Autor |
Wiadomość |
bob0987
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: mielec woj podkarpackie
|
Wysłany:
Nie 15:20, 11 Wrz 2016 |
|
weitam wszystkich jestem tu nowy i zgóry przepraszam za błędy a więc tak zakupiłem na jersey seadoo bombardier spx 650 94r był on w częściach po złożeniu mam problem z odpaleniem a mianowicie zalewa mi świece zaraz gdy tylko zaczynam kręcić rozrusznikiem po dłuższym czasie krecenia łapie ale tylko na max gazie i zaraz gaśnie bo jest zalany z góry dziękuje za pomoc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Piotr-ek
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mońki
|
Wysłany:
Pon 9:44, 12 Wrz 2016 |
|
Witam, przyczyn może być wiele. Czy ten model ma jeden gaźnik czy dwa? Czy zalewa jedną świecę czy dwie? Czy zaglądałeś do gaźników? Możesz mieć źle ustawiony zawór rotacyjny. Czy miałeś cały silnik rozebrany i składałeś od podstaw czy jak to wyglądało?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bob0987
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: mielec woj podkarpackie
|
Wysłany:
Pon 16:37, 12 Wrz 2016 |
|
Tak cały był rozebrany ma dwa gaźniki i zalewa obydwie świece a gdzie ten zawôr siè znajduje?tak rozebrałem te gaźniki i powiem szczerze nie podobajà mi siè te membranki a zwłaszcza te gdzie jest ten niby pływak przykrècany dwoma śrubkami ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Piotr-ek
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mońki
|
Wysłany:
Pon 21:30, 12 Wrz 2016 |
|
Zawór rotacyjny to taka półokrągła blacha z frezami w środku i musi być odpowiednio zamontowana pod podstawą gaźników. Najpierw zrób łatwiejszy test. Gdy silnik zalany to próbuj odpalić z zamkniętym kranikiem paliwa. To ewentualnie wykluczy zawór rotacyjny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bob0987
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: mielec woj podkarpackie
|
Wysłany:
Wto 7:40, 13 Wrz 2016 |
|
Kolego gdy zamknè dopływ paliwa to zapali a co do tej blachy to zrobiłem sobie takie kôłko samemu aby dobrze ustawiç wièc myślé że dobrze mam ustawione dzièki za zainteresowanie masz jakieś pomysły jeszcze z gôry dzièkuje .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Piotr-ek
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mońki
|
Wysłany:
Wto 21:32, 13 Wrz 2016 |
|
Już więcej wiadomo. Teraz musisz kompleksowo przejrzeć gaźniki, pod względem ustawień i szczelności. Sprawdź zaworek iglicowy czy nie jest wypracowany, membrana ta z dziurawym kółeczkiem nie może być za twarda. Kowadełko, które pracuje pomiędzy zaworkiem a membraną powinno być ustawione na równo z obudową gaźnika najbliżej tego kowadełka. Na koniec sprawdź czy zaworek iglicowy trzyma ciśnienie (podłączenie pod króciec doprowadzający paliwo, resztę zagłuszyć) - przy 15-20psi raczej nie powinno puszczać. Sprężynka pod kowadełkiem powinna mieć bodajże 17-18mm.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bob0987
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: mielec woj podkarpackie
|
Wysłany:
Wto 21:53, 13 Wrz 2016 |
|
Podejrzewam że gaźniki mam do bani te membrany o ktôrych piszesz sà na 100% twarde zniekształcone zeżarte przez sôl myślè że muszè gaźniki wymieniç na inne;(
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Piotr-ek
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mońki
|
Wysłany:
Wto 21:55, 13 Wrz 2016 |
|
Myślę, że trzeba zregenerować gaźniki a nie od razu wymieniać. Bo jak kupisz używane to nie powiedziane, że będą lepsze niż twoje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bob0987
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: mielec woj podkarpackie
|
Wysłany:
Śro 8:01, 14 Wrz 2016 |
|
Tylko gdzie je zregenerowaç;(?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|