Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Regulacja GAZNIK Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
BUSKA20




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 20:35, 25 Lis 2009 Powrót do góry

Witam mam pytanie co do regulacji gazników jak byscie odczytali te oznaczenia ustawienie iglicy . w YAMAsze są 3 gazniki
M = MAG, przedni
C=Center C = Center
P=PTO, Rear P = WOM, tylny

YAMAHA NON pv 1200 Gp 1200
Low Speed - 1-1/4 (M, C), 1-1/8 (P) + / - 1 / 4
High Speed – ½ (M, P), 7/8 (C) +/- ¼ High Speed - ½ (M, P), 7 / 8 (C) + / - ¼

wiadomo dysza wolnych i wysokich obrotów liczba obrotów iglicy ok. ale jedno pytanie czy kazdy gaznik trzeba ustawis indywidualnie ? w serwise ustawil mi kiedys wszystkie tak samo... 1/½ wolne i sie przelewa.. cieżko połapc mi sie z tymi ustawieniami

moze ktos pomoże


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marek




Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 21:54, 25 Lis 2009 Powrót do góry

Low Speed 1 i 1/4 cylinder 2 i 3, 1 cylinder 1 i 1/8 +/- 1/4
Podobnie High Speed
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BUSKA20




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 22:59, 25 Lis 2009 Powrót do góry

sorry ze jestem upierdliwy ale chcial bym to zrobic prawidłowo bo zapłaciłem sporo za błąd

Low Speed – 1-1/4 (M, C), 1-1/8 (P) +/- 1/4
High Speed – jedna druga (M, P), 7/8 (C) +/- jedna czwarta

z tego co rozumiem

wolne
przód cyl. 1 i 1/4 srodek cyl. 1 i 1/4 tył cyl. 1 i 1/8 a o co chodzi z tym na koncu +/-1/4 ?

Wysokie
przód cyl. 0,5 srodek cyl 7/8 tył cyl. 0,5 a o co chodzi +/- jedna czwarta


co to za ustawienie 7/8 ?
dziwne ustawienie ale co zrobic... tolerancja to + / -


to mi ustawili w ... JET cie cymbały... przez to mi sie przytarł... bo kazali przykrecic o 1/4 po dotarciu
nigdy wiecej cały czas sie przelewał jak cełen gaz sie dawało...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marek




Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 23:33, 25 Lis 2009 Powrót do góry

W dwusuwie jak masz za bardzo skręcone paliwo to Ci się zatrze.Mieszanka paliwowo-powietrzna spełnia tez role czynnika chłodzącego.Chyba ważniejszego niż woda w układzie.+/- obrotu dyszy oznacza,że stroisz to indywidualnie do każdego silnika.Są to parametry wstępne,które nie oznaczają że każdy silnik na tych ustawieniach będzie identycznie pracował.Największy wpływ na napełnianie komory spalania ma, podciśnienie jakie jest w skrzyni korbowej.
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BUSKA20




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 2:36, 26 Lis 2009 Powrót do góry

Wiem o co chodzi wiadomo, i tu pojawia sie kolejny problem masz trzy gazniki i jak prawidłowo zgrac wszystko niech jeden dostanie troche mniej paliwa i kolejny sie przytrze raz poszedł przy kulerze, a pozniej, srodkowy poszedł... pozniej sprawdzalem po kolorze swiec,
powiem ci ze ciezki temat boje sie dotykac bo droga to zabawa
skuter pływa b. dobrze ale prz pełnym otwarciu przepustnicy i uzyskaniu maksymalnej predkosci sychac ze nie pracuje jak pownien przelewa sie ...

jak ty bys podszedł do tematu ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 9:10, 26 Lis 2009 Powrót do góry

Skat wiesz ze sie przylewa , ile ma obrotow na pelnym gazie gdy plyniesz.

Ktury rok tej GP

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BUSKA20




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 12:50, 26 Lis 2009 Powrót do góry

gp 1200 97r Przy starcie przy otwarciu manetki do oporu słychac ze silnik nie pracuje jak powinien (jak bys ssanie mu lekko otworzył)
jesli startujesz na poł gazu nie ma tego zjawiska i przyspiesza b. dobrze.
jesli płyne chwile wolno i wciskam gaz do połowy to musi najpierw przepalic jak by nałykał za duzo paliwa zamulony jest przez chwile

wiem ze gazniki byly zle wyregulowane ustawili wszystkie 3 gazniki jednakowo...
około 6800
wolne jeden i jedna druga obrotu

czy opisane wyzej ustawienie wstpne jest prawidłowe ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 17:11, 26 Lis 2009 Powrót do góry

A sprawdzałeś stan membran, moze to nie koniecznie temat regulacji?

benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BUSKA20




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 18:13, 26 Lis 2009 Powrót do góry

wszystko nowe w gazniku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 19:04, 26 Lis 2009 Powrót do góry

Nie miałem na myśli membran (zaworów) w gażnikach tylko w karterach.


benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BUSKA20




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 2:02, 27 Lis 2009 Powrót do góry

a... na dolocie nie z nimi wszystko ok jest byly sprawdzane na samym poczatku silnik nowy po gruntowym remoncie

gaznik .. iglice wszystkie wymienione na nowe bo jedna juz byla wytarta


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BUSKA20




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 11:53, 29 Lis 2009 Powrót do góry

Panowie ponawiam zapytanie

z tego co rozumiem

wolne
przód cyl. 1 i 1/4 srodek cyl. 1 i 1/4 tył cyl. 1 i 1/8 a o co chodzi z tym na koncu +/-1/4 ?

Wysokie
przód cyl. 0,5 srodek cyl. 7/8 tył cyl. 0,5 a o co chodzi +/- jedna czwarta

czy opisane wyzej ustawienie wstpne jest prawidłowe ?
bo jakos nikt nie odpoweiedział

Pozdrawiam !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 14:13, 29 Lis 2009 Powrót do góry

+/-1/4 to znaczy ze mozesz otyle jeszcze krecic wedlug fabryki ???? nastawy kture podales to nastawy poczatkowe (od tego zaczynamy ) .Ustawiamy skuter do tego co potrzebujemy nim robic . Sprawdz cisnienie pop-off , jest bardzo warzne przy regulacji gaznika.

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BUSKA20




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 13:38, 29 Gru 2009 Powrót do góry

pop off musi byc identyczne na kazdym gazniku ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 17:45, 29 Gru 2009 Powrót do góry

tak


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)