Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kawasaki SR-R + Factory Dry Pipe - nie ma wogóle dołu Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
neilpride




Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Południe

PostWysłany: Pon 1:55, 25 Cze 2012 Powrót do góry

Witam
SX-R po zamontowaniu dry pipe stracił kompletnie dół - praktycznie wogóle nie płynie dopiero jak się wkręci na wyższe obroty zaczyna iść normalnie tzn. Zap...ać. Dodam że ma wymienione dysze i zrobioną regulacje gaźnika (zmierzone ciśnienie na gaźniku - książkowe). Na niskich obrotach za howuje się tak jakby go zalewało mimo że świece idealnie wypalone. Prawie 2 dniowa zabawa z regulacją gaźnika nie dała żadnych rezultatów - sprawdzone wszystkie możliwe kombinacje w każdą strone od zakręcenia dysz wolnych obrotów do wykręcenia ich aż do 4,5 obrota i to wszystko od zera co 1/4 obrotu aż do 4,5. Wiem ze dry nie bedzie mial nigdy takiego dołu jak wet ale pływalem na sxr z takim wydechem i bylo wszystko ok, a moj poprostu nie chodzi jak powinien. Gaźnik na 99,9% jest ok, silnik też według mnie to problem wydechu. Mnie już ręce opadaja i nie mam wiecej pomyslu co to moze byc jestem w d.... sezon w pełni a na tym to zero przyjemnosci z plywania tylko sie wkur..... za chwile to chyba go podpale i utopie.
Ma ktos moze jakes pomysly co to moze byc??!?!
Serdecznie proszę o pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Krzak




Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 168 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Marki

PostWysłany: Pon 20:37, 25 Cze 2012 Powrót do góry

Regulacja gaznikow.... Przyjedz do nas do Witcar'u a ustawimy......


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
neilpride




Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Południe

PostWysłany: Wto 11:23, 26 Cze 2012 Powrót do góry

Na razie problem nieaktualny - znalazłem prawdopodobną przyczynę problemu - nieszczelny (pęknięty) wydech w środku. Napiszę czy naprawa coś dała.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 14:14, 12 Wrz 2012 Powrót do góry

przy zmianie rury muszą być wymienione dysze i sprężynki pop off na 22psi max inaczej nigdy nie będzie dołu w kawie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)