|
|
Autor |
Wiadomość |
chrypo
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany:
Nie 21:42, 23 Maj 2010 |
|
witam w skrucie odałem do zrobienia cylinder od kawasaki sx 650 na wymiane tuleji , klijent któremu to zleciłem zapewnil ze tuleja jest sprowadzona i bdb firmy ze stanów wiec ok , kiedy przyjechałem po odbiór to jak dla mnie to poraszka (albo przesadzam) klijent mowił ze juz nigdy nie bendzie jak orginał i ze okna sa inne... no ale raczej moim zdaniem powinny sie pokrywac bo teraz mam tak szczeze mówiac inne minimalnie rozmiary okien sacych ... moje pytanie czy moge to tak zostawic i składac czy lipa?
załaczam fotki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
witek
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Pon 6:59, 24 Maj 2010 |
|
Teraz nalezy ja uksztaltowac tak jak fabryczna. Krutko tego nie robil ( fachowiec ). Proponowal bym oddac w dobre rece.
Witek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 16:10, 25 Maj 2010 |
|
Chrypo, niechce cię karcić ale po to masz to forum, żeby się zapytać zanim coś oddasz do zrobienia, bo popsuć jak widać bardzo łatwo trudniej potem coś naprawic.
Ja osobiście bym ie odbrał tego cylindra dopóki by nie był nabitych prawidłowych tuleji - jeżeli komuś zlecałeś kupno i ich nabicie.
Do kawy 650 są chyba 3 rózne tuleje w zależnoći od rocznika i rózną się wysokoscią okien z tego co pamiętam, poprostu ktoś zamówił nie te co trzeba.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marek
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany:
Śro 8:07, 26 Maj 2010 |
|
W 650 jest chyba tylko jeden rodzaj tulei,w 750 są nawet trzy,w zależności od górnej krawędzi okna wydechowego,ale to nie istotne.Ze zdjęć wygląda że ta jedna tuleja po prawej stronie została źle włożona.Problem będzie z jej wyciśnięciem i ponownym włożeniem.Ponieważ podczas wyciskania można zniszczyć cylinder.Ostre krawędzie okienek dolotowych i wydechu mogą "wydrzeć" z cylindra powierzchnie,do której tuleja przylega.Masz dwa wyjścia.Albo roztoczyć tuleje i ją zniszczyć,wkładając nową,albo frezem ręcznie zlikwidować krawędź okienka wydechowego ,która wystaje poza obrys otworu.Po czym złożyć silnik i sprawdzić jak pracuje,ponowne zdjęcie cylindra to nie tek dużo roboty. Sprawdzić też musisz czy zamki na pierścieniach tłokowych,nie zachodzą na okienka dolotowe.Wtedy wyjęcie tulei będzie konieczne.
Marek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
chrypo
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany:
Śro 22:08, 26 Maj 2010 |
|
czyli poprostu najlepiej wycisnac stara tuleje i wcisnac nowa odpowiednia tak? bo kombinacje raczej nie wchodza w gre
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |