Autor |
Wiadomość |
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 0:59, 08 Lis 2009 |
|
Zasugerowałem się tym łukiem narysowanym, a tak na marginesie po co się daje dystans między pompe a zwężke?
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Nie 1:07, 08 Lis 2009 |
|
Wysuwasz w ten sposób końcówkę sterującą poza rufe dając możliwość większego wychylenia na boki (ostrzejszy skręt) oraz lepsza praca trymu. Ponadto zmienia to środek "ciężkości" sterowania skuterem. Customowe budy są krutsze i w nich tego nie musisz robiś bo i tak końcówka sterująca zawszw wystaje jak na zdjęciu.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 1:18, 08 Lis 2009 |
|
No dobra ale zwiększa się pojemność tyrbiny i wolniejsza reakcja na gaz tak mi się wydaje
A co myślisz o tym wydechu na bok,chcę u siebie zakładać power faktory on jest bez watergoksa, i nie można założyć podwójnego wydechu i myślałem właśnie o takim rozwiązaniu
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Nie 1:28, 08 Lis 2009 |
|
Wydaje mi się że to dobre rozwiązanie. A jak robią Pro w swoich sprzętach. Oni głównie mają Power Factor.
Moim zdaniem lepsze posunięcie to B pipe carbon i MSD Total Loss Kasa podobna jak za Power Factor, a poprawa osiągów lepsza niż na samym Power Factor.
Żelowy aku 18A dwie pompy zenzowe ale dodatkowo zawór jednokierunkowy i na MSD TL pływasz dwa trzy baki.
Total Loss i B Pipe to najlepsze co można dać Superjet'ce
Power Factor polecają raczej do silników z zaworami wydechowymi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 1:49, 08 Lis 2009 |
|
Masz rację ale z tego co wyczytałem to do większych pojemności zalecają tylko power faktor a ja na dzieńdobry będę miał 845 i pewnie następne posunięcie to bedzie stroker do 1000 może nawet 1100ccm no i pewnie TL
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 1:51, 08 Lis 2009 |
|
Zastanawiam się jeszcze czy ten wydech na bok to tylko taki bajer czy coś więcej?
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Nie 2:56, 08 Lis 2009 |
|
Gdy zostawisz wydech z tyłu to przy silnikach o mocy powyżej 100KM ilość i ciśnienie spalin działa troche jak druga turbina zakłucając równowagę skutera szczegulnie przy trikach tupu pływanie w pionie i inne wyskoki pionowo w góre z pod powieżchni po wcześniejszym siadzie na ogon.
Wydech boczny rozwiązuje trochę ten problem ale dopiero przedni wydech niweluje go w całości. Bowiem w momencie gdy tylny jest tłumiony wodą całośc spalin idzie górnym i brak jest niporządanych turbulencji.
Co do strokera to zasada pamiętaj nie więcej jak 6m później drastycznie zmniejszasz żywotnośc wału do wręcz losowej. (prędkość pionowa tłoka)
Ponadto stroker ma sens tylko z zaworami wydechowymi.
+6mm da ci skok 74 co z tłokeim 91mm daje 962cm3
Cylinder DASA Pover Valve, 91x74, Ciśnienie 190lbs, 2x Riva Power Bomb 49mm, Pover Factor, MSD Total Loss lub ATP Total Loss i masz 180 kuniów życzę powodzenia w opanowniu tego stadka
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 11:19, 08 Lis 2009 |
|
Wiesz muślę terz nad tym dlaczego niby nie można założyć do Power faktory frontowego wydechu ,miejsca jest dosyć za całym tłumikiem w miejscu gdzie kończy (łączy) się P..F.. z budą wystarczy skrócić tylko oem rurę i wstawić trójnik...
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Pon 15:17, 09 Lis 2009 |
|
Moim zdanniem to juz zestaw tylko i wylacznie na barrel rolle i bacflipy. Na takim sprzecie nie bawi sie juz w stojki Dlategio producent nie przewidzial frontowego wydechu.... Jednum interesujacym rozwiazaniem, ktore podpatrzylem, to zainstalowanie wylotu nie z tylu (rufa) a z boku na burcie BLISKO tylu.. wtedy strumien spalin nie laczy sie bezposrednio z woda z turbiny. Ja bym to tak zrobil
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Wto 1:00, 10 Lis 2009 |
|
Sprawdziłem temat.
Power Factor - wydech tylko tylny.
Zobacz tył budy Rickter. Tu instaluje się tylkominimum 900cm Power Valwe i Power Factor
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 22:26, 10 Lis 2009 |
|
Jaką żywicą ty będziesz wyklejał i jak przygotowywał?
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Wto 23:50, 10 Lis 2009 |
|
Jeszcze nie wiem. W pszyszłym tygodniu umówiłem się z gościem który niedaleko mnie jachty buduje. Mam wziąć kawałki budy wycięte przy rozbiórce i gość określi jaką żywice mam zastosować. Ponadto będę wszędzie używał tkanine anie zwykłą matę. Jest mocniejsza, sztywna ale elastyczna wiem że to sprzeczności ale tak mi to wytłumaczono.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 23:55, 10 Lis 2009 |
|
Ja kleje biaxalną 600g tkaną 45/45st
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Czw 15:43, 12 Lis 2009 |
|
Tylko tkana!! Nie probojcie zwyklej maty bo to mega lipa.
Pokazcie jakies foty
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 22:15, 13 Lis 2009 |
|
Biaxalna to tkana 45/45 stopni , ale jest jeszcze kombimata z jednej strony tkana biaxalna a z drugiej zwykła ta zwykła ma niby lepiej przylegać podczas klejenia.Ja wcześniej kleiłem tylko biaxalną a teraż to nie wiem może tą kombimatą(800/200 g/mkw czyli jedna warstwa daje ok 1mm grubości )
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|