 |
|
Autor |
Wiadomość |
maniek
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie
|
Wysłany:
Pon 22:14, 16 Sie 2010 |
 |
Witam
Czy można dołożyć trochę mocy w GTX Limited 215hp z 2007r ????
Słyszałem że jest możliwość pokombinowania na początek z wydechem
Ktoś z Was to przerabiał? jeśli tak to bardzo proszę o jakieś instrukcje lub schemat prac z tym związanych
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
SeBa_PL
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa
|
Wysłany:
Pon 22:35, 16 Sie 2010 |
 |
F1 z niego nie zrobisz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
ANDREW
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Pon 22:48, 16 Sie 2010 |
 |
zacznij może od sportowej śruby
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Dziurek
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 16:50, 19 Sie 2010 |
 |
Jeżeli chcesz cokolwiek odczuc to muszisz wymienic:
- doladowienie/powietrze/dolot (kompresor),
- układ paliwowy,
- uklad wydechowy,
- elektornike,
- mechanike.
- układ - jezdny- tak go nazwe
Tak naprawe robie wydechu czy dolotu da ci nie wiecej niż 50 - 100 rpm i nawet tego nie odczujesz- jezeli chodzi o walory jak by to nazwać ( performac-owe z ang.)
Co do walorów estetycznych/słuchowych to no baaa wydech wyglada i buczy, dzieki dolotowi bedzie większy świt kompresora, więc ogólnie będzie respect.
Moja propozycja zacznij do intercoolera zewnętrznego bo daje największy efekt jakieś 200 rpm i znacznie chłodzniejsze pow. na poczatku czyli większy booot, potem dolot i wydech, następnie krata śruba ( wystrojenie)
i się zaczyna bajka bez końca.
ps jak coś mam rotaxa ( rotax racing) ic do sprzedania tanio. Zewnętrzny wodny full profeska- nie wymyślono jeszcze lepszego.
poz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |