Forum JET SPORT  Klub Motorowodny Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Tuning 750 sxi pro Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 0:33, 23 Sie 2008 Powrót do góry

Witam
mam kilka pytań co do tuningu na freestyla. Zajechałem właśnie na maksa silnik tak że korbowód prawie pękł,tuleja cylindre połamana nno i cała reszta.Dodam że mam rure mokrą,głowice ada racing tuleje rozwiercone na 800cc,zapłon msd ,membramy boysen.Dodam ze kupiłem takiego.Chcę kupiłem juz w stanach cylinder uzywany 750 ale chyba się pospieszyłem bo znalazłem tuleje oryginalne do 800 za niewielką kase .Nie wiem jaką wkładkę głowicy mam zamówić,moja miała 24cc to ada racing podaje 219lbs 110oktan
Chcę zamówić te części i nie jestem pewien czy to dobry wybór bo pare groszy się uzbierało i nie chciałbym szczelić gafy tak jak z tym cylindrem
1)2x Kawasaki 800 SX- R WSM Platinum Piston Kit Jetski Parts std 82mm pin 22mm
2)Kawasaki 750 HOT RODS Crankshaft Assembly 22mm '95+
3)2x Kawasaki 800 Jetski Parts WSM Cylinder Sleeve NEW!!
4)Kawasaki 750 Jetski Parts Complete Gasket & Seal Kit
mam jeszcze kilka pytań co do tuningu kadłuba co trzeba zrobić do freestalu.pzdr benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 9:31, 23 Sie 2008 Powrót do góry

BENEK ---- inwestycje w 100 % nie trafione ,za ta kase napij sie piwa.

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 11:20, 23 Sie 2008 Powrót do góry

Co masz na myśli czy szkoda reanimować trupa (koszt ok 1000$) czy nie te części?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 17:18, 23 Sie 2008 Powrót do góry

wal i tloki tylko orginal ewentualnie tloki proX.
Napisz co jusz masz , latwiej bedzie doradzic .

w
Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 15:04, 27 Sie 2008 Powrót do góry

Wielkie dzięki za pomoc wał już reanimuje (zamawiam korbowód),
i składam go na 750 oryginała bo po twoim poscie doszedłem do wniosku i kupiłem nowego stojaka 800sxr(w piatek jade do słupska go odebrać), i chce wszystkie graty poprzekładać do nowego skuterka a starego wystawie na allegro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 21:24, 01 Wrz 2008 Powrót do góry

Mam już nowego kawasaki 800sx-r i mam kilka pytań co do tuningu do frystyla.
1.Nie mam pojęcia jak się dobiera śrubę (ważę 74kg),
2 mam ride plate z włókna węglowego dłuższą od oryginału o ok 10cm,ale bez otworu.nie wiem czy wyciąć w oryginale otwór(jkk wyrezać otwór to czy w kształcie litery d czy prostokąt) czy zakładać tą z włukna,i o ile cm przestawić mocowanie na linkę na sterownicy,
3 czy jak założe rezonans to czy można wywalić waterbox
4 czy jest sens przekładać zapłon MSD i do czego służą w 800sxr dwa czujniki temp. jeden jest na kol. wydechowym a drugi przy puszce od zapłonu
5 i tak w ogóle co jeszcze można zrobić zeby zdjąc mu troszke kilogramów ,pokrywe już dziś powycinałem i nie wiem czy oprócz oryginalnych otworów zasysających powietrze wycinać dodatkowe(z tyłu pokrywy jest jeszcze miejsce) i czy zakleić ten oryginalny z przodu pokrywy

z góry dziękuje za pomoc pzdr benek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
benek_b




Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 11:31, 06 Wrz 2008 Powrót do góry

Halo halo czy ktoś tu zagląda................
Proszę o pomoc z zapłonem sprawa sama się rozwiązała bo 800sxr ma zapłon elektroniczny a 750 zwykły na cewkę pobudzającą i nie pasuje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 20:23, 06 Wrz 2008 Powrót do góry

idz na strone( blowision ) dowiesz sie wszystkiego.
Z naszych doswiadczen SXR jest za cierzki.
budowalismy tylko yamahe.
Kawa to chyba sxi pro , koncze własna . Chce sprawdzic czy faktycznie kawa sie nie nadaje do freestyla.
rezonator - nie psuj skutera
Zaplon MSD tylko do budowy SS , zaplon kawy jest wystarczajacy ,zblokuj czujnik temperatury ( zielony ) da ci 6 stopni.
Ja urzywam sruby 14/19 impros
Plyta sprawa indywidualna karzdy ma co lubi .

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marek




Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 9:05, 07 Wrz 2008 Powrót do góry

[quote="benek_b"]Witam
mam kilka pytań co do tuningu na freestyla. Zajechałem właśnie na maksa silnik tak że korbowód prawie pękł,tuleja cylindre połamana nno i cała reszta.Dodam że mam rure mokrą,głowice ada racing tuleje rozwiercone na 800cc,zapłon msd ,membramy boysen.Dodam ze kupiłem takiego.Chcę kupiłem juz w stanach cylinder uzywany 750 ale chyba się pospieszyłem bo znalazłem tuleje oryginalne do 800 za niewielką kase .Nie wiem jaką wkładkę głowicy mam zamówić,moja miała 24cc to ada racing podaje 219lbs 110oktan
Chcę zamówić te części i nie jestem pewien czy to dobry wybór bo pare groszy się uzbierało i nie chciałbym szczelić gafy tak jak z tym cylindrem
1)2x Kawasaki 800 SX- R WSM Platinum Piston Kit Jetski Parts std 82mm pin 22mm
2)Kawasaki 750 HOT RODS Crankshaft Assembly 22mm '95+
3)2x Kawasaki 800 Jetski Parts WSM Cylinder Sleeve NEW!!
4)Kawasaki 750 Jetski Parts Complete Gasket & Seal Kit
mam jeszcze kilka pytań co do tuningu kadłuba co trzeba zrobić do freestalu.pzdr benek[/quote]
Witm.
Całkiem spokojnie możesz założyć tłoki WSM.Firma OMC potentat w silnikach zaburtowych montuje je jako fabryczne.*** sytuacja jest z szybami samochodowymi.Jest kilka hut na świecie,tylko znaczek na szybie zmieniają.W zależności który producent samochodów je zamawia.Największe firmy w USA remontują silnika na częściach WSM.N.p.firma SBT zamawia części w WSM i zamiast nazwy na częściach WSM masz SBT.W Pucharze Polski Tomek Straszyński (w swojej klasie) jeszcze kiedy pływał na dwusuwie, był bezkonkurencyjny,obecnie Jarek Sobczak lata na silniku wyremontowanym na częściach WSM.Wyniki możesz sprawdzić sam.
Pozdrawiam
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 18:24, 07 Wrz 2008 Powrót do góry

MAREK chyba nie wierzysz w to co sam piszesz.
WSM jako takie od seri platynowej.
SBT posiada wlasne tloki i korbowody.
karzdy tuner Kawasaki zaleci tloki om , chyba rze idziesz poza wymiar fabryczny , JSU czy fabryczny zespol Kawy
Remontujemy okolo 250 silnikow rocznie i urzywamy tloki om, proX.
Tloki WSM urzywalismy bardo krutko pare lat wstecz ze wzgledu na cene . Cena rewelacja Tlok porarzka . Pekaly same z siebie w czase pracy , pekaly pierscienie. Fakt ze to tloki najtansze na rynku.
Widzialem wszystkie silniki Tomka i nieposiadaly one tlokow WSM.
Jarka musze sie zapytac nie sade zeby tak ryzykowal.
Firma szanujaca sie nie wypusci wlasnego produktu pod innym znakiem, chyba ze sa to pierwsze kroki firmy.

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marek




Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 9:43, 08 Wrz 2008 Powrót do góry

[quote="witek"]MAREK chyba nie wierzysz w to co sam piszesz.
WSM jako takie od seri platynowej.
SBT posiada wlasne tloki i korbowody.
karzdy tuner Kawasaki zaleci tloki om , chyba rze idziesz poza wymiar fabryczny , JSU czy fabryczny zespol Kawy
Remontujemy okolo 250 silnikow rocznie i urzywamy tloki om, proX.
Tloki WSM urzywalismy bardo krutko pare lat wstecz ze wzgledu na cene . Cena rewelacja Tlok porarzka . Pekaly same z siebie w czase pracy , pekaly pierscienie. Fakt ze to tloki najtansze na rynku.
Widzialem wszystkie silniki Tomka i nieposiadaly one tlokow WSM.
Jarka musze sie zapytac nie sade zeby tak ryzykowal.
Firma szanujaca sie nie wypusci wlasnego produktu pod innym znakiem, chyba ze sa to pierwsze kroki firmy.

Witek[/quote]
Witek.
Jak to mówią każda sroka swój ogon chwali.Ja twierdzę że tłoki WSM są bardzo dobre.Nie pękają,nie zacierają,nie tracą wymiaru.Pierścienie nie pękają (są tej samej firmy której w zestawach z tłokiem daje proX) .Więc jak to możliwe żeby pękały?Jarek nie ryzykował,tylko zdobył w swojej klasie RS1200 Puchar Polski.Ma założone nie tylko tłoki WSM ale korbowody też. Tomka Seadoo 950 kilka lat emu też spisywał się rewelacyjnie.Chyba też w swojej klasie był najszybszy? Wierze w to co mówię ponieważ osobiście Tomkowi i Jarkowi te silniki remontowałem.
Pozdrawiam
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
witek




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 546 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 8:30, 09 Wrz 2008 Powrót do góry

Codo Jara to napisalem ze niewiem.
Tomek musi byc to bardzo dawno ,
NIGDY tloki WSM nie posiadaly pierscieni takich samych jak proX.
Sa to oddzielne firmy.

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 8:57, 09 Wrz 2008 Powrót do góry

Prox japoński tłok posiada Rika pierścienie Japońskie- WSM ma własne pierścienie WSM ( prawodpodoebnie Taiwan bo włąsnie tam WSM ma swoją fabryke)- tak by rozwiać wszelkie konsternacje. Chyba że się myle Smile I jak witek Pisał Nigdy w zyciu nie spotkałem się bys WSM dawał Rika pierścienie- Wiseco owszem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marek




Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 8:59, 09 Wrz 2008 Powrót do góry

Witek
Pierścienie firmy RIK made in Japan są w zestawach WSM.Jeśli się nie mylę to też proX ma te pierścienie .Chyba że coś się zmieniło?
Pozdrawiam
Marek
P.S.Artur J. z Wrocławia to nasz wspólny znajomy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 9:06, 09 Wrz 2008 Powrót do góry

Mam zestawy przed oczami ( dosłownie ) i widze tłok w pudełku wsm i pierścienie w pudełku wsm a czy są to RIK-a czy nie niewiem i nie potrafie tego stwierdzić ( ale wiem jedno istniej prawdopodobieństwo ,że przepakowują to i tyle) MY używamy tez WSM jako zamiennika, wcale nie są tańsze od Proxa a wyglądają na znacznie lepiej wykonane ale to kwesja opakowanie itd. Jeszcze nigdy sie na tej firmie nie zawiodłem a parenaście silników na zestawach WSm już wyremontowałem, natomiast proX jest bardzo kruchy to wiem na pewno (pękją , uszczerbiają się) i trzeba je doważać - to też wiem z własnego skromnego doswiadczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)