Autor |
Wiadomość |
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 19:21, 07 Lis 2008 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
tu jest mistrzowski filmik, i wiem że chłopaki sprzedają swoją bude po 2500Euro na litwie jako Backflip hull
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 21:19, 07 Lis 2008 |
|
Foothody są już wklejone i tył obcięty pod tryma , dziś odebrałem z warsztatów uniwersytetu całą sterownice zrobioną na łożyskach (zrobioną na wzór RRP),po wekendzie wkleje następne zdjęcia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 22:23, 07 Lis 2008 |
|
Mam dwa zdjęcia obciętego tyłu .Jak coś robię nie tak to proszę piszcie bo wcześniej 14 lat ścigałem się na kartingach i budowałem paralotnie a pierwszy raz robie jet ski.Wszystko co wiem to tylko z netu "0 praktyki".
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 9:20, 08 Lis 2008 |
|
benek_b zajrzyj na FORUM-TECH
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 15:17, 08 Lis 2008 |
|
poprosze o linka bo tych forum tech jest bardzo dużo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 16:37, 08 Lis 2008 |
|
w dziale roznosci jest forum tech itam jest pytanie do ciebie pod tytulem (Wzdecia Zdjecia) gdybys mugl na nie odpowiedziec byli bysmy szczesliwi. W tym dziale bedzie latwiej to dostepne forumowiczom.
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 0:34, 11 Lis 2008 |
|
Jestem na etapie "robienia" pompy i przetoczyłem Nozzle na 82mm
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zakładam TBM Racing Super Pump Cone śruba solas dynafly 13/22 a często spotykam się z opisem "solas dynafly 13/22 cut back 5mm". Co to oznacza
czy podtoczona jest śruba tak żeby cofnęła się do "kierownicy" czy obcięte są łopatki. Zastanawiam się jeszcze nad jedną sprawą czy jest sens cofać tryma o 1,5cm (po cofnięciu trochę odsłania się Nozzle), niby kąt jest większy ale i tak koniec tryma opiera się przy max wychyleniu o kadłub.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To kilka fotek zrobionej sterownicy i engine keepers (wszystko jest kopiowane z kalibrowanych zdjęć) .Wszystko jeszcze idzie do anodowania i śruby tylko montażowe.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 0:36, 11 Lis 2008 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 10:26, 11 Lis 2008 |
|
Benak troche sie nameczyles .Z mojego doswiadczenia sruba 9x17 oczywiscie cofnieta , z wiekszom srednica i wypelniacz do pompy z krutkim stozkiem ,np r&d . Zwerzka 80--81 jesli 82 to chyba masz biedny silnik i bardzo durzo zamiezasz wazyc . Sterownicy nie cofaj tylko ja przedlurz , sachowaj ruznice miedzy zwezka a sterownica nie mniej niz 3 mm . Zrub sterwnice lamana do gury. Sruba jest powtoczona z tylu zeby byla blizej prostownicy , wtedy jest lepsza reakcja skutera na gaz . Firma TBM ma swoje przemyslenia i nimi sie nie sugruj. Te sruby sa przewidziane do pewnych modyfikacji. musial bys twuj skuter uczynic podobnym do ich. Nie ma sensu cofac trima . I tak wszystkie figury robisz balansujac cialem. Nie ditykaj lopatek sruby chyba ze chcesz je podgiac lub odgiac tzeba to robic do indywidualnych potrzeb lata praktyki
Kto pyta nie bladzi.
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 16:02, 11 Lis 2008 |
|
Dzięki . Są to bardzo cenne informacje dla mnie. Z toczeniem zwężki widze że troche przesadziłem ,waze 74kg a silnik będzie(tak myślę) mocny, zasugerowałem się z strony Blowision tam jest trym StarKat gdzie sugerują 82mm i 85mm wyjście do frystala.Jutro wkleje zdjęcie mojej sterownicy Wamilston(ma w środku 4 prostownice i jest bardzo krótka) i teoretycznie można dospawać tuleje.Co do wypełniacza to jeszcze nie kupiłem zastanawiam się nad dwoma 1-TBM jest z trzema długościami stożka i 2-R&D z jednym stożkiem ale regulowanym podkładkami(Blowision go sprzedaje jako Blowision)
Jeszcze co do silnika miałem zmienić tylko głowice na 28ccm ,ale ściągnełem cylinder i troche mnie poniosło z frezarką,miałem nic nie dotykać a efekt końcowy jest taki że wydechy są na maxa rozwiercone na boki(góra nie dotknięta),wszystkie płuczki poprawione ,spudnice podcięte do tłoków,kartery na dolocie mocno rozwiercone na boki i łagodne opływy do płuczek.Mam teraz mały dylemat bo kupiłem lekkie koło zamachowe od 750-tki i ma ono przestawiony czytnik zapłonu o kilka stopni a w SXR nie ma możliwości regulacji(chyba że programowo).Dodam że założyłem od 750-tki suchy rezonans Factory B-pipe(było troche problemu z zbiornikiem paliwa bo się nie mieścił-trzeba było go na nowo formować),zawory 3-ciej generacji V-Vorce i mocno zastanawiam się nad gażnikami 48mm Nuvi Full Spectrum czy może stuningować te OEMY
Jeszcze raz dzięki Benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 18:19, 11 Lis 2008 |
|
R&D to tosamo blowision. Oni chyba to wymyslili. D frystyla nie podnos wydechu ani plukow tylko poszez i dokladnie wyruwnaj potem wyczysc. Pluki jak pomirzysz kazdy jest inny . musisz *** wydechu zgrac z kolektorem chyba 42mm, bardzo wazne polaczenie kolektora z wydechem dobrze jest to rozwiercic faktory B dobze sie stroi bardzo solidny wydech .Regulujac wode do wydechu zmieniasz zakres rezonansu.Baddzo lubie ten wydech.Kartery nie szalej bo stracisz cisnienie i beda sie nadawaly do smietnika w nejlepszym razie do SS.Zawory ssaze zawsze osobiscie urzywam OM precuja dlugo idobrze.Kolo zam pirewsze slysze by bylo o przyspieszonym zaplonie to bzdura .Kawa 800 pszyspiesz zaplon o 6 st. zwierajac czujnik temperatury komory silnikowej chyba zielone. Jak malo to jest taka plytka do czujnika zaplonu. Kolektor ssacy zatkaj wyruwnowazenie sisnien -Zywica. Gazniki seria zrobione na prawdziwe 40. Ja robilem do SS na 43 sciga sie na nich MP J Posłuszny. Duzy gaznik duzy klopot , zaraz pompy paliwa itp .
Kto pyta nie bladzi
Witek
Skonczylem projekt nowych redanow no i jutro woda
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 18:23, 11 Lis 2008 |
|
WYDECH nie szerzej niz 70% powyżej morze byc problem Z
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 20:03, 11 Lis 2008 |
|
Cylinder mam zrobiony dokładnie jak radzisz wszystko na szerokość i wydech zgrany z kolektorem tylko jutro zmierze ile ma.Płytke pod czujnik zapłonu też mam od 750 sxi pro,(tam jest zapłon MSD).Co do gażnika to czy krawędż wewnątrz można zfrezować ręcznie czy trzeba na frezarce ,bo rozumiem że na prawdziwe 40mm wystarczy zlikwidować tą krawędż.Wtedy jakie dysze mam 80 LO i 150 i 155 HI i czy sprężynka ta sama i dysza główna?Odnośnie zmiany zakresu rezonansu to czy masz na myśli na końcu rezonansu małą dyszę przez którą idzie woda? i czy jest sens zakładać na ten przewód wody zawór ciśnieniowy (taki z kólką i sprężynką).Nie napisałeś który w\g ciebie wypełniacz jest lepszy TBM czy R&D i jeszcze chciałem zapytać o water box czy zamawiać TDR chociaż wolałbym zrobić sam tylko nie mam pojęcia jak powinien wyglądać w środku OM jest bardzo ciężki.
Dzięki za info Benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 20:21, 11 Lis 2008 |
|
Czy mógłbyś wkleić zdjęcia tych redanów ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 22:23, 11 Lis 2008 |
|
Zdjecia to ja sie ucze wklejac , redany sa do XPL SS na przyszly sezon wyscigowy. Co do gaznikow to mozna recznie to zrobic . zawur igliczny isprezynka + srednica zalezne od kolektora i filtrow powietrza ale ja bym wszystko zostawil tylko zawor dym dal 2,0 masz 1,5 to by zmiejszylo popf (cisnienie otwarcia) Zawsze zaczynaj od duzych 100/ 155.Byc moze wieksze. Najpierw czujnik temp. potem ewentualnie plytka. Zaplony sa ruzne nie pasuja ( stara kawa samowzbudny nowa obcowzbudny ) Jesli muwimy o factory B to w czesci aluniniowej sa dwie lub trzy sruby regulacyjne , to oczym piszesz to rurka do studzenia spalin wydechowych. Pozatym ona ma terz inne funkcje morzna nia regulowac przeciwcisnienie. Zdlaw nia dysza 3mm ( mozna + - ) zawur (dobra zecz ). Water box ni dotykaj ( buduja z kewlaru ) TDR za bardzo sse problem w szczycie obr. Wypelniacz tylko frestyle TBM
Kto pyta nie bladzi
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|