Autor |
Wiadomość |
sparkson
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 20:54, 10 Wrz 2010 |
|
Witam, planuje zakup skutera wodnego a mianowicie Kawasaki Ultra LX 165KM z roku 2007. Pytanie jest takie czy ten skuter jest wart polecenia, czy nie jest to jakiś "trefny" model. Oraz czy taka moc wystarczy do pociągnięcia kogoś na wake? Czy istnieje możłiwośc tuningu tego silnika?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
ANDREW
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Pią 22:38, 10 Wrz 2010 |
|
każdy skuter ciągnie narciarza czy Wake nawet najsłabsze.... ta ultra dała by radę z nie małym bananem, i oczywiście można tuningować jak każdy model
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sparkson
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 22:55, 10 Wrz 2010 |
|
To super! a jaka jest najefektywniejsza forma tuningu w przypadku skuterów? Czy jest to *** jak w samochodach?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mdzalewscy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 15:29, 11 Wrz 2010 |
|
[quote="sparkson"]To super! a jaka jest najefektywniejsza forma tuningu w przypadku skuterów? [/quote]
najefektywniejsza formą jest Airbrush i taką Ci polecam Very Happy
co do tuningu mechanicznego, to zdecydowanie [b]odradzam Ci zakup[/b] skutera po to by go tunningować, jeśli są dostępne modele mocniejsze seryjnie na rynku. Co innego jak już posiadasz skuter i ma się do niego sentyment, lub inne czynniki wpływające, że warto się pobawić w tunning. Możliwości tuningu są bardzo ograniczone zwłaszcza dla silnika bez turbo i szybko się dochodzi do chwili w której się stwierdza iż to wszystko to rzeźbienie w g.... i wtedy lawinowo rosną koszty, aby cokolwiek zrobić. Ile chcesz wydać na tunning 5tyś - 8 tyś, 10 tyś ?, bo z 1-2tyś zł to chyba tylko śrubę zmienisz. Lepiej od razu sprawdź w używkach ile drożej kosztuje model mocniejszy bo różnica w cenie może będzie mniejsza niż koszt tunningu.
[quote="sparkson"] Czy jest to *** jak w samochodach? [/quote]
*** jest duża
dla przykładu
Audi A4 2004
2.0 130KM - 32tyś zł
1.8T 163KM - 35tyś zł
Wiesz ile kosztuje podniesienie mocy o 33KM w modelu 2.0 ?. Osiągniecie mocy 190KM w 1.8T to ok. 1-1,5tyś zł. A w modelu 2.0 pewnie z 10tyś
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sparkson
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 16:03, 11 Wrz 2010 |
|
[quote="mdzalewscy"][quote="sparkson"]To super! a jaka jest najefektywniejsza forma tuningu w przypadku skuterów? [/quote]
najefektywniejsza formą jest Airbrush i taką Ci polecam Very Happy
co do tuningu mechanicznego, to zdecydowanie [b]odradzam Ci zakup[/b] skutera po to by go tunningować, jeśli są dostępne modele mocniejsze seryjnie na rynku. Co innego jak już posiadasz skuter i ma się do niego sentyment, lub inne czynniki wpływające, że warto się pobawić w tunning. Możliwości tuningu są bardzo ograniczone zwłaszcza dla silnika bez turbo i szybko się dochodzi do chwili w której się stwierdza iż to wszystko to rzeźbienie w g.... i wtedy lawinowo rosną koszty, aby cokolwiek zrobić. Ile chcesz wydać na tunning 5tyś - 8 tyś, 10 tyś ?, bo z 1-2tyś zł to chyba tylko śrubę zmienisz. Lepiej od razu sprawdź w używkach ile drożej kosztuje model mocniejszy bo różnica w cenie może będzie mniejsza niż koszt tunningu.
[quote="sparkson"] Czy jest to *** jak w samochodach? [/quote]
*** jest duża
dla przykładu
Audi A4 2004
2.0 130KM - 32tyś zł
1.8T 163KM - 35tyś zł
Wiesz ile kosztuje podniesienie mocy o 33KM w modelu 2.0 ?. Osiągniecie mocy 190KM w 1.8T to ok. 1-1,5tyś zł. A w modelu 2.0 pewnie z 10tyś[/quote]
Powiedzmy że jest to skuter w przypadku którego warto się pobawić w tuning. Jak wygląda kwestia zmiany śruby, tzn co ona tak naprawde zmieni?
Jaka powinna być cena rynkowa skutera Ultra LX z 2007 roku ok 50 mg?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ANDREW
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Sob 17:05, 11 Wrz 2010 |
|
są różne śruby w zależności do czego potrzebujesz, czy ma być większy V-MAX czy przyspieszenie,
Nowa ultra z 2008 roku stoi na allegro za 33 tyś, ile używana z 2007?? perę tyś mniej z zależności od stanu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sparkson
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 17:16, 11 Wrz 2010 |
|
[quote="ANDREW"]są różne śruby w zależności do czego potrzebujesz, czy ma być większy V-MAX czy przyspieszenie,
Nowa ultra z 2008 roku stoi na allegro za 33 tyś, ile używana z 2007?? perę tyś mniej z zależności od stanu.[/quote]
Dzięki za informację o cenie.
Czy znacie jakieś adresy dobrych sklepów powiedzmy w USA, w których można kupić akcesoria w tym śruby?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sparkson
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 23:23, 10 Paź 2010 |
|
Witam, potrzebuje konkretna informacje jak przygotować skuter do zimy, oraz co należy zrobić po zakupie, poza wymiana oleju i świec?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sparkson
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 21:41, 11 Paź 2010 |
|
Gdzie w Kawasaki Ultra LX znajduje sie akumulator?
Czym przykleić gąbki, ktore znajdują sie po bokach siedziska, te na których trzyma sie nogi(rogi zaczynają sie odrywać)?
Jak poznać kod czarnego lakieru na kadłubie(muszę zrobić male poprawki)?
No i oczywiście jak przygotować skuter do zimy, zaczyna sie robić coraz zimniej i nie chce żeby cos zamarzło i pękło.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krzak
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Marki
|
Wysłany:
Śro 7:46, 13 Paź 2010 |
|
Jeżeli planujecie tuning mechaniczny skutera to musicie mniec kase i na tuning i x2 na naprawy bo to szybciej wybucha niz zdajecie sobie sprawe , a koszt silnika niejednokrotnie przekracza cene skutera............
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sparkson
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 18:59, 13 Paź 2010 |
|
A wracając do zimowania skutera, to "jak i co?" bo coraz chłodniej się robi. Co należy zalać do paliwa? Czy do układu chłodzenia też można zalać jakiś środek zapobiegający zamarzaniu? Jak przygotować cylindry, tłoki i świece? Co zrobić z akumulatorem?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sparkson
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 19:42, 14 Paź 2010 |
|
Wiem już mniej więcej co zrobić mianowicie:
- trzeba wypłukać skuter tj. komorę silnika oraz od zewnątrz
- do tego przepłukać układ chłodzenia słodką wodą
- do każdego cylindra nalać troszeczkę oleju i bez świec zakręcić kilka razy silnikiem
- odłączyć akumulator
- spuścić stare paliwo ew. zalać trochę nowego odpalić skuter na nim kilka razy i ponownie spuścić
Natomiast nie wiem jak pozbyć się wody z układu chłodzenia, żeby mróz nie rozsadził bloku. Jak zabezpieczyć świece?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|