Autor |
Wiadomość |
Axel
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 15:36, 08 Wrz 2008 |
|
Witam.
Może Was tutaj męcze, ale będzie to mój ostatni temat tutaj.
Chodzi mi o nowy model SeeDoo GTX Limited iS 255 opublikowany na tej stronie : [link widoczny dla zalogowanych]
Kilka pytań ; Co można o nim powiedzieć? (opis opisem, chodzi mi o opinie [co o nim sądzicie]) Warto go kupić? Czy jest coś lepszego?
To tyle, dziękuję.
P.S. jeszcze czytałem na tym forum, że w niektórych modelach SeeDoo trzeba wymieniać części x_X To prawda? Jakie i dlaczego?
Ile jest wtedy dodatkowych kosztów?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Axel
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 15:51, 08 Wrz 2008 |
|
Albo inaczej.
Czym różnią sie te modele?
GTX Limited iS 255
od
RXT iS 255 ?
Który lepszy? Dlaczego (nie koniecznie jak sie Wam nie chce pisać ) I jaka jest orientacyjna cena ?
I oczywiscie ostatnie - czy jest coś lepszego? Jakaś Yamaha czy coś...?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 16:55, 08 Wrz 2008 |
|
Roznica w zasadzie prawie żadna może w malowaniu- z tego co wiem
Natomiast nadal są to skutery znacznie cięższe i wolniejsze od budy obecnej rxt-x 255. Cena będzie około 16 000 $ tej nowej budy. Buda typowo rekreacyjna.
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Axel
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 16:58, 08 Wrz 2008 |
|
Rozumiem, że nadal najlepszy jest RXT-X ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Axel
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 16:59, 08 Wrz 2008 |
|
A coś z innych marek? Jest coś lepszego?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 17:05, 08 Wrz 2008 |
|
Chłopie a co może być lepszego Ultra to Tankowiec , do Yama boom nawet nie podchodze Najszybszy seryjny skuter to RXP-X około 68-9 mil w serii po wodzie przy tafli.
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Axel
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 19:03, 08 Wrz 2008 |
|
Mogę w pełnych nazwach? Naprawdę się w tym nie orientuję...
Ultra (czyli jakiś lepszy?) - Tankowiec ?
Yamaha Bombardier jeszcze lepszy?
RXP-X lepszy od RXT - X ? x_X
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 21:16, 08 Wrz 2008 |
|
[u]Kawasaki Ultra 250x[/u] ( 250 koni na kompresorze) wielki skuter gabarytami porównywaly do Seadoo RXTX-a i Yamahy FXSHO.
[u]RXTX[/u] ( 255 koni na kompresorze) większy brat RXPX-a.
[u]RXPX[/u] (255 koni na kompresorze) najszybszy skuter seryjny na świecie
(no może HSR BENELLI ma szybszy ale ten myśle że jest poza naszym zasięgiem)
[u]Yamaha FXSHO[/u]( 210 koni również na kompresorze) to najwolniejszy skuter z tych wszystkich a do tego na tyle awaryjne ,że mieli albo wręcz wycofali jego produkcję
top speed:
RXP-X 70,9 mph cena rozsądna 40 000 pln
RXT-X 69,1 mph cena rozsadna 42 000
Ultra 250x- 65,1 mph cena rozsadna 37 000
FXSHO- 64,1 mph tu nie ma ceny rozsadnej bo tego sie nie kupuje
a tak dla urozmaicenia myśli HSR BENELLI 320 koni okolo 60 000 pln
Prędkości sa wynikiem pomiaru GPSem w tym sezonie na zatoce przy zarowej fali.
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Axel
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 21:34, 08 Wrz 2008 |
|
Napisz proszę Cię na GG - mam Twój numer z Twojego profilu, ale chyba już nieaktualny?
Mój numer to 3080284.
Dzięki za informacje !
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Axel
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 23:01, 08 Wrz 2008 |
|
Okej, nie trzeba do mnie pisać - jestem Ci bardzo wdzięczny Dziurek.
Ciesze sie, że jest tutaj ktoś taki jak Ty...
Mój wybór to prawdopodobnie RXT-X 255
Między nim a RXP-X nie ma prawie żadnej różnicy, natomiast ten pierwszy jest ładniejszy-stąd mój wybór
JESTEM NIEZMIERNIE ZASKOCZONY, że YAMAHA FX SHO Cruiser to - jak stwierdziłeś - syf za taką cene.
Byłem w niektórych chwilach wręcz pewien, że Yamaha to lepsza marka niż Sea Doo.
No cóż, skoro tak nie jest to już nic nie poradze.
Co do tego HSR BENELLI - gdyby był jakiś 320 konny za 60 000 to byłaby to interesująca oferta, ale nie znalazłem takiego... Faktycznie, 100 000 z przesyłką to już lekka przesada
Dzięki wielkie !
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 8:50, 09 Wrz 2008 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
poszperaj
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 8:53, 09 Wrz 2008 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
tu szybki opisss sorry 342 konie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 10:57, 09 Wrz 2008 |
|
AXSEL pisałeś kasa nie gra roli ,.czy cos sie zmieniło
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Axel
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 14:49, 09 Wrz 2008 |
|
Bo kasa nie gra roli.
Gdyby skutery wodne były dla mnie czymś więcej niż tylko zabawą na weekend, prawdopodobnie kupiłbym tego Benelli, a skoro tak nie jest, wystarczy mi RXT-X.
Dziurek - do Ciebie jeszcze pytanko.
W tych Sea Doo podobno trzeba wymieniać części, aby móc sie długo pocieszyć skuterem...
Jakie to są części, dlaczego trzeba je wymieniać i ile to jest dodatkowych kosztów?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 16:13, 09 Wrz 2008 |
|
Wymienić podkłądki uslizgowe/ wysprzegliki w kompresorze ( choć po 2008 sa juz metalowe ale nadal sa to odlewy a nie frez z mela) zaślepić dziurke na wałku olejowa górna by nie zasysał oleju przez uklad dolotowy do przepustnicy/ kolektora itd.
To są podstawowe czynności traktowane jako priorytetowe. W 2009 modelach ponoć mają być wyeliminowane te błędy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|