Autor |
Wiadomość |
Jankes.81
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLSKA
|
Wysłany:
Pon 4:52, 26 Sty 2009 |
|
Yamaha gp1200 99r trzycilindry...
Jakis czas temu kupilem sprzeta yamaszke z uszkodzonym silnikiem - był uszkodony 3 cylinder - tlok . korbowod itp.
Kupiłem nowy karter, nowy wał , nowe tuleje, nowe tłoki, -czyli mialem nowy silnik super !! rozkrecilem gazniki bo tak mi polecono wszystko przeczyscilem. Dozownik odlaczony (olej do paliwa) Podlaczylem wąż z woda silnik sobie pracoowal na wolnch obrotach z 20 min. wszystko ok.
tak z ciekawosci odlaczylem fajki z dwóch cylindrów i sprawdzalem po koleji jak pali na kazdy cylinder pierwszy i drugi cylinder chodzily rowno ( identycznie) trzeci ( nierówno ) troche mnie to zaciekawilo ale myslalem ze to kwestja pozniejszej regulacji...
Poszedlem na wode plywalem moze z 30 min do 3 tys obr. ( tak sobie brodziłem) wszystko ok. pozniej kilka krotkich przygazowek do 6 tys i w pewnej chwili przytrzymalem dluzej na 5 tys i silnik zgasł... odpalalm silnik chodzi normalnie. przyjechalem do domu odkrecam swiece przyciskam palec krece starterem a na 3 cylindrze prawie nie ma kompresji... Rozbieram silnik a tu Skur... sie przytarł na 3 cylindrze !!! pierscienie zapieczone rysy na cylindrze... na tym smamym trzecim cylindrze sie przytarł. spasowany byl dobrze.
CO moze byc przyczyna Help!!....
PS: i znowu... wydatki:(
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Krzak
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Marki
|
Wysłany:
Pon 9:09, 26 Sty 2009 |
|
no to peszek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 9:24, 26 Sty 2009 |
|
silnik skutera wodnego niema nic wspulnego z innymi silnikami . Krutko został zle naprawiony . Zrobil bys w serwisie mialbys gwarancje , ewentualnie serwis mialby klopot.
gdzie kupiles czesci i jakiej firmy.
czy tulejowales cylindry - czy sa na nikasylu.
Witek
Kto pyta....................
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ANDREW
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Pon 20:28, 26 Sty 2009 |
|
Lałeś więcej oleju? i 1h to troszkę mało jak na dotarcie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jankes.81
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLSKA
|
Wysłany:
Pon 22:04, 26 Sty 2009 |
|
Silnik blok trzy cylindrowy wymienne tuleje nie nikasyl.
Naprawiony zle.. hmm... chyba nie... wydaje mi sie ze wina lezy po stronie gaznika ktory jest pewnie nie w pełni sprawny... za mało paliwa dostaje na trzeci cylinder tak mi sie wydaje... Witek czesci które zamontowalem to pewnie nie bedziesz z nich dumny... bo kiedys dzwonilem do ciebie i pytalem o rade, mowilem ze tłoki wiseco cylindry wiseco wał hot-rod to odradzales... ale juz byly w drodze do mnie wiec musialem zamontowac
łącznie kupe kasy wydałem.
Oleju byl ok i wystarczajaco duzo a skuter nie jest dotarty ale w taki sposob sie wlasnie dociera...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 8:30, 28 Sty 2009 |
|
Chyba sie spotkamy.
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jankes.81
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLSKA
|
Wysłany:
Śro 11:57, 28 Sty 2009 |
|
Tak Witek własnie ja chce sie do ciebie wybrac... dostane czesci i sie do ciebie wybiore mysle to bedzie poczatek marca ale jeszcze wczesniej bede kontakowal sie telefonicznie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maister35
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Sob 21:35, 31 Sty 2009 |
|
Wiesz ja mam yamaszke gp1300r kupiłem ponoć silnik był nowy (wymieniony) dotarty poszalałem troche i zatarłem go na morzu cud że odpalił zrobiłem go na docieraniu poszedł 3 cylinder (wcześniej był 2) więc się wkurzyłem wymieniłem wszystkie 3 i teraz chodzi bezbłędnie. A chce dodać że mam pojęcie o tym ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jankes.81
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLSKA
|
Wysłany:
Nie 3:02, 01 Lut 2009 |
|
Ja tez myslalem ze mam pojecie bo to 3 skuter naprawiony przeze mnie pływaja super. Wina to gaznik moim zdaniem wyczytalem ze problem stanowia mebranki (zaworki) ktore sie odksztalcaja w gazniku. i nie pompuja tyle paliwa chce kupic caly nowy kit 50 USD na gaznik. Podaje link [link widoczny dla zalogowanych]
mozna zamontowac pompke elektryczną ale czy to dobry pomysł...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 9:15, 01 Lut 2009 |
|
Yamaha 1300 ------------- wtrysk i czasem terz problem z nim
Yamaha 1200------------- gaznik
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Power Sports
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 14:42, 02 Lut 2009 |
|
Każda Yamaha 3 cyl z serii GP ma spory problem z zacieraniem się silnika.
Najlepiej oddaj skuter do Witcaru to bedziesz miał sprawę z głowy oraz gwarancje usługi.
Bez urazy ale wielu mega dobrych mechaników samochodowych, motocyklowych czy rowerowych próbowało samemu naprawiać skutery wodne i zazwyczaj kończy się to właśnie tak jak Tobie. Jest to kwestia czasu kiedy dojdziesz do wniosku że oddasz sprzęt do serwisu bo szkoda czasu i kasy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jankes.81
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLSKA
|
Wysłany:
Pon 15:21, 02 Lut 2009 |
|
Bez Urazy ale silniki do skuterów wodnych 2 sówy są prostymi konstrukcjami bez przesady zadnej filozofi tam nie ma... chyba przyznasz mi racje... nie jestem mechanikim z zawodu ( poprostu lubie dłubac ).
Ale dzieki za rade... Wybiore sie tam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Power Sports
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 15:44, 02 Lut 2009 |
|
Oczywiście masz racje. Są to konstrukcje bardzo proste mechanicznie które wymagają duzej wiedzy i doświadczenia w ich naprawach oraz najważniejsze: w strojeniu i regulacji. Przekonałeś się zresztą sam prawda?
Nie odbieraj tego osobiście tylko jako dobrą rade
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jankes.81
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLSKA
|
Wysłany:
Pon 16:11, 02 Lut 2009 |
|
He he Spoko rozumiem dlatego postanawiam sie wybarac sie do "witcar"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|