoczona do namydlenia.
Wyjołem jakieś 15% pianki zważyłem - 9kg
Nic dziwnego że to pudło nie chciało się oderwać od wody wyżej niż na 20-30 cm.
Jeszcze dziś wstawie fotki.
Mam opis jak zrobić by 750 sx ważył 115-120kg
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Czw 16:30, 05 Lis 2009 |
|
Widzisz Mowilem ze trzeba ja otworzyc: czyli kalkulacja 15% = 9 kg, 100% = 60 kg )) no to faktycznie, bedzie mial ze 120 wtedy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Czw 17:20, 05 Lis 2009 |
|
Żeby ważyła 120 lub mniej musi być jeszcze:
Pokrywa silnika zmodyfikowana,
Płyta z carbonu
aluminiowa kiera - już wiem że zrobię taką jak ma Lenzi - 3kg
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Sob 20:17, 07 Lis 2009 |
|
Prace rozbiórkowe:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pasowanie foothold'ów:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wybrane część mokrej do granic możliwości pianki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Mokra pianka którą wywaliłem do tej pory + stare maty i plastiki fioletowe + 21 kg
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 22:13, 07 Lis 2009 |
|
Nie mów że tak daleko chcesz go obciąć z tyłu
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 22:16, 07 Lis 2009 |
|
Do dziurka
rozmawiałem wczoraj w twojej sprawie na uniwersytecie i jak będziesz dzwinił to powołaj się na mnie (benka) jak chcesz zadzwoń do mnie 507043601
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Nie 0:20, 08 Lis 2009 |
|
Wcale nie będę go skracał.
Od góry wytnę tylko D żeby trym mógł pracować i to raczej płytko bo daje dystans 2,5cm między pompe a zwężke więc z tymem i tak będzie wystawać.
Od dołu lekko podcinam po skosie 10 do 15 stopni.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|