Autor |
Wiadomość |
lukas.ferrari
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Człuchów
|
Wysłany:
Nie 14:13, 22 Mar 2009 |
|
Witam, pytalem w poprzednim temacie czy stojak czy kanapa. Ostatecznie stanelo na tym ze jednak kanapa. i teraz wybór padnie prawdopodobnie na rxp, powiedzcie czy to dobry wybor, czy moze polecacie cos innego. czy lepiej odzalowac i dac troszke wiecej i kupic nowa kanape czy jakas uzywke po jednym sezonie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Jeffrey
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 17:23, 22 Mar 2009 |
|
niecezuralne słowa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
lukas.ferrari
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Człuchów
|
Wysłany:
Nie 18:57, 22 Mar 2009 |
|
konkretnie mam na oku tego oto sprzeta [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
adaszko
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 19:32, 22 Mar 2009 |
|
pojedziemy, zobaczymy, oblukamy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marek
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Nie 22:18, 22 Mar 2009 |
|
Jeffrey
Niestety żyjemy w takim klimacie że ci którzy naprawią skutery wodne,skórę będą z Cibie zdzierali. Nie ma konkurencji na rynku. Ale to kwestia czasu,powoli to się zmieni.Nie tylko pozostanie wymiana części na nowe,za górę kasy,ale jeszcze indywidualne myślenie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 22:39, 22 Mar 2009 |
|
1500 pln washersy- hmmm to już przegięcie i plus robota no to ktoś tu nieżle zdziera. U mnie to koszt 33% tej ceny plus pare groszy za montaż- i maszyna staje się niezawodna. Kontakt napewno znacie
Wymiana to jedno a prawidłowa wymiana to drugie, a nieprawidłowa wymiana moze doprowadzić to hmmm n.p sprężynek nakrętki podkładki w silniku
Mam na koncie z xxx" przeglądów" kompresorów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jeffrey
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 0:16, 23 Mar 2009 |
|
Cześć Dziurek! Słuchaj czy problem washersów dotyczy też nowych RXP-X?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 9:45, 23 Mar 2009 |
|
Jezeli kto kolwiek powie że problem ten nie dotyczy modelu 2008 to zapraszam na warsztat i pokarze ile silników zalega i jak wyglądają najczęstrze awarie i czym są spowodowane
Tak ten probelm również dotyczy rxp/txów z racji tego że washersy seryjne juz są metalowe ale robione metoda odlewu co znacznie osłabia ich wytrzymałość. poprostu rozlatują się na drobniutkie kawałeczki.
moje wahsersy które montuje poprostu się tylko zużywają i w zalezności o charakterystyki pływania wytrzymują 50-25-10-1 godzin.Ale nigdzy przenigdy nie pękły i nie były przyczyna jakiejkolwiek awarii .
poz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jeffrey
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 13:04, 23 Mar 2009 |
|
Jaja sobie qwa robicie? Dlaczego wywaliliście mojego drugiego posta? Cenzura na forum czy jak???!!!
Dziurek ja mam jeszcze takie pytanie...jaka jest w takim razie realna żywotność fabrycznych washersów w RXP-X? Co podczas pływania sprawia że dostają po dupie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 13:35, 23 Mar 2009 |
|
Washersy to nic innego jak tarcze cierne , które sa montowane okół żębatki , która napredza wałek kompresora.( po jednej na strone)
Gdy płyniesz przykłądowao z przepustnicą na full otwaratą i nagle zamkniesz ja - kompresor przez chwilę nadal tłoczy powierze - to nadmiar powietrza które nie może zostać wtłoczone do kolektora ssącego i ono wraca ci do kompresora co powoduje jego wyhamowanie - fala zwrotna- uślizg washerów, wirnik hamuje, wałek hamuje , zębatka sie kreci. Jakby nie było washersów to by się czesto wałki w kompresorze ukrecały.
Najlepszym rozwiązaniem jest założenie na rurze między intercoolerem i przepustnica blow-offa do 8 psi ( z regulacja najlepiej ), który upuści ci nadmiar powietrza po zamknięciu przepustnicy i uchroni twoje washersy przed nadmierny nagrzaniem co powoduje ich osłabienie i ewentulaną destrukcje.
Sam byłem głupi i któregoś razu ( niechiało mi się wkręcac bOv-a ) i zmontowalem wszytsko na sztywno , jak latalem po wzburzonej wodzie skuter mi wyskakiwal z wosy i nagle dostawal obciazenia kiedy wpadalem spowrotem do wody oraz ta pulsacja gazem- w wyniku tego po okolo 1 godzinie mialem washersy, sprezynki, igielki do wymiany- W przeciwieństwie do sytuacji kiedy zawsze poza tamta sytuacja- mam blowoffa nic sie nie dzieje. Ja mam zamontowane zegary ktore mi wsakazuja cisnienie w kolektorze i przed przepustnica i po obserwacji tych zegarow odrazu wiem czy jest cos nie hallo.
wtedy z 13 psi po godzinie spadlo mi doladowanie na 7 psi poporstu przy pewnych obrotach zembatka sie juz sama uslizgiwala na walku- bo washery sie wytarly i nie mialy wystarczajacej sily jej trzymać.
Opowiadac i pisać moge godzinami :0
heheh
To nie tylko Pasja to Życie.
Ja co by sie nie dzialo i co by nie gadali to 1 rzecza jaka bym zrobil po zakupie nowego tym bardziej uzywanego rxpx-a wymienile te "cenzura"zas...ane wysprzegliki, washersy i zamontowal blowoffa.
poz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 18:26, 23 Mar 2009 |
|
Jesli sie jest na forum publicznym to nalerzy uwazac co sie pisze , nie klac . Troche KULTURY .
Dziurek apropo cen sprzegiel , to ty nie posiadasz serwisu tylko robisz pokatnie ,nie placisz podatku i niemasz innych platnosci zwiazanych z prowadzeniem dzialalnosci . Co z odpowiedzialnoscia za naprawe ,dzisiaj jestes jutro szukaj wiatru w polu. Taka prawda . Jesli wszystko podliczysz to okarze sie ze ta cena niwspulmierna do twojej pracy. Proponuje zajac sie zawodowo naprawa skuterow wodnych i ztego utrzymac AUTORYZOWANA firme.
Zdrowia zycze
Witek
P.S.
Jak sie komus forum i regulamin nie podoba to zalozyc wlasne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MAD-JANUSZ
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa
|
Wysłany:
Pon 18:27, 23 Mar 2009 |
|
Święta racja i zgadzam się z przedmówcą w 100%
PS: zapomniałeś Dziurek dodac ze twoja maszyna ma około 300hp i blow-off u Ciebie jest obowiązkiem a w 215hp można przeżyć cały intensywny sezon bez ingerencji w Turbo przy ludzkim pływaniu na RXP-ku . Ludziska sie wystraszą i pomyslą ze to wada hehe ale masz w pełni racje co do Teori - washersy ..pozdrawiam all .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MAD-JANUSZ
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa
|
Wysłany:
Pon 18:35, 23 Mar 2009 |
|
Co do zapytania kolegi Lukas.Ferrari to : wiele maszyn opływałem 2 takt i 4 takt i stwierdzam że RXP to prawdziwy
wojownik na wodzie który dostarcza w 1 sekundzie moc adrenaliny , inne skutery to Tytaniki lub Ciche Mercedesy do nudnego pływania , oczywiście każdy ma swoje zdanie, pozdr. all
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jeffrey
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 22:22, 23 Mar 2009 |
|
Inna zasada mówi też, że należy przestrzegać zasad ortografii i gramatyki co nie wychodzi wszystkim zbyt dobrze, no ale ja sie Pana nie czepiam...Poza tym bez kłamstw bo w żadnym poście nie użyłem przekleństwa...
Wprowadźmy też następne punkty do regulaminu:
1.Nie wolno nikomu udzielać rad praktycznych i warsztatowych
2.Nie wolno nawet w najmniejszym stopniu krytykować Witcaru
3.Nie wolno mówić źle o Sea-Doo
Kasowanie moich postów nic nie da bo i tak będę pisał następne...ja tylko wyrażam swoje zdanie w kulturalny sposób do czego służy KAŻDE forum w internecie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Wto 5:47, 24 Mar 2009 |
|
w twoim poscie byly brzydkie wyrazy - niestety.
seadoo trzeba krytykowac bo to bardzo bajerancki produkt ale ja osobiscie uwarzam ze nie najlepszy.
Wszyscy podlegaja krytyce
Forum jest od udzielania rad
CO do cen czesci i uslug to pamietajmy ze jestesmy w strefie zlotowki i euro a nie dolara kupujemy paliwo na litry a nie galony.
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|