Autor |
Wiadomość |
kogut evo
Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 22:53, 10 Sie 2009 |
|
mam pytanko czy ktos sie interesowal lub ma turbo w rxp interesuje mnie koszt i jaka jest wytrzymalosc silnika przy takich modach
pozdrawiam koguty
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 16:57, 11 Sie 2009 |
|
no Testowaliśmy taki setup ale powiem ci szczerze że bez wielkich środków efekt będzie mizerny bo 1 czy nawet 1,5 bara możesz dmuchnąc poprostu porzadnym kompresorem. a jak wiesz kompresor dmucha od początku sprężarka duża o jakiej my myślelismy od jakiś 3000-4000 rpmów- efekt był taki że seryjny rxpx na poczatku odchodził , po napędzeniu się sprężarki został dogoniony, przegoniony i bardzo lekko zostawał w tyle. Pamiętaj spreżarka to nie wszytsko tu odrazu wchodzi w gre ingernecja w cały skuter od najmneijszych szczegółów do ogółów.Paliwo, zapłon, układ chłodzenia, samorwania przeniesienie tego potem na układ napędowy ojjjjjj wiele mógł bym się rozpisywać.
Ogólnie moim zdniem gra niewara świeczki , nawet w USA chłopaki robia to raczej dla zajawki bo nie spełnia to oczewiań jak się potem okazuje.
Powiem tak wszystko zalezy od budżetu jakim dysponujesz.
Jako skuter dragowy - prosta i tylko prosta sprężarka OK, natomiast na bojki niema to najmniejszego sensu bo tam masz za duże róznice obciażenia silnika i spręzarka nie zdaza się napedzić jak już jest wychamowywana.
Mam orurowanie z flanszami pod garetta na sprzedaż jak będziesz zinteresowwany z układem chłodzenia, smarowania itd.
Zamiast to wsadz jakis wirnik 140 polej mu wachy ustaw AFR powyzej 8000 odpowienio, dopiesz śrube i jezdzisz wokoł rxpx jak cchesz prosto i tanio a najważniejsze bezpiecznie dla kieszeni
Jak cos pytaj .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 17:03, 11 Sie 2009 |
|
Aaaaa najważniejsze do 1 bara dmuchaj w serie bezpiecznie powyżej jak dmuchniesz bedą koszta.
poz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kogut evo
Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 23:24, 11 Sie 2009 |
|
ja tylo tak zapytalem nie zmierzam jak narazie kupowac rxp i go przerabiac w tak hardkorowej specyfikacji ale jak kupie kanape to napewno nie zostawie seryjnej mocy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 0:32, 12 Sie 2009 |
|
Jak ktoś powiada " Kto pyta nie błądzi"
Podpowiem:
Yamadoo kadłub Gpr silnik 4tec sc na prosty tor,
SeaSaki kadłub Stx silnik 4tec sc na kręty tor .
coś z tego napewno zadziała,
No albo jak juz jestes hardkorowcem
kadłub sxr silnik 4 tec sc lub Sj z 4 teciem - ale tego chyba jeszcze nikt nie zrobił, masz szanse być pierwszym, choć kojarze jakiegoś stojaka z 4teciem doładowanym. waga 150 kg na 300 hp / 2:1 o rety podejrzewam ze powyzej 120 km/h robi sie niebezpiecznie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tomijet
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 15:52, 13 Sie 2009 |
|
Witam.
Na You Tube jest kilka filmów o SJ z silnikami 1200-dobry hardcore...jak dla mnie niezły temat,myślę że adrenalina gwarantowana...
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Muniek
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany:
Czw 11:23, 17 Wrz 2009 |
|
hahaha coz za temat, chce 400 koni, ale narazie kupie pokrowiec rivy ))
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|