Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 SAE DOO GTX RFI -- czy warto ????? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
maniek




Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 27 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie

PostWysłany: Pon 8:01, 15 Maj 2006 Powrót do góry

witam
Jestem nowym na tym forum i zielony w sprawach skuterowych a chciałbym nabyć jakiś sprzet więc pisze do Was jako fachowcow o porade
Czy wart zakupu jest Bombardier GTX RFI z 2002r za 24.000 .Na co trzeba zwrocić uwagę przy zakupie takiego sprzętu. A może proponujecie coś innego w podobnej cenie.
bardzo prosze o rady
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 7:58, 17 Maj 2006 Powrót do góry

Bardzo dobry skuter do podrurzowania.Malo zurzuwa paliwa, co do ceny to trudno mi sie wypowiadac .Stan techniczny najlepiej okresli serwis,jest to niewielki koszt - w porownaniu do straty jaka morzna poniesc kupujac skuter zniszczony .

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
maniek




Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 27 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie

PostWysłany: Śro 18:04, 17 Maj 2006 Powrót do góry

dziękuję za odpowiedz
i od razu jeszcze dwa pytania:
-czy jest duży minus dla silnika jeśli zespawany jest kolektor na długości ok4 cm. ????
-jest sporo oleju pod silnikiem (zaznaczam że był remontowany)
-jak się odpali na sucho to droche mocno dymi (a moze temu że mieszanka ??)
Bardzo proszę o odpowiedz
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 20:20, 18 Maj 2006 Powrót do góry

Kolektor pekl z jakies przyczyny, z jakiej ? .Posiada on podwujny plaszcz jesli jest nieszczelny woda morze sie wydostawac na zewnatrz lub do wewnatrz - nastapi uszkodzenie silnika.
w skuterze po remacie powinno byc czysto jak w szpitalu
skuter pracuje na miaszance paliwa z olejem i powietrza , dymienie jest skutkiem spalania oleju.
Z tego co piszesz to ten skuter jest [ bez obrazy] lichy !!!!

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 21:50, 18 Maj 2006 Powrót do góry

Tak silniki składamy tylko w białych rekawiczkach. Smile Sterylność musi byc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 22:42, 18 Maj 2006 Powrót do góry

W bialych czy w czanych czysto musi byc.
Skuter niaposiada filtra powietrza dokladnego oczyszczania w zwiasku z tym jesli w kadlubie bedzie brudno [ piach ikurz ] to wczesniej lub puzniej silnik go pochlonie . Tloki zostana porysowane. Mam durzo takich przypadkow.
Jak jest czysto to jakby lepiej wygladalo ????

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)