Autor |
Wiadomość |
WICHURA
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 12:29, 04 Gru 2008 |
|
A może dałbyś się zaprosić na któreś zawody, popatrzyłbys poznał chłopaków - mógłbys tez wziąć udział w konkurencji freestyl'u która dopiero raczkuje u nas i niestety nikt jeszcze nic nie potrafi ale grunt to być prekursorem czegoś w kraju.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 21:43, 04 Gru 2008 |
|
Dzięki Witkowi wróciła do mnie chęc rywalizacji (wcześniej 14 lat wyczynowo ścigałem się na Kartingach prawie we wszystkich kategoriach) Bardzo chętnie wystartuje w zawodach tylko muszę się przykleić do jakigoś klubu i zrobic licencje (nie wiem czy potrzebne - mam szarszego sternika) .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
WICHURA
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 11:17, 05 Gru 2008 |
|
No to najważniejsze juz masz, z licencją ja Ci pomogę w końcu jestem jeszcze prezesem jedynego w Polsce klubu motorowodnego jet sport. Musisz zrobić zdjecie i skserować dowód osobisty - szczegóły na telefon 0 603 789 111
Wiciu nie tylko Ciebie zmobilizował - prawie wszyscy najlepsi zawodnicy w Polsce są od Wicia - ja również.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 19:21, 07 Gru 2008 |
|
Witek
Dostałem zapytanie z USA śruba skat trak 9/17 ma być standart czy swirl SK4075SW0917 KAW 140/75SW 9/17
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 19:38, 07 Gru 2008 |
|
Czy może ma być C-75 9/17 SWIRL
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 21:51, 07 Gru 2008 |
|
C-75 swirl bdb sruba na spieniona wode i do zabawy .
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 22:43, 07 Gru 2008 |
|
To którą zamówić ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 19:01, 09 Gru 2008 |
|
Ja za swirem
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 20:54, 09 Gru 2008 |
|
Dzięki już mi za kilka dni wyślą śrube świrl , rure i wypełniacz.Troche jeszcze mnie korci gazniki zrobić na 42 (mam już skończone pełne 40 ) tylko zabardzo nie mogę dobrać przepustnic.Napisałem maila do mikuni i czekam na odpowiedż.
Benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 8:50, 11 Gru 2008 |
|
Z tego co wiem to mikuni nie robi przepustnic , trzeba je zrobic samemu. Z blachy toczy sie jajo , trzeba zrobic przyzad . potem musisz zmienic wukraplacze zastepujac je rurkami. Ilu tunerow tyle pomyslow.
Kto pyta..............
chyba mam jeszcze ten uchwyt do przepustnic
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 0:02, 22 Gru 2008 |
|
W końcu uporałem się z kierychą .Najwięcej czasu zajeła mi pierdoła a mianowicie sprężyna (była za duża, musiałem odwinąć na zimno jeden zwój) ale w koncu wszystko pasi jak w oryginale.Z mocowaniem zbiornika czekam aż przypłynie rura.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wesołych i spokojnych swiąt życzy Benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 17:52, 06 Sie 2009 |
|
Witam znowu po małej przerwie.
W końcu temat opływany i wielki szacunek i podziękowanie dla Witka za wszelką pomoc. Wydaje mi się że freestyl to z tego nie wyszedł bardziej friride .Jest bardzo szybki (z jamachą 1200 om się bawie) "za szybki" brakuje mu troche dołu, choc ręce urywa.Wieczorem wkleje zdjęcie z chorwacji.
pzdr benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 18:44, 07 Sie 2009 |
|
Jeszcze w trakcie pracy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pokrywa przed obrobieniem(pod spodem forma z steropianu i szpchlu)
[link widoczny dla zalogowanych]
to efekt końcowy i przyczepka pospawana na szybkiego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a to na bank przyszłu wielokrotny MP albo nawet World Champion !!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak ktoś ma pomysł na jakieś poprawki jestem otwarty.Chodzi mi już po głowie zbudowanie na następny sezon SJ z silnikiem SEA DOO .pzdr benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Czw 11:31, 17 Wrz 2009 |
|
Kogut, jak chcesz lekka kawe to daj znac - waga kadluba ok 40 kg. Cena ok, 4 tys euro w zaleznosci od specyfikacji.
Muniek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|