Witam
Splanowałem dość dużo cylindry w GPR 1200R (były wypalone,wstawione tuleje i duże wżery).Boję się że tłok może o głowicę uderzać,nie wiem ile jest jeszcze tam miejsca? Co lepiej włożyć pod cylindry,w razie potrzeby? Dwie oryginalne blaszane uszczelki,czy jedna blaszaną i jedną z klingerytu?
Pozdrawiam
Marek
czy ma zawory na wydechu czy nie i jak duzo splaniwales. Jaka ci zostala szczelina miedzy tlokiem a glowica .Od tego zalezy uszczelka. generalnie jesli gruba to jedna aluminiowa . Przy stosowaniu klinkieru musisz wziasc pod uwage jego twardosc i ile usiadzie po skreceniu . Podstawa to pozbyc sie detoncji , jesli miales wzery i powypalane cyl. to jusz cos bylo robione bo to sa wlasnie oznaki detonacji.
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach