Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kawasaki 750sx Freestyle Edition by Alfmatic Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 0:59, 08 Lis 2009 Powrót do góry

Zasugerowałem się tym łukiem narysowanym, a tak na marginesie po co się daje dystans między pompe a zwężke?

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Nie 1:07, 08 Lis 2009 Powrót do góry

Wysuwasz w ten sposób końcówkę sterującą poza rufe dając możliwość większego wychylenia na boki (ostrzejszy skręt) oraz lepsza praca trymu. Ponadto zmienia to środek "ciężkości" sterowania skuterem. Customowe budy są krutsze i w nich tego nie musisz robiś bo i tak końcówka sterująca zawszw wystaje jak na zdjęciu.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 1:18, 08 Lis 2009 Powrót do góry

No dobra ale zwiększa się pojemność tyrbiny i wolniejsza reakcja na gaz tak mi się wydaje

A co myślisz o tym wydechu na bok,chcę u siebie zakładać power faktory on jest bez watergoksa, i nie można założyć podwójnego wydechu i myślałem właśnie o takim rozwiązaniu

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Nie 1:28, 08 Lis 2009 Powrót do góry

Wydaje mi się że to dobre rozwiązanie. A jak robią Pro w swoich sprzętach. Oni głównie mają Power Factor.
Moim zdaniem lepsze posunięcie to B pipe carbon i MSD Total Loss Kasa podobna jak za Power Factor, a poprawa osiągów lepsza niż na samym Power Factor.
Żelowy aku 18A dwie pompy zenzowe ale dodatkowo zawór jednokierunkowy i na MSD TL pływasz dwa trzy baki.
Total Loss i B Pipe to najlepsze co można dać Superjet'ce
Power Factor polecają raczej do silników z zaworami wydechowymi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 1:49, 08 Lis 2009 Powrót do góry

Masz rację ale z tego co wyczytałem to do większych pojemności zalecają tylko power faktor a ja na dzieńdobry będę miał 845 i pewnie następne posunięcie to bedzie stroker do 1000 może nawet 1100ccm no i pewnie TL

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 1:51, 08 Lis 2009 Powrót do góry

Zastanawiam się jeszcze czy ten wydech na bok to tylko taki bajer czy coś więcej?

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Nie 2:56, 08 Lis 2009 Powrót do góry

Gdy zostawisz wydech z tyłu to przy silnikach o mocy powyżej 100KM ilość i ciśnienie spalin działa troche jak druga turbina zakłucając równowagę skutera szczegulnie przy trikach tupu pływanie w pionie i inne wyskoki pionowo w góre z pod powieżchni po wcześniejszym siadzie na ogon.
Wydech boczny rozwiązuje trochę ten problem ale dopiero przedni wydech niweluje go w całości. Bowiem w momencie gdy tylny jest tłumiony wodą całośc spalin idzie górnym i brak jest niporządanych turbulencji.

Co do strokera to zasada pamiętaj nie więcej jak 6m później drastycznie zmniejszasz żywotnośc wału do wręcz losowej. (prędkość pionowa tłoka)
Ponadto stroker ma sens tylko z zaworami wydechowymi.

+6mm da ci skok 74 co z tłokeim 91mm daje 962cm3

Cylinder DASA Pover Valve, 91x74, Ciśnienie 190lbs, 2x Riva Power Bomb 49mm, Pover Factor, MSD Total Loss lub ATP Total Loss i masz 180 kuniów życzę powodzenia w opanowniu tego stadka Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 11:19, 08 Lis 2009 Powrót do góry

Wiesz muślę terz nad tym dlaczego niby nie można założyć do Power faktory frontowego wydechu ,miejsca jest dosyć za całym tłumikiem w miejscu gdzie kończy (łączy) się P..F.. z budą wystarczy skrócić tylko oem rurę i wstawić trójnik...


benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pon 15:17, 09 Lis 2009 Powrót do góry

Moim zdanniem to juz zestaw tylko i wylacznie na barrel rolle i bacflipy. Na takim sprzecie nie bawi sie juz w stojki Smile Dlategio producent nie przewidzial frontowego wydechu.... Jednum interesujacym rozwiazaniem, ktore podpatrzylem, to zainstalowanie wylotu nie z tylu (rufa) a z boku na burcie BLISKO tylu.. wtedy strumien spalin nie laczy sie bezposrednio z woda z turbiny. Ja bym to tak zrobil Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Wto 1:00, 10 Lis 2009 Powrót do góry

Sprawdziłem temat.
Power Factor - wydech tylko tylny.
Zobacz tył budy Rickter. Tu instaluje się tylkominimum 900cm Power Valwe i Power Factor Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 22:26, 10 Lis 2009 Powrót do góry

Jaką żywicą ty będziesz wyklejał i jak przygotowywał?

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe

PostWysłany: Wto 23:50, 10 Lis 2009 Powrót do góry

Jeszcze nie wiem. W pszyszłym tygodniu umówiłem się z gościem który niedaleko mnie jachty buduje. Mam wziąć kawałki budy wycięte przy rozbiórce i gość określi jaką żywice mam zastosować. Ponadto będę wszędzie używał tkanine anie zwykłą matę. Jest mocniejsza, sztywna ale elastyczna wiem że to sprzeczności ale tak mi to wytłumaczono.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 23:55, 10 Lis 2009 Powrót do góry

Ja kleje biaxalną 600g tkaną 45/45st

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Muniek




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Czw 15:43, 12 Lis 2009 Powrót do góry

Tylko tkana!! Nie probojcie zwyklej maty bo to mega lipa.

Pokazcie jakies foty Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 22:15, 13 Lis 2009 Powrót do góry

Biaxalna to tkana 45/45 stopni , ale jest jeszcze kombimata z jednej strony tkana biaxalna a z drugiej zwykła ta zwykła ma niby lepiej przylegać podczas klejenia.Ja wcześniej kleiłem tylko biaxalną a teraż to nie wiem może tą kombimatą(800/200 g/mkw czyli jedna warstwa daje ok 1mm grubości )

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)