|
|
Autor |
Wiadomość |
Errorek^69
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Garfield, NJ, USA
|
Wysłany:
Pią 14:50, 01 Kwi 2011 |
|
Witam,
Mam mały problem. Walac 'prosto z mostu' kupiłem jetski wyżej wspomniane kawaski 1110 z 96 roku za symboliczne złotówki. Na samym początku wymieniłem w nim wszystkie świece oleje i paliwo na nowe. Po wpuszczeniu na wodę charakteryzowała go mała prędkości i obroty nie idąc wyżej jak 3,500-4,000 rpms. Jako ze nigdy nie miałem sprzętu podobnego do tego oddałem je do mariny gdzie wymienili mi pompę i śrubę za wartość prawie równa cenie nowego jetski -.- niestety po powrocie z serwisu występował ten sam problem, a ze serwis nie przejmował zwrotów/reklamacji po terminie tygodnia odstawiłem jetski do garażu i tak stało po dzień dzisiejszy.
Wczoraj pogoolowalem trochę o problemach związanych z tym modelem, o jego serwisie i wadach, a także specyfikacji technicznej silnika...
A wtedy padłem sprzed komputera na ziemie..
Gdy okazało się ze jest to dwu-suw, wszystko (wydaje mi się) zaczęło układać się w jedna całość..
Wszyscy moi koledzy maja cztero-suwy gdzie proces mieszania paliwa z olejem odbywa się automatycznie, i nigdy bym nie pomyślał ze u mnie jest inaczej..
Teraz pytanie czy ktoś może potwierdzić moja głupotę ?
Ze ta 'mala' moc byla jedynie skutkiem mojego błędu? Bo nie mieszałem paliwa w baku 50:1 ?
Czy po wymianie paliwa na nowe, juz wymieszane z olejem i po przepaleniu jetski problem zniknie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Krzak
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Marki
|
Wysłany:
Pią 20:28, 01 Kwi 2011 |
|
A gazniczki wyczyszczone, sprawdzone i ustawione ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krzak
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Marki
|
Wysłany:
Pią 20:30, 01 Kwi 2011 |
|
A i jeszcze jedno "Wszyscy moi koledzy maja cztero-suwy gdzie proces mieszania paliwa z olejem odbywa się automatycznie, i nigdy bym nie pomyślał ze u mnie jest inaczej.. '' Tak potwierdzam twoja glupote......
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 5:47, 02 Kwi 2011 |
|
przeczytajcie co piszecie albo to zart na 1 kwietnia albo nie macie pojecia o silnikach
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Errorek^69
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Garfield, NJ, USA
|
Wysłany:
Czw 22:57, 07 Kwi 2011 |
|
Tak wyczyszczone i sprawdzone. Dziekuje za potwierdzenie glupoty kolego "krzak" a kolego "witek", nie kazdy rodzi sie mechanikiem.
Tak wiec, jakie oleje polecacie jezeli chodzi o silnik a mix z paliwem?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 7:02, 08 Kwi 2011 |
|
syntetyczne do 2t
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |