Autor |
Wiadomość |
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 22:42, 11 Lis 2008 |
|
Nie miałem na myśli wymiany zapłonu i przepraszam za wprowadzenie w błąd mam to [link widoczny dla zalogowanych]
750sxi dry pipe i czy masz jakiś namiar na water box z kewlary do kawasaki ja spotkałem się tylko z kewlarem do jamy czy można go zastosować?
Filtry mam z blowisiona do frystylu te przezroczyste.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 9:32, 13 Lis 2008 |
|
Ja tez nie myslalem o wymianie zaplonu tylko o plytce do czuljnika chala.Wtdech masz problem . zbudowany specjalnie do sxi pro .Ten cylinder posiada najberdziej (ekstremalne) katy rozrzadu z wsystkich cylindrow kawasaki 750i800 . Najlepszym rozwiazaniem w tej sytuacji to seria BDB wydech. mozesz zamienic na inny mokry wydech . Suchy sie nie nadaje.Water box moze byc od jamy powinien pasowac , lekki jest od seadoo stare modele 580,650,720 . ja zalozylem taki do Yamy . Pare mlotkow i spawanko ,jakby stad byl. Polecam Factory B od Yamy kolektor trzeba od kawy.
Kto pyta nie bladzi
Witek
Woda jest zimna i gesta.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 20:29, 13 Lis 2008 |
|
Troche mnie zirytowało to co napisałeś o lekkim kole zamachowym że z przestawionym zapłonem że to bzdura (sam widziałem że jest przestawiony), i wczoraj pierwsze co zrobiłem w pracy to zmierzyłem kąty bezpośrednio na silniku i co okazało się że masz w 100% RACJE (wielki szacunek dla ciebie) kreska na kole OM to kąt zapłonu a nie GMP. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Troche szkoda że tyle się narobiłem przy zbiorniku paliwa ale teraz przynajmniej mam pretekst żeby go wywalić i zamontować kartingowy dużo lżejszy i na 8,5l myśle że to starczy.W tej sytuacji i tak musze kupić nowy wydech potwierdż tylko czy to zestawienie będzie najlepsze b pipe od jamy czy może wet pipe od 800sxr,cylinder na łączeniu z kolektorem mam rozwiercony na 43mm.
Napisz jeszcze co sądzisz o podwójnym wydechu,czy jest sens dziurawić skuter?
Zerknij na zdjęcia tryma .Chodzi o przedłużenie kierownicy (chyba z przedłużenia lipa)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 21:02, 13 Lis 2008 |
|
Benek kawa 800 pisiada bazdzo konserwatywny rozrzad. beda pasowaly wszystkie mokre rury .
f.p such do 800 bardzo dobra nie twala okolo 40 h i peka--- cyl SS
f.p limited 750/800 bdb sam mam taka dziala nic sie nie dzieje 8lat w sxi Pro
f.p B bdb yama i uzywana w kawach z innym kolektorem tylko samo dobro
f.p tzw mokra wet pipe szczeze nie montowalem sprzeczne opinnie.
TBM tylko SS dla wtajemniczonych , czylinder musi byc SS
43 mm nie psuj wiecej to jak SS.
Musisz sie zdecydowac frestyle czy szybka rekreacja . Po co ci kierownica z celownikiem
Kto pyta nie bladzi
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 21:17, 13 Lis 2008 |
|
Napisz który ty byś sobie zamontował wydech do kawy,a cylinder zrobiłem pod kolektor,teraz zdaje mi się że to był SS 750 sxi pro (ten co wziełem z niego wydech głowice miał 26ccm).A co do kierownicy to nie mam doświadczenia i poprostu taką kupiłem, czy ona się nada do frystylu?
Benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 23:04, 13 Lis 2008 |
|
Witek
z tego co się już zorientowałem to nie pozostanie mi nic innego jak chyba kupno wet pipe [link widoczny dla zalogowanych]
i ewentualnie dokupienie B pipe [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 23:12, 13 Lis 2008 |
|
Napisz prosze jeszcze który water box ewentualnie najlepiej podejdzie bo na ebay są wszystkie trzy modele po kilkanaście usd
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 13:58, 15 Lis 2008 |
|
Jesli naprawe do frestylu to wet pipe i water box TDR , wtedy dlugie proste 300 - 400 m stoja pod znakiem zapytania . No i cisza na plazy. Jest to opcia bez pracy. Water box najczesciej jest 3 komorowy , komory o tej samej wielkosci , wszystkie srednice rur te same . rur wydechowa wyjscie jak najwyzej mozliwe do zrogienia , Duzo pracy i funduszy tzeba policzyc czysie oplaca tak samo z pzerubka z seadoo do kawy . (najlepszy od 720 )
KTO py..........
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 10:15, 16 Lis 2008 |
|
Im bardziej się zagłębiam w temat to tym większy mentlik mam w głowie.Chciałbym wybrać opcję w miarę uniwersalną nie tylko czysty frestyl ale też friride.Napisz jeszcze co sądzisz o podwójnym wydechu,czy jest sens dziurawić skuter?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 15:09, 16 Lis 2008 |
|
Chodzi mi o to czy ostatecznie mokry czy suchy ,czy tdr czy sea doo i napisz prosze czy wymienić dysze na 80mm (czy te 82mm to przegęcie),śrube już zamówiłem star kart 9/17 swirl.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 18:30, 16 Lis 2008 |
|
Dwa wydechy = dwa klopoty. Ja osobiscie bym (musial zobaczyc cos juz popsul albo nie popsul ) ale tak wydech gura na 39 mm pluki gura na 60 mm i wydech ten co masz .
Water box OM
Zaplon omuwiony , najpierw zlaczka czujnika potem???
Kruciec ssacy wiadomo co zrobic
Mebrany OM -chyba ze nabyte
Gaziorki sprawa jasna + filtry , usuniete plyty ssace.
Kierycha sprawa indywidualna kazdego
Krata wlotu wody Worx (wr225) TBM100
Plyta TBM lub Macc racing , lub pasujaca do stylu plywania
Srube masz
wypelniacz TBM lub r&d
Dysza orginal - potrochu rozwiercany do maks 81 , mozesz prubowac 82 duzy kop o szybkosci 0 sterownica orgonal.
myse i wiem ze to BDB zestaw tylko treba dobze i dokladnie poskladac .mozna to jeszcze zbalansoac. Moze rece urywac . Jesli wydechu niemasz lub by nie pracowal jak nalezy to ztakim ukladem BDB pracuje sucha rura.
Kto pyta ...............
witek
Mozna pokusic sie o wystartowanie w zawodach
Najszybszy skuter zbudowany na czesciach OM niedaleko 100 (99,
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 20:07, 16 Lis 2008 |
|
Bardzo dziękuje za tak konkretne zestawienie.
A w zawodach to napewno będę chciał wystartować, na początek dla dobrej zabawy.
Gdzie i jak zrobic licencje ?
Z cylindrem sobie poradze , żeby było 39 (jestem pewien że się da obspawać, mam jeden złom i jutro zrobie prube) bo rury jeszcze nie sprzedałem, tylko co zrobić z kolektorem on już był na 43 (obspawać do 39 czy zostawić tak jak jest i będzie uskok)
Benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 20:58, 16 Lis 2008 |
|
Benek nie spawaj niczego , zostaw srednice 43 i culindra i wydechu . 39 to odleglosc gurnej krawedzi okna wydechowego od szczyto cylindra tak samo z plukiem.
CO do licencji napisze . Tylko musze wiadomosci pozbierac do ludzi co gdzie i jak , czy cos sie nie zmienilo
Jak masz watpliwosci to pisz nie popsuj culindra
Kto pyta.........................
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 21:24, 16 Lis 2008 |
|
Ok już go nie dotkne.........................
Benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 20:29, 23 Lis 2008 |
|
Witek
jestem przy zamawianiu ostatnich części i mam do ciebie jeszcze kilka pytań
1) cylinder ma wydech 40,80mm a płuki od 61,40mm do 62,30mm od górnej krawędzi i czy do tego mojego wydechu od sxi pro podnosic kanały tak jak pisałeś czyli 39 wydech i 60 płuki(uszczelke pod cylinder mam metalową 0,20mm)
2) gażniki chcę rozwiercić do 44mm na 46mm chyba się nie da.Jakie rozwiązanie jest wtedy lepsze dwa gazniki z pompami paliwa czy gażniki bez pomp i jedna duża pompa (obydwie opcje mam) i jakie dysze powinieniem mieć ( w tym sxi pro cylinder rozwiercony do 82mm dysze były 75/185 przy OEM gazniku)
3) czy jest sens dziurawić skuter do podwujnego wydechu
Już prawie skończyłem dodatkowe zasilanie w powietrze przez "handepole" i w tygodniu wkleje zdjęcia
Benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|