Autor |
Wiadomość |
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Śro 17:51, 21 Paź 2009 |
|
Skoro wszyscy się chwalą swoją robotą to i ja nie będę gorszy
W 1995 roku moje Kawasaki przyszło na świat dysponując mocą 63KM.
Pierwszy właściciel założył Factory Pipe Limited, wywalił ssanie, wstawił primer, wstawił kratę UMI i płytę OCEAN oraz usunął pompe oleju.
Kupiłem sprzęt w 2000 roku i raczej stał niż pływał bo mnie dużo nie było a jak byłem to raczej jeździłem na dwóch kołach choć może równie często na jednym. oraz pływałem na Kitesurfingu.
Rok temu, po kolejnym pogrzebie kumpla, złożyłem przysięgę mojej Żonie, że kończe z tym. No ale coś trzeba robić a tu w Wawie raz słabo wieje a i zegrze na kite średnie.
Wyciągnołem na początku maja z garażu skuter, o on w czerwcu zrobił mi to:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak go rozebrałem to się przeraziłem. Żadnej uszczelki wszystko na czerwony silikon.
Podjąłem więc decyzję robię to jak należy i poprawiam fabrykę.
Obecnie mam już:
Tłoki Wiseco 82mm
Głowica ADA 180LBS
Podwójne chłodzenie
Factory Pipe Limited
R&D Timing Advanced- przyspieszenie zapłonu 6 stopni
Wet Wolf Freestyle Cone
Manetka na palec wskazujący UMI
Nowe uszczelniacze wału korbowegowe
Nowe uszczelniacze i łożyska wału i pompy
Czekam na:
Footholdy
Bak 9L
Maty
Gaźnik Mikuni SBN 46
Kolektor R&B pojedynczy
Lekkie koło aluminiowe
MSD Enchancer
MSD Cewka Zapłonowa
Kierownica 0 stopni Blowsion
Śróba Skat Track 9/17
Płytkę do kierownicy przesuwającą kiere o cal w przód sam wytnę na laserze.
Buda do obróbki. Może uda się coś z wagi zrzucić.
Na razie rozebrałem silnik. W wekend biorę się za budę.
Zastanawiam się nad kolumną kierowniczą. RRP mi się podoba ale droga jest. Zastanawiam się czy jej nie skopiować. Pruszyński ma rury aluminiowe 6061 T6 i blachę też więc materiał to nie problem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Śro 18:34, 21 Paź 2009 |
|
Ten gość bez problemu wali Backflipy i Barelrolle z płaskiej
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 18:39, 21 Paź 2009 |
|
tylko nie Wiseco
tylko OM lub proX
Witek
fajny maluch
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez witek dnia Śro 18:41, 21 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 20:00, 21 Paź 2009 |
|
Też mam takiego zawodnika a co do kiery na ebay jest gość maxx ma kiery podobne do rrp całe kompletne ze wszystkim za chyba 1000usd , albo pogadaj z piotrem z poznania ma forme rrp do odlania kiery, może ci odleje albo pożyczy.
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 20:05, 21 Paź 2009 |
|
|
|
|
Marek
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 20:24, 21 Paź 2009 |
|
Witek
Bardzo Cię proszę,nie szalej z tym ProX-em.Wiseco przy Prox-sie to półka wyżej.Rynek Amerykański jeśli chodzi o skutery wodne,śnieżne, motocross,sporty samochodowe to mega rynek.Nie słyszałem żeby Prox stał wyżej niż Wiseco.W każdej z tych dyscyplin dyscyplinie.Co oznacza OEM tego nikt dokładnie nie wie,jeśli chodzi o konkretną firmę która te części wytwarza.Nie dałbym głowy,może tłoki OEM dla Yamahy lub Kawasaki są odlewane np. w Gorzycach.Tego nikt nie wie i nie będzie wiedział.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Śro 23:24, 21 Paź 2009 |
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Czw 11:17, 22 Paź 2009 |
|
Kurcze ja dla swojego chlopaka (jak mi sie kiedys urodzi) mam juz gotowy skuter w garazu )) Tylko jescze trzeba znalezc zonke
Alfamtic: gartuluje postu, niech wszyscy wiedza ze my Polacy tez cos potrafimy zbudowac
Co do kierownic: mam kierownice ATP (cale z alu, RRP to odlew) w promocyjnej cenie ok 2400 PLN, jakby ktos chcial.
Co do budy to mysle ze jak zaczniemy robic footholdy etc, to warto go podciac, jak zrobil to benek.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Czw 12:27, 22 Paź 2009 |
|
Oglądałem RRP i uważam że można to zrobić lżejsze i bez odlewania. Wszystko spawane Tig'iem z praktycznie nie ograniczonę regulacją długości.
Budę będzie cięta ale delikatnie. Myślałem o likwidacji kołnieża z przodu na wzór FS-1 Rickter
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Czw 12:31, 22 Paź 2009 |
|
Muniek co do znajdowania żonki to proponuje zorganizować "profesjonalny casting", zwieziemy troche "tratwy" co by lepiej oceniać i coś się na pewno znajdzie. Jak będzie DUŻÓ "tratwy" to za efekt końcowy nie daje gwarancji, jednak ważne by rozsiać jak najwięcej nasienia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Czw 12:49, 22 Paź 2009 |
|
Poiedźcie mi bo wybito mnie troszke z tropu.
W moim przypadku lepiej użyć jednego Mikuni SBN 46 czy dwóch SBN 44.
Podobno dwa gaźniki mają znaczenie przy wysokich obrotach a przy mojej konfiguracji tylko zwiększą konsumpcje paliwe bez żadnych plusów.
Co radzicie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Stvoreq
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo
|
Wysłany:
Czw 13:35, 22 Paź 2009 |
|
Jeden gaźnik, tylko wtedy o długich i szybkich prostych możesz zapomnieć, bo poprostu się zatrze.
A Kawa SX nie ma fabrycznie jednego gaziora?
Co do tego czy mikuni czy jakiś inny gaznik to się nie wypowiem, ale chyba do wyscigów Superstock chłopaki używają firmy Novi-tec.
Tak pozatym to na Zegrzu coraz więcej fristajlowców będzie, do tej pory to Muniek z kolegami tylko coś tam pokazywali, reszta albo rekreacja albo Race
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Czw 13:37, 22 Paź 2009 |
|
Twoj silnik fabrycznie mial 1. Mysle ze pojedynczy duzy gaznik bedzie super - 46mm jest ok, jak cos lezy u mnie blackjack 48mm
Co do zon i tratwy : jestem ZA
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Czw 13:40, 22 Paź 2009 |
|
CO do freestyjlowania to z checia bym poszedl na jakas akrobatyke co by nie byc sztywnym jak pinokio przed sezonem..... ale fakt, z dobrym skuterkiem tricki wchodza znacznie szybciej...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Czw 13:53, 22 Paź 2009 |
|
Pomysł z akrobatyką bardzo mi się podoba.
Mam pewne doświadczenie w nazwijmy to terningach ogólno rozwojowych (żadne tam pakowanie mięcha).
Mogę załatwić salke. Kilka chętnych osób i ćwiczymy.
Przez ciąże żony przybyło i prawie 10 kilo k..wa m..ć.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|