![Forum JET SPORT Klub Motorowodny Strona Główna Forum JET SPORT Klub Motorowodny Strona Główna](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/phpbb2_logo.jpg) |
|
Autor |
Wiadomość |
Marek
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 21:55, 09 Gru 2009 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Ale się uśmiałem,Panowie.Najlepszy jest ten od starego komara.To jest taki nasz mega tester.pozdrawiam go.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Stvoreq
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Legionowo
|
Wysłany:
Czw 0:15, 10 Gru 2009 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Marek, a ja uważam że Ty tutaj prezentujesz najwyższy poziom wypowiedzi za każdym razem gdy ktoś napisze pokazujesz swój "snobizm" w każdej dziedzinie i zamiast pomóc to obrażasz i aż się dziwię, czemu jeszcze nikt nie napisał do Ciebie kilku przykrych słów, ale to pewnie tylko dlatego że nikt nie chce zniżać się do takiego poziomu.
Ja uważam, że warto eksperymentować ze wszystkim, bo po coś mamy rozum i umiejętność wykorzystywania swojego mózgu w większej części niż zwierzęta. A na pewno bardziej ekonomicznie jest testować "nowość" na sprzęcie który łatwiej, a przede wszystkim taniej zrobić gdyby coś się nie powiodło. Alfmatic pytałem się wykładowców moich, ale nie byli mi w stanie pomóc, bo żaden z nich nie chciał brać odpowiedzialności za to co się może stać z silnikiem, a co gorsza z użytkownikiem, bo jak wiadomo metanol jest bardzo trującą cieczą i nawet wdychanie jego nie jest bezpieczne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 0:50, 10 Gru 2009 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Stvoreq wiesz jak to jest jak ktoś nie ma pojęcia o tym co piszemy to krytykuje bo w innym przypadku wypowiedział by się w temacie "technicznie" to jest trche tak jak ktoś chce iść do kościoła ale nie zabardzo wie w którym kościele dzwoni!!!
Pozatym jak pisze Witek kto pyta nie błądzi.
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Czw 15:13, 10 Gru 2009 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Stvorek
Metanol jest faktycznie silnie toksyczny, ale lakiery, żywice i tym podobne płyny których używamy przy naszych maszynkach i innych pracach domowo rozrywkowych również.
Przy zachowaniu odpowiednich parametrów pracy nic nam nie grozi. Tysiące ludzi na świecie w sportach wykorzystujących napęd spalinowy stosuje te substancje. Jak by były szczególnie niebezpieczne to by były zabronione.
Jeszcze w temacie ponad 65% samochodów w brazyli jeździ na alko. tylko to chyba etanol bo robia go z trzciny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
alfmatic
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Pęcice Małe
|
Wysłany:
Czw 15:28, 10 Gru 2009 |
![Powrót do góry Powrót do góry](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/icon_up.gif) |
Do Marka
Nie ważne na czym testujesz.
Każdy silnik dwusuwowy działa identyczne. Różnice są minimalne jeden ma zawór dolotowy obrotowy inny organki. Jeden ma zawory wydechowe drugi nie. Ale podstawowa zasada jest identyczna.
Każdy silnik można dowolnie obrobić i zasymulować cylinder silnika docelowego szczegulnie jeśli chodzi o testowanie paliwa i jedo wplywu na silnik, tymbardziej że to co nas w omawianym temacie interesuje to odporność na spalanie stukowe , kaloryczność i właściwości smarujące.
Gdyby nie takie dociekania i pytania domorosłych mechaników i hobbystów to ten wielki przemysł stał by też w miejscu bo skąd by rekrutował klientów i przyszłych konstruktorów?
Badania i błędy to koło napędowe postępu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
![Zobacz profil autora Zobacz profil autora](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/lang_polish/icon_profile.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/fiblack/images/spacer.gif) |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |