Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 KAWASAKI 800 SX-r do freestyle'u Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 22:42, 11 Lis 2008 Powrót do góry

Nie miałem na myśli wymiany zapłonu i przepraszam za wprowadzenie w błąd mam to [link widoczny dla zalogowanych]
750sxi dry pipe i czy masz jakiś namiar na water box z kewlary do kawasaki ja spotkałem się tylko z kewlarem do jamy czy można go zastosować?
Filtry mam z blowisiona do frystylu te przezroczyste.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 9:32, 13 Lis 2008 Powrót do góry

Ja tez nie myslalem o wymianie zaplonu tylko o plytce do czuljnika chala.Wtdech masz problem . zbudowany specjalnie do sxi pro .Ten cylinder posiada najberdziej (ekstremalne) katy rozrzadu z wsystkich cylindrow kawasaki 750i800 . Najlepszym rozwiazaniem w tej sytuacji to seria BDB wydech. mozesz zamienic na inny mokry wydech . Suchy sie nie nadaje.Water box moze byc od jamy powinien pasowac , lekki jest od seadoo stare modele 580,650,720 . ja zalozylem taki do Yamy . Pare mlotkow i spawanko ,jakby stad byl. Polecam Factory B od Yamy kolektor trzeba od kawy.

Kto pyta nie bladzi

Witek

Woda jest zimna i gesta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 20:29, 13 Lis 2008 Powrót do góry

Troche mnie zirytowało to co napisałeś o lekkim kole zamachowym że z przestawionym zapłonem że to bzdura (sam widziałem że jest przestawiony), i wczoraj pierwsze co zrobiłem w pracy to zmierzyłem kąty bezpośrednio na silniku i co okazało się że masz w 100% RACJE (wielki szacunek dla ciebie) kreska na kole OM to kąt zapłonu a nie GMP. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Troche szkoda że tyle się narobiłem przy zbiorniku paliwa ale teraz przynajmniej mam pretekst żeby go wywalić i zamontować kartingowy dużo lżejszy i na 8,5l myśle że to starczy.W tej sytuacji i tak musze kupić nowy wydech potwierdż tylko czy to zestawienie będzie najlepsze b pipe od jamy czy może wet pipe od 800sxr,cylinder na łączeniu z kolektorem mam rozwiercony na 43mm.
Napisz jeszcze co sądzisz o podwójnym wydechu,czy jest sens dziurawić skuter?

Zerknij na zdjęcia tryma .Chodzi o przedłużenie kierownicy (chyba z przedłużenia lipa)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 21:02, 13 Lis 2008 Powrót do góry

Benek kawa 800 pisiada bazdzo konserwatywny rozrzad. beda pasowaly wszystkie mokre rury .
f.p such do 800 bardzo dobra nie twala okolo 40 h i peka--- cyl SS
f.p limited 750/800 bdb sam mam taka dziala nic sie nie dzieje 8lat w sxi Pro
f.p B bdb yama i uzywana w kawach z innym kolektorem tylko samo dobro
f.p tzw mokra wet pipe szczeze nie montowalem sprzeczne opinnie.
TBM tylko SS dla wtajemniczonych , czylinder musi byc SS
43 mm nie psuj wiecej to jak SS.
Musisz sie zdecydowac frestyle czy szybka rekreacja . Po co ci kierownica z celownikiem

Kto pyta nie bladzi

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 21:17, 13 Lis 2008 Powrót do góry

Napisz który ty byś sobie zamontował wydech do kawy,a cylinder zrobiłem pod kolektor,teraz zdaje mi się że to był SS 750 sxi pro (ten co wziełem z niego wydech głowice miał 26ccm).A co do kierownicy to nie mam doświadczenia i poprostu taką kupiłem, czy ona się nada do frystylu?


Benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 23:04, 13 Lis 2008 Powrót do góry

Witek
z tego co się już zorientowałem to nie pozostanie mi nic innego jak chyba kupno wet pipe [link widoczny dla zalogowanych]
i ewentualnie dokupienie B pipe [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 23:12, 13 Lis 2008 Powrót do góry

Napisz prosze jeszcze który water box ewentualnie najlepiej podejdzie bo na ebay są wszystkie trzy modele po kilkanaście usd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 13:58, 15 Lis 2008 Powrót do góry

Jesli naprawe do frestylu to wet pipe i water box TDR , wtedy dlugie proste 300 - 400 m stoja pod znakiem zapytania . No i cisza na plazy. Jest to opcia bez pracy. Water box najczesciej jest 3 komorowy , komory o tej samej wielkosci , wszystkie srednice rur te same . rur wydechowa wyjscie jak najwyzej mozliwe do zrogienia , Duzo pracy i funduszy tzeba policzyc czysie oplaca tak samo z pzerubka z seadoo do kawy . (najlepszy od 720 )

KTO py..........

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 10:15, 16 Lis 2008 Powrót do góry

Im bardziej się zagłębiam w temat to tym większy mentlik mam w głowie.Chciałbym wybrać opcję w miarę uniwersalną nie tylko czysty frestyl ale też friride.Napisz jeszcze co sądzisz o podwójnym wydechu,czy jest sens dziurawić skuter?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 15:09, 16 Lis 2008 Powrót do góry

Chodzi mi o to czy ostatecznie mokry czy suchy ,czy tdr czy sea doo i napisz prosze czy wymienić dysze na 80mm (czy te 82mm to przegęcie),śrube już zamówiłem star kart 9/17 swirl.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 18:30, 16 Lis 2008 Powrót do góry

Dwa wydechy = dwa klopoty. Ja osobiscie bym (musial zobaczyc cos juz popsul albo nie popsul ) ale tak wydech gura na 39 mm pluki gura na 60 mm i wydech ten co masz .
Water box OM
Zaplon omuwiony , najpierw zlaczka czujnika potem???
Kruciec ssacy wiadomo co zrobic
Mebrany OM -chyba ze nabyte
Gaziorki sprawa jasna + filtry , usuniete plyty ssace.
Kierycha sprawa indywidualna kazdego
Krata wlotu wody Worx (wr225) TBM100
Plyta TBM lub Macc racing , lub pasujaca do stylu plywania
Srube masz
wypelniacz TBM lub r&d
Dysza orginal - potrochu rozwiercany do maks 81 , mozesz prubowac 82 duzy kop o szybkosci 0 sterownica orgonal.
myse i wiem ze to BDB zestaw tylko treba dobze i dokladnie poskladac .mozna to jeszcze zbalansoac. Moze rece urywac . Jesli wydechu niemasz lub by nie pracowal jak nalezy to ztakim ukladem BDB pracuje sucha rura.
Kto pyta ...............

witek

Mozna pokusic sie o wystartowanie w zawodach
Najszybszy skuter zbudowany na czesciach OM niedaleko 100 (99,Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 20:07, 16 Lis 2008 Powrót do góry

Bardzo dziękuje za tak konkretne zestawienie.
A w zawodach to napewno będę chciał wystartować, na początek dla dobrej zabawy.
Gdzie i jak zrobic licencje ?
Z cylindrem sobie poradze , żeby było 39 (jestem pewien że się da obspawać, mam jeden złom i jutro zrobie prube) bo rury jeszcze nie sprzedałem, tylko co zrobić z kolektorem on już był na 43 (obspawać do 39 czy zostawić tak jak jest i będzie uskok)

Benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 20:58, 16 Lis 2008 Powrót do góry

Benek nie spawaj niczego , zostaw srednice 43 i culindra i wydechu . 39 to odleglosc gurnej krawedzi okna wydechowego od szczyto cylindra tak samo z plukiem.
CO do licencji napisze . Tylko musze wiadomosci pozbierac do ludzi co gdzie i jak , czy cos sie nie zmienilo

Jak masz watpliwosci to pisz nie popsuj culindra

Kto pyta.........................

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 21:24, 16 Lis 2008 Powrót do góry

Ok już go nie dotkne.........................

Benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 20:29, 23 Lis 2008 Powrót do góry

Witek
jestem przy zamawianiu ostatnich części i mam do ciebie jeszcze kilka pytań
1) cylinder ma wydech 40,80mm a płuki od 61,40mm do 62,30mm od górnej krawędzi i czy do tego mojego wydechu od sxi pro podnosic kanały tak jak pisałeś czyli 39 wydech i 60 płuki(uszczelke pod cylinder mam metalową 0,20mm)
2) gażniki chcę rozwiercić do 44mm na 46mm chyba się nie da.Jakie rozwiązanie jest wtedy lepsze dwa gazniki z pompami paliwa czy gażniki bez pomp i jedna duża pompa (obydwie opcje mam) i jakie dysze powinieniem mieć ( w tym sxi pro cylinder rozwiercony do 82mm dysze były 75/185 przy OEM gazniku)
3) czy jest sens dziurawić skuter do podwujnego wydechu

Już prawie skończyłem dodatkowe zasilanie w powietrze przez "handepole" i w tygodniu wkleje zdjęcia

Benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)