Autor |
Wiadomość |
BUSKA20
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 20:35, 25 Lis 2009 |
|
Witam mam pytanie co do regulacji gazników jak byscie odczytali te oznaczenia ustawienie iglicy . w YAMAsze są 3 gazniki
M = MAG, przedni
C=Center C = Center
P=PTO, Rear P = WOM, tylny
YAMAHA NON pv 1200 Gp 1200
Low Speed - 1-1/4 (M, C), 1-1/8 (P) + / - 1 / 4
High Speed – ½ (M, P), 7/8 (C) +/- ¼ High Speed - ½ (M, P), 7 / 8 (C) + / - ¼
wiadomo dysza wolnych i wysokich obrotów liczba obrotów iglicy ok. ale jedno pytanie czy kazdy gaznik trzeba ustawis indywidualnie ? w serwise ustawil mi kiedys wszystkie tak samo... 1/½ wolne i sie przelewa.. cieżko połapc mi sie z tymi ustawieniami
moze ktos pomoże
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Marek
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 21:54, 25 Lis 2009 |
|
Low Speed 1 i 1/4 cylinder 2 i 3, 1 cylinder 1 i 1/8 +/- 1/4
Podobnie High Speed
Marek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BUSKA20
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 22:59, 25 Lis 2009 |
|
sorry ze jestem upierdliwy ale chcial bym to zrobic prawidłowo bo zapłaciłem sporo za błąd
Low Speed – 1-1/4 (M, C), 1-1/8 (P) +/- 1/4
High Speed – jedna druga (M, P), 7/8 (C) +/- jedna czwarta
z tego co rozumiem
wolne
przód cyl. 1 i 1/4 srodek cyl. 1 i 1/4 tył cyl. 1 i 1/8 a o co chodzi z tym na koncu +/-1/4 ?
Wysokie
przód cyl. 0,5 srodek cyl 7/8 tył cyl. 0,5 a o co chodzi +/- jedna czwarta
co to za ustawienie 7/8 ?
dziwne ustawienie ale co zrobic... tolerancja to + / -
to mi ustawili w ... JET cie cymbały... przez to mi sie przytarł... bo kazali przykrecic o 1/4 po dotarciu
nigdy wiecej cały czas sie przelewał jak cełen gaz sie dawało...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marek
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 23:33, 25 Lis 2009 |
|
W dwusuwie jak masz za bardzo skręcone paliwo to Ci się zatrze.Mieszanka paliwowo-powietrzna spełnia tez role czynnika chłodzącego.Chyba ważniejszego niż woda w układzie.+/- obrotu dyszy oznacza,że stroisz to indywidualnie do każdego silnika.Są to parametry wstępne,które nie oznaczają że każdy silnik na tych ustawieniach będzie identycznie pracował.Największy wpływ na napełnianie komory spalania ma, podciśnienie jakie jest w skrzyni korbowej.
Marek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BUSKA20
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 2:36, 26 Lis 2009 |
|
Wiem o co chodzi wiadomo, i tu pojawia sie kolejny problem masz trzy gazniki i jak prawidłowo zgrac wszystko niech jeden dostanie troche mniej paliwa i kolejny sie przytrze raz poszedł przy kulerze, a pozniej, srodkowy poszedł... pozniej sprawdzalem po kolorze swiec,
powiem ci ze ciezki temat boje sie dotykac bo droga to zabawa
skuter pływa b. dobrze ale prz pełnym otwarciu przepustnicy i uzyskaniu maksymalnej predkosci sychac ze nie pracuje jak pownien przelewa sie ...
jak ty bys podszedł do tematu ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 9:10, 26 Lis 2009 |
|
Skat wiesz ze sie przylewa , ile ma obrotow na pelnym gazie gdy plyniesz.
Ktury rok tej GP
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BUSKA20
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 12:50, 26 Lis 2009 |
|
gp 1200 97r Przy starcie przy otwarciu manetki do oporu słychac ze silnik nie pracuje jak powinien (jak bys ssanie mu lekko otworzył)
jesli startujesz na poł gazu nie ma tego zjawiska i przyspiesza b. dobrze.
jesli płyne chwile wolno i wciskam gaz do połowy to musi najpierw przepalic jak by nałykał za duzo paliwa zamulony jest przez chwile
wiem ze gazniki byly zle wyregulowane ustawili wszystkie 3 gazniki jednakowo...
około 6800
wolne jeden i jedna druga obrotu
czy opisane wyzej ustawienie wstpne jest prawidłowe ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 17:11, 26 Lis 2009 |
|
A sprawdzałeś stan membran, moze to nie koniecznie temat regulacji?
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BUSKA20
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 18:13, 26 Lis 2009 |
|
wszystko nowe w gazniku
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 19:04, 26 Lis 2009 |
|
Nie miałem na myśli membran (zaworów) w gażnikach tylko w karterach.
benek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BUSKA20
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pią 2:02, 27 Lis 2009 |
|
a... na dolocie nie z nimi wszystko ok jest byly sprawdzane na samym poczatku silnik nowy po gruntowym remoncie
gaznik .. iglice wszystkie wymienione na nowe bo jedna juz byla wytarta
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BUSKA20
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 11:53, 29 Lis 2009 |
|
Panowie ponawiam zapytanie
z tego co rozumiem
wolne
przód cyl. 1 i 1/4 srodek cyl. 1 i 1/4 tył cyl. 1 i 1/8 a o co chodzi z tym na koncu +/-1/4 ?
Wysokie
przód cyl. 0,5 srodek cyl. 7/8 tył cyl. 0,5 a o co chodzi +/- jedna czwarta
czy opisane wyzej ustawienie wstpne jest prawidłowe ?
bo jakos nikt nie odpoweiedział
Pozdrawiam !
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 14:13, 29 Lis 2009 |
|
+/-1/4 to znaczy ze mozesz otyle jeszcze krecic wedlug fabryki ???? nastawy kture podales to nastawy poczatkowe (od tego zaczynamy ) .Ustawiamy skuter do tego co potrzebujemy nim robic . Sprawdz cisnienie pop-off , jest bardzo warzne przy regulacji gaznika.
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BUSKA20
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 13:38, 29 Gru 2009 |
|
pop off musi byc identyczne na kazdym gazniku ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
benek_b
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 17:45, 29 Gru 2009 |
|
tak
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|