|
|
Autor |
Wiadomość |
maniek
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie
|
Wysłany:
Pon 8:01, 15 Maj 2006 |
|
witam
Jestem nowym na tym forum i zielony w sprawach skuterowych a chciałbym nabyć jakiś sprzet więc pisze do Was jako fachowcow o porade
Czy wart zakupu jest Bombardier GTX RFI z 2002r za 24.000 .Na co trzeba zwrocić uwagę przy zakupie takiego sprzętu. A może proponujecie coś innego w podobnej cenie.
bardzo prosze o rady
pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 7:58, 17 Maj 2006 |
|
Bardzo dobry skuter do podrurzowania.Malo zurzuwa paliwa, co do ceny to trudno mi sie wypowiadac .Stan techniczny najlepiej okresli serwis,jest to niewielki koszt - w porownaniu do straty jaka morzna poniesc kupujac skuter zniszczony .
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maniek
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie
|
Wysłany:
Śro 18:04, 17 Maj 2006 |
|
dziękuję za odpowiedz
i od razu jeszcze dwa pytania:
-czy jest duży minus dla silnika jeśli zespawany jest kolektor na długości ok4 cm. ????
-jest sporo oleju pod silnikiem (zaznaczam że był remontowany)
-jak się odpali na sucho to droche mocno dymi (a moze temu że mieszanka ??)
Bardzo proszę o odpowiedz
pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 20:20, 18 Maj 2006 |
|
Kolektor pekl z jakies przyczyny, z jakiej ? .Posiada on podwujny plaszcz jesli jest nieszczelny woda morze sie wydostawac na zewnatrz lub do wewnatrz - nastapi uszkodzenie silnika.
w skuterze po remacie powinno byc czysto jak w szpitalu
skuter pracuje na miaszance paliwa z olejem i powietrza , dymienie jest skutkiem spalania oleju.
Z tego co piszesz to ten skuter jest [ bez obrazy] lichy !!!!
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 21:50, 18 Maj 2006 |
|
Tak silniki składamy tylko w białych rekawiczkach. Sterylność musi byc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Czw 22:42, 18 Maj 2006 |
|
W bialych czy w czanych czysto musi byc.
Skuter niaposiada filtra powietrza dokladnego oczyszczania w zwiasku z tym jesli w kadlubie bedzie brudno [ piach ikurz ] to wczesniej lub puzniej silnik go pochlonie . Tloki zostana porysowane. Mam durzo takich przypadkow.
Jak jest czysto to jakby lepiej wygladalo ????
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |