Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Sea-doo GTX, rok 2000 - gaśnie Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
ggadocha




Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 0:17, 12 Cze 2008 Powrót do góry

Jestem nowy na forum. Witam wszystkich serdecznie i proszę o poradę.
Pływałem trochę ostrzej na moim GTX. Kręciłem trochę piruetów (woda przelewała się przez skuter)ok 20minut. Potem trochę odpoczynku. Przy ponownej jeżdzie na prawie każdym ostrym zakręcie(w miejscu) skuter gasł w jednym momencie, na wyświetlaczu gasło wszystko. Po nacisnięciu START skuter odpalał normalnie. To gaśnięcie zdarzyło się również kilka razy na prostej. Wygląda mi na to, że coś z elektryką, może coś zalało się wodą. Znajomy mi powiedział, że taki efekt może być przy początku zacierania się silnika, jesli rozchlapana woda w kadłubie dotaje sie do cylindrów spłukuje olej z gładzi silnikowej i powoduje zacieranie się silnika. Po chwili spada temperatura silnik odpala i za moment znowu to samo. Napiszcie mi proszę od czego mam zacząć w celu zidentyfikowania usterki. I czy z to możliwe, żebym przytarł silnik?
Z góry dziękuję za poradę.
Pozdrawiam,
Ggadocha


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 17:06, 12 Cze 2008 Powrót do góry

zobacz czy kolor swiec jest prawidlowy , czy jest cisnienie

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jeffrey




Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 106 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 17:13, 12 Cze 2008 Powrót do góry

Miałem DOKŁADNIE to samo w RXT! Porozłączałem wszystkie możliwe wtyczki i styki i pryskałem tam Kontakt sprayem.Odkręciłem klemy od akumulatora i zamieniłem je na nowe bo były już zaśniedziałe od słonej wody.Jak ręką odjął-problem się skończył raz na zawsze!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 23:13, 13 Cze 2008 Powrót do góry

Jak się zatapia to takie sa tego efekty Razz Proponuje jak JeFFrey napisał na noc po otwierać wszytskie puszki z elektorniką powyjmowac wtyczki przesuszyć dokłądnie kadłub, zalac isolem styki - powinno pomóc. A jak chcesz szalec to proponuje ze (przynajmniej) 2 dodatkowe zenzy załozyć .
Taki objaw nie ma nic wspolnego z zacieaniem-Moim zdaniem, ewidentnie szwankuje gdzies elektronika,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
przpałek




Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 13:38, 14 Cze 2008 Powrót do góry

Miałem kiedyś podobny problem w gp1200r,podobna sytuacja,zatapianie,ostre katowanie i gasł,co się okazało-woda w układzie dolotowym zalewała cylindry ,wystarczylo zostawic skuter bez siedzenia i z otwartym "schowkiem" zeby wszystko wyparowało i przy następnej jeździe jak ręką odjął. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)