Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Problem yamaha zalamany Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Jankes.81




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLSKA

PostWysłany: Pon 4:52, 26 Sty 2009 Powrót do góry

Yamaha gp1200 99r trzycilindry...
Jakis czas temu kupilem sprzeta yamaszke z uszkodzonym silnikiem - był uszkodony 3 cylinder - tlok . korbowod itp.
Kupiłem nowy karter, nowy wał , nowe tuleje, nowe tłoki, -czyli mialem nowy silnik Smile super !! rozkrecilem gazniki bo tak mi polecono wszystko przeczyscilem. Dozownik odlaczony (olej do paliwa) Podlaczylem wąż z woda silnik sobie pracoowal na wolnch obrotach z 20 min. wszystko ok.
tak z ciekawosci odlaczylem fajki z dwóch cylindrów i sprawdzalem po koleji jak pali na kazdy cylinder pierwszy i drugi cylinder chodzily rowno ( identycznie) trzeci ( nierówno ) troche mnie to zaciekawilo ale myslalem ze to kwestja pozniejszej regulacji...
Poszedlem na wode plywalem moze z 30 min do 3 tys obr. ( tak sobie brodziłem) wszystko ok. pozniej kilka krotkich przygazowek do 6 tys i w pewnej chwili przytrzymalem dluzej na 5 tys i silnik zgasł... odpalalm silnik chodzi normalnie. przyjechalem do domu odkrecam swiece przyciskam palec krece starterem a na 3 cylindrze prawie nie ma kompresji... Rozbieram silnik a tu Skur... sie przytarł na 3 cylindrze !!! pierscienie zapieczone rysy na cylindrze... na tym smamym trzecim cylindrze sie przytarł. spasowany byl dobrze.

CO moze byc przyczyna Help!!....
PS: i znowu... wydatki:(


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Krzak




Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 168 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Marki

PostWysłany: Pon 9:09, 26 Sty 2009 Powrót do góry

no to peszek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 9:24, 26 Sty 2009 Powrót do góry

silnik skutera wodnego niema nic wspulnego z innymi silnikami . Krutko został zle naprawiony . Zrobil bys w serwisie mialbys gwarancje , ewentualnie serwis mialby klopot.
gdzie kupiles czesci i jakiej firmy.
czy tulejowales cylindry - czy sa na nikasylu.

Witek

Kto pyta....................


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ANDREW




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 20:28, 26 Sty 2009 Powrót do góry

Lałeś więcej oleju? i 1h to troszkę mało jak na dotarcie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jankes.81




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLSKA

PostWysłany: Pon 22:04, 26 Sty 2009 Powrót do góry

Silnik blok trzy cylindrowy wymienne tuleje nie nikasyl.
Naprawiony zle.. hmm... chyba nie... wydaje mi sie ze wina lezy po stronie gaznika ktory jest pewnie nie w pełni sprawny... za mało paliwa dostaje na trzeci cylinder tak mi sie wydaje... Witek czesci które zamontowalem to pewnie nie bedziesz z nich dumny... bo kiedys dzwonilem do ciebie i pytalem o rade, mowilem ze tłoki wiseco cylindry wiseco wał hot-rod to odradzales... ale juz byly w drodze do mnie wiec musialem zamontowac
łącznie kupe kasy wydałem.

Oleju byl ok i wystarczajaco duzo a skuter nie jest dotarty ale w taki sposob sie wlasnie dociera...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 8:30, 28 Sty 2009 Powrót do góry

Chyba sie spotkamy.

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jankes.81




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLSKA

PostWysłany: Śro 11:57, 28 Sty 2009 Powrót do góry

Tak Witek własnie ja chce sie do ciebie wybrac... dostane czesci i sie do ciebie wybiore mysle to bedzie poczatek marca ale jeszcze wczesniej bede kontakowal sie telefonicznie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
maister35




Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 21:35, 31 Sty 2009 Powrót do góry

Wiesz ja mam yamaszke gp1300r kupiłem ponoć silnik był nowy (wymieniony) dotarty poszalałem troche i zatarłem go na morzu cud że odpalił zrobiłem go na docieraniu poszedł 3 cylinder (wcześniej był 2) więc się wkurzyłem wymieniłem wszystkie 3 i teraz chodzi bezbłędnie. A chce dodać że mam pojęcie o tym Laughing ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jankes.81




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLSKA

PostWysłany: Nie 3:02, 01 Lut 2009 Powrót do góry

Ja tez myslalem ze mam pojecie bo to 3 skuter naprawiony przeze mnie pływaja super. Wina to gaznik moim zdaniem wyczytalem ze problem stanowia mebranki (zaworki) ktore sie odksztalcaja w gazniku. i nie pompuja tyle paliwa chce kupic caly nowy kit 50 USD na gaznik. Podaje link [link widoczny dla zalogowanych]
mozna zamontowac pompke elektryczną ale czy to dobry pomysł...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 9:15, 01 Lut 2009 Powrót do góry

Yamaha 1300 ------------- wtrysk i czasem terz problem z nim
Yamaha 1200------------- gaznik


Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Power Sports




Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 14:42, 02 Lut 2009 Powrót do góry

Każda Yamaha 3 cyl z serii GP ma spory problem z zacieraniem się silnika.
Najlepiej oddaj skuter do Witcaru to bedziesz miał sprawę z głowy oraz gwarancje usługi.
Bez urazy ale wielu mega dobrych mechaników samochodowych, motocyklowych czy rowerowych próbowało samemu naprawiać skutery wodne i zazwyczaj kończy się to właśnie tak jak Tobie. Jest to kwestia czasu kiedy dojdziesz do wniosku że oddasz sprzęt do serwisu bo szkoda czasu i kasy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jankes.81




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLSKA

PostWysłany: Pon 15:21, 02 Lut 2009 Powrót do góry

Bez Urazy ale silniki do skuterów wodnych 2 sówy są prostymi konstrukcjami bez przesady zadnej filozofi tam nie ma... chyba przyznasz mi racje... nie jestem mechanikim z zawodu ( poprostu lubie dłubac ).
Ale dzieki za rade... Wybiore sie tam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Power Sports




Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 15:44, 02 Lut 2009 Powrót do góry

Oczywiście masz racje. Są to konstrukcje bardzo proste mechanicznie które wymagają duzej wiedzy i doświadczenia w ich naprawach oraz najważniejsze: w strojeniu i regulacji. Przekonałeś się zresztą sam prawda?
Nie odbieraj tego osobiście tylko jako dobrą rade Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jankes.81




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLSKA

PostWysłany: Pon 16:11, 02 Lut 2009 Powrót do góry

He he Smile Spoko rozumiem Smile dlatego postanawiam sie wybarac sie do "witcar"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)