Autor |
Wiadomość |
adaszko
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 21:32, 31 Maj 2008 |
|
Witam,
Czy płukanie skutera po każdym pływaniu jest konieczne? jakie są zalety płukania i wady niepłukania?, oraz jak należy ten zabieg poprawnie wykonać?
podrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 10:05, 01 Cze 2008 |
|
Ja robiłem tak: jechał na myjnie cisnieniową po kazym plywaniu, odkrecałem korki tylnie i cisnieniowo płukałem cały ten szlam w środku( po kadłubie)oczywiście skuter był postawiony tak ,że woda odrazu z niego spływała. Po umyciu zostałwiałem go w garazu c ałego okrytego bez siedzenia, kalek itd, zeby dobrze wysechł. Była zawsze czysty i nie miałem żadnych problemów ani nalotu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 15:09, 01 Cze 2008 |
|
Plukanie tylo po slonej wodzie . Przepalac i suszyc . Zamglic WD40 .
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
adaszko
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 18:01, 01 Cze 2008 |
|
[quote="witek"]Plukanie tylo po slonej wodzie . Przepalac i suszyc . Zamglic WD40 .
Witek[/quote]
Witek czym suszyć? zamglić silnik wd40 oto chodzi?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 18:39, 01 Cze 2008 |
|
suszyc POGODA , suchy garaz . ZAMGLOC - odpalic silnik i w czasie pracy wstrzyknac WD40 w kolektor ssacy ,aby zwiazal ze soba wode . Wten sposub pozbywamy sie wody zkolektorow ssacych i wydechowych. Nie rdzewieje zylinder nie utlenia sie alumininm w silniku 2t ,w 4t nie rdzewieja przy okazji zawory. Caly silnik spryskac WD40 . Mycie silnikow na ukladach wtsyskowych myjka cisnieniowa jest szkodliwe dla skuterow . SKUTER jest bryzgo odporny , a nie wodo odporny .
Witek
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
adaszko
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 19:45, 01 Cze 2008 |
|
[quote="witek"]suszyc POGODA , suchy garaz . ZAMGLOC - odpalic silnik i w czasie pracy wstrzyknac WD40 w kolektor ssacy ,aby zwiazal ze soba wode . Wten sposub pozbywamy sie wody zkolektorow ssacych i wydechowych. Nie rdzewieje zylinder nie utlenia sie alumininm w silniku 2t ,w 4t nie rdzewieja przy okazji zawory. Caly silnik spryskac WD40 . Mycie silnikow na ukladach wtsyskowych myjka cisnieniowa jest szkodliwe dla skuterow . SKUTER jest bryzgo odporny , a nie wodo odporny .
Witek[/quote]
Pogodą susze, a o zamglaniu WD40 nie wiedzalem, jutro przetestuje ten patent. dzieki za pomoc.
pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
green machine
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 3:55, 04 Cze 2008 |
|
jesli sktuer w garazu to zwsze zostaw albo siedzenie albo maske otwarta
zeby uniknac kondensacji, niech sobie wszystko ladnie oddycha.
x2 jak wyzej, wd 40 to twoj najwiekszy przyjaciel
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|