Autor |
Wiadomość |
Axel
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 17:40, 14 Gru 2008 |
|
I instrukcja obsługi w języku polskim gdzieś jest?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 23:18, 14 Gru 2008 |
|
Instrukcji po Polsku nie ma, A zrywki dostałeś prawidłowe, po jednej sztuce.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Axel
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 23:20, 14 Gru 2008 |
|
Nie da sie jakąś dorobić zapasowych?
Skoro instrukcji po Polsku nie ma, powiedźcie mi proszę, co ma oznaczać F,N,R ?
Czyżby był w tym wsteczny bieg?
Do czego służy hm...ta jakby "osłonka" przy turbinie? To robi faktycznie za osłone czy ma inne zadanie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 23:36, 14 Gru 2008 |
|
Dorobić się da Ja ci to moge zrobić np. ale w tej sprawie pisz na prywatną wiadomość.
F= forward
N=neutral
R=reverse
Obok masz po lewej dzwignie jak ja podciagniesz do góry pozycja skrajna górna = R to styłu opadnie ci ta osłona " reverse bucket" i skuter bedzie pomału płynął do tyłu ( spraw technicznych nie będe już omawiał- dlaczego tak się dzieje) NIE radze zaciągać dzwigni przy szybszym płynięciu do przodu. Choć znam zawodników co w ten sposób wychamowuja się przed plażą ( myślą że sa fajni bo im dzób pod wode schodzi) hahahah
N- jak Neutral, przy tej pozycji teoretycznie skuter powinien stać w miejscu przy włączonbym silniku.
F= fapierdalaj w tej pozycji pływasz przed siebie
Skumasz po pierwszych kilku minutach pływania OCB
Pozycję VTS-u chyba kumasz?? co gdzie kiedy?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Axel
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 23:40, 14 Gru 2008 |
|
VTS (jeżeli dobrze pamiętam) to tam były takie dwie strzałeczki, które przesuwały turbinę wyżej, albo niżej xD
Wiem, wiem, tutaj akurat wiem o co chodzi.
Rozumiem, że ta "dźwignia" jest również odpowiedzialna za "Neutral"?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Axel
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 18:27, 15 Gru 2008 |
|
To chyba znaczy "tak".
I teraz prośba do specjalistów w tej dziedzinie (kilku tutaj jest).
Pierwsze co robie to docieram silnik.
Raczej na niższych obrotach, płynnie reguluje manetką.
Paliwo, olej, płyn chłodniczy. Coś jeszcze?
Należy robić mieszankę czy jest na olej oddzielny zbiornik? (Dzisiaj skuter już schowałem na całą zime, nie da sie na niego nawet popatrzeć )
Jak często wymienia się olej?
Jakie najlepsze polecacie paliwo?
Jaki polecacie olej?
Jaki polecacie płyn chłodniczy?
Cena nie gra roli.
Pozdrawiam...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ANDREW
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Pon 21:07, 15 Gru 2008 |
|
Żółty to normalny klucz a biały to tak zwany lernig KEY dla początkujących ogranicza moc i prędkość skutera ale nie pamiętam już do ilu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Axel
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 23:53, 15 Gru 2008 |
|
Ja mam odwrotnie kolory
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ANDREW
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Wto 11:42, 16 Gru 2008 |
|
A to dziwne...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Axel
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 19:14, 16 Gru 2008 |
|
Sam jestem zdziwiony
I jak można prosić o odpowiedź do poprzednich pytań to bardzo o nie prosze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Axel
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 22:26, 18 Gru 2008 |
|
Za dużo pytań? :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Axel
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 23:56, 21 Gru 2008 |
|
A jakieś inne forum jest abym mógł sie o to zapytać jakichś innych specjalistów ?
Polecicie mi coś?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 0:13, 22 Gru 2008 |
|
Axel jak poczytasz dokładnie forum to prawie na wszystkie pytania znajdziesz odpowiedż a co do innych specjalistów to polecam tel. do serwisu.
pzdr benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Axel
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 13:55, 23 Gru 2008 |
|
Tak, zgadza sie.
Witek pisał o tym.
Problem w tym, że raz zalecał wlewać np. olej "syntetyk" , a jak ktoś zapytał czy może to samo zrobić w swoim RXP'ku to odpowiedź Witka brzmiała "ani się waż bo turbina zrobi papa".
Szczerze? Z całym szacunkiem, ale dziękuję za takie rady.
Nie bez powodu pytam sie konkretnie o model RXT-X
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 16:36, 23 Gru 2008 |
|
Axsel jak czytales to ci sie kartki posklejaly. Nigdy nie twierdzilem ze uzywanie oleju syntetycznego popsuje turbine . Olej mineralny zalecany jest ze wzgledow ekologicznych.
Czytaj POWOLI !!!!!!!!
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|